• Business

    Ούτε για… αστείο δεν πουλάει ο Πολέμης το New Tinos

    Αδαμάντιος Πολέμης, εφοπλιστής

    Αδαμάντιος Πολέμης, εφοπλιστής New Shipping


    Μόνο σαν… αστείο θα μπορούσαν να εκληφθούν οι φήμες που κυκλοφόρησαν τις προηγούμενες μέρες οι οποίες ήθελαν τον Αδαμάντιο Πολέμη να είναι έτοιμος να πουλήσει ένα από τα πλοία τύπου VLCC του σε εξωφρενική τιμή.

    Σύμφωνα με τη φημολογία που είχε αναπτυχθεί το τελευταίο διάστημα, ο Αδαμάντιος Πολέμης είχε δεχθεί προσφορά εξαγοράς του τάνκερ New Tinos, χωρητικότητας 305.800 dwt, κατασκευής 1999, η οποία μάλιστα ξεπερνούσε τα 26 εκατομμύρια ευρώ, όταν η αξία του πλοίου, σύμφωνα με το VesselsValue, μετά βίας ξεπερνά τα 20 εκατομμύρια ευρώ!

    Πρόκειται βέβαια για ένα ιδανικό σενάριο, στο οποίο δύσκολα θα έλεγε κανείς όχι – ακόμα και ο Αδαμάντιος Πολέμης, που θεωρείται πολύ περισσότερο αγοραστής αυτήν την εποχή παρά πωλητής. Μόνο που είναι ένα σενάριο… επιστημονικής φαντασίας, αφού τέτοια γενναιόδωρη προσφορά δεν υπάρχει, και πηγές της αγοράς κάνουν λόγο για «ανοησίες», αναφορικά με τις φήμες σχετικά με το New Tinos.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αδ. Πολέμης απέκτησε το συγκεκριμένο τάνκερ (ως GC Guangzhou) πριν από έναν μόλις χρόνο, έναντι 25,4 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ φέτος, εκμεταλλευόμενος την πτώση των τιμών, έχει προχωρήσει σε αρκετές αγορές μεταχειρισμένων τάνκερ.

    Η πιο πρόσφατη από αυτές αφορά  σε ένα aframax από την Global United Shipping, το χωρητικότητας 105.000-dwt TH Sonata (κατασκευής 2008). Η τιμή της πώλησης του εν λόγω πλοίου κυμάνθηκε στα 25-26 εκ. δολάρια, χωρίς να προσδιορίζεται επακριβώς. Πρόκειται για το δεύτερο δεξαμενόπλοιο που πουλάει η Global United και η εξαγορά του έθεσε νέα standards για την αγορά των aframax.

    Σύμφωνα με το VesselsValue, η New Shipping, συμφερόντων του Αδ. Πολέμη, διαθέτει σήμερα έναν στόλο από 30 και πλέον τάνκερ και bulkers, συνολικής αξίας 512.4 εκατομμυρίων ευρώ.

    Ο Aδαμάντιος Πολέμης ανέκαθεν έδειχνε προτίμηση σε πλοία μεγαλύτερης ηλικίας, κυρίως tankers και φορτηγά πλοία, για τα οποία μπορούσε να εξασφαλίσει προσιτές τιμές. Παράλληλα, όταν ανέλαβε τη New Shipping επένδυσε στον κλάδο ξηρού φορτίου και σε νεότευκτα πλοία.



    ΣΧΟΛΙΑ