• Business

    «Ψαλιδίζει» τις προβλέψεις της για τη μετοχή της Capital Product η Stifel

    ευαγγελος μαρινακης

    Ευάγγελος Μαρινάκης. Εφοπλιστής


    Σε σημαντική περικοπή των εκτιμήσεών της για την πορεία της μετοχής της Capital Product Partners, αλλά και για τα κέρδη της εταιρείας, προχώρησε η Stifel, που πάντως εξακολουθεί να βλέπει καλές προοπτικές ανάπτυξης για την εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη.

    Ο αναλυτής της Stifel που καλύπτει τις ναυτιλιακές μετοχές, Benjamin Nolan, έθεσε ως νέο στόχο σε βάθος 12μήνου τα 4 δολάρια, ποσό κατά 60% μειωμένο σε σχέση με τον προηγούμενο στόχο των 10 δολαρίων. Σήμερα η μετοχή της Capital Product Partners κυμαίνεται στα 3,60 δολάρια.

    Παράλληλα, η συμφωνία με την νοτιοκορεατική Hyundai Merchant Marine για τη μείωση των τιμών ναύλωσης σε αρκετά φορτηγά πλοία οδήγησε τον Nolan στη μείωση των προσδοκιών για τα κέρδη της εταιρείας, από τα 44 σεντς του δολαρίου στα 35 σεντς του δολαρίου για το 2016, και από τα 55 σεντς του δολαρίου στα 43 σεντς του δολαρίου για το 2017.

    Όμως ο Nolan παραμένει αισιόδοξος ότι η Capital Product Partners έχει καλές προοπτικές ανάπτυξης. «Ακόμη πιστεύουμε ότι είναι σε καλή θέση για ανάπτυξη τόσο των ροών ρευστού όσο και εν τέλει για διανομές μερισμάτων», εκτίμησε.

    Σύμφωνα με στοιχεία του Reuters, οι αναλυτές εμφανίζονται διχασμένοι ως προς τη μετοχή της εταιρείας, καθώς πέντε αναλυτές δίνουν σύσταση buy ή outperform, ενώ τέσσερις δίνουν σύσταση neutral.

    Υπενθυμίζεται ότι στα αποτελέσματα τριμήνου που ανακοίνωσε, η Capital Product Partners επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Τα κέρδη τριμήνου της Capital Product ανήλθαν σε 14,9 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 14,1 εκατ. δολαρίων κατά την αντίστοιχη περίοδο το 2015, ενώ την ίδια περίοδο τα έσοδά της αυξήθηκαν σε 60,9 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 54,5 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

    Παράλληλα, η εταιρεία αποκάλυψε και τρεις νέες συμφωνίες ναύλωσης πλοίων της. Έτσι, το χωρητικότητας 162.397 dwt Miltiadis M II (έτος κατασκευής 2006) ναυλώθηκε στην εταιρεία του ομίλου Capital Maritime & Trading Corp για 10 με 12 μήνες στα 25.000 δολάρια ημερησίως, ενώ το χωρητικότητας 159.982 dwt Amore Mio II (έτος κατασκευής 2001) ναυλώθηκε στην ίδια εταιρεία για την ίδια χρονική περίοδο έναντι 21.000 δολαρίων ημερησίως. Για αμφότερα τα πλοία οι τιμές ναύλωσης είναι χαμηλότερες σε σχέση με τα προηγούμενα συμβόλαιά τους.

    Επιπλέον, το χωρητικότητας 36.760 dwt Agisilaos αντικατέστησε το αντίστοιχης χωρητικότητας Arionas, που πρόκειται να περάσει τον προβλεπόμενο ειδικό έλεγχο, και τίθεται στην υπηρεσία της Flota Petrolera Ecuatoriana έναντι 19.000 δολαρίων ημερησίως.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/esiodoxia-stin-costamare-gia-ti-chrimatodotisi-trion-akoma-neotefkton-plion/65192



    ΣΧΟΛΙΑ