• Business

    Γιάννης Αγγελικούσης: Πρώτος με διαφορά και στο ξηρό φορτίο

    Ο εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης (αριστερά) με την κόρη του Μαρία Αγγελικούση (δεξιά)

    Ο εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης (αριστερά) με την κόρη του Μαρία (δεξιά)


    Η ναυτιλιακή Anangel Maritime Services, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης, κατόρθωσε να εξασφαλίσει χρονοναύλωση για ένα από τα φορτηγά πλοία της με αισθητά βελτιωμένους ναύλους.

    Ειδικότερα, η ναυτιλιακή χρονοναύλωσε το φορτηγό πλοίο τύπου μεταφοράς ξηρού φορτίου capesize Anangel Mariner (χωρητικότητας 179.700-dwt και κατασκευής 2011) στην εταιρεία Engelhart Commodities για μια περίοδο που θα διαρκέσει 12 μήνες.

    Οι ημερήσιοι ναύλοι που συμφώνησε ο κ. Αγγελικούσης ανέρχονται, σύμφωνα με το Baltic Exchange στο ποσό των 20.750 δολαρίων, ένα ποσό που είναι αισθητά υψηλότερο από το μέσο όρο της βελτιωμένης spot αγοράς που διαμορφώνεται στα 16.000 δολάρια την ημέρα για πλοία τύπου capesize, με βάση τις τιμές της Τρίτης (11 Απριλίου).

    Η νέα αυτή συμφωνία που κατόρθωσε να εξασφαλίσει η ναυτιλιακή του ισχυρότερου Έλληνα εφοπλιστή αποτελεί ακόμη μια ένδειξη ότι η ναυλαγορά του ξηρού φορτίου έχει μπει σε τροχιά ανάκαμψης.

    Σύμφωνα με τους αναλυτές της Clarksons Platou Securities που επικαλείται η TradeWinds, η αυξημένη δραστηριότητα αρκετών μεγάλων εταιρειών εξόρυξης από την Αυστραλία έχει δώσει νέα ώθηση στη ναυλαγορά.

    Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, ο κ. Αγγελικούσης είναι ιδιαίτερα δραστήριος το τελευταίο διάστημα και πέρα από το ξηρό φορτίο, επενδύει σε νεότευκτα δεξαμενόπλοια. Για την ακρίβεια, οι συζητήσεις του εφοπλιστή με τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) κατέληξαν σε συμφωνία και έτσι θα προχωρήσει η κατασκευή τριών νέων δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού τύπου VLCC.

    Το ναυπηγικό συμβόλαιο αφορά στην κατασκευή τριών VLCCs χωρητικότητας 318.000-dwt για λογαριασμό της ναυτιλιακής Maran Tankers Management, των οποίων η παράδοση έχει δρομολογηθεί εντός του 2018, ενώ το συνολικό αντίτιμο άγγιξε τα 250 εκατ. δολάρια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Το ΤΑΙΠΕΔ ζητά βελτιωμένες προσφορές για τον ΟΛΘ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μιχάλης Μποδούρογλου: Επενδυτής-μυστήριο στη ναυτιλιακή του – Όλο το παρασκήνιο



    ΣΧΟΛΙΑ