• Ναυτιλία

    Capital Gas (Βαγγέλης Μαρινάκης): Παρέλαβε το Πλοίο LNG Carrier «Amore Mio I»

    • NewsRoom
    Από 18-20 Οκτωβρίου η δημόσια εγγραφή για το ναυτιλιακό ομόλογο του εφοπλιστικού ομίλου Μαρινάκη

    Βαγγέλης Μαρινάκης


    Η Capital Gas Ship Management Corp. παρέλαβε με επιτυχία το νεότευκτο «Amore Mio I» ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) που κατασκευάστηκε από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, στη Νότιο Κορέα.

    Με χωρητικότητα φορτίου 174.000 κυβικών μέτρων, είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο, που χρησιμοποιεί κινητήρες MAN MEGA, εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα, αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%), γεννήτριες συνδεόμενες με τον κεντρικό άξονα.

    Αντιπροσωπεύει την πρωτοπορία της νέας γενιάς πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς στον κλάδο, χάρη στον εξαιρετικά χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπό του.

    Αυτό το επιτυγχάνει χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής σχεδιασμένες να ελαχιστοποιούν την διαφυγή μεθανίου και να μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές CO2, καθιστώντας το ένα από τα πιο οικολογικά πλοία του παγκοσμίου στόλου.

    Είναι το όγδοο από τα δεκαοκτώ πλοία που παραδίδονται στην εταιρεία έως το 2027.

    Σχετικά με την Capital Gas Ship Management

    Η Capital Gas Ship Management Corp. (“Capital Gas”) του Βαγγέλη Μαρινάκη, είναι ένας πάροχος υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, ο οποίος διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 21 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, 2 πρωτοποριακών πλοίων μεταφοράς LCO2 και 2 πλοίων VLAC (Very Large Ammonia Carriers) διπλού καυσίμου με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 3,18 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων.

    Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq Capital Product Partners L.P.

    Διαβάστε επίσης: 

    Δείπνο προς τιμήν των Δωρητών του International Propeller Club Πειραιά

    Ναυπηγεία Νότιας Κορέας: Παραγγελίες 4,4 δισ. δολαρίων σε μία εβδομάδα

    Σέριφος, Σίφνος, Μήλος ζητούν άλλο ένα ακτοπλοϊκό δρομολόγιο την εβδομάδα



    ΣΧΟΛΙΑ