• Business

    SHIPPING FOCUS: Απώλειες για την Attica Group το πρώτο τρίμηνο του 2017

    Blue Star Ferries ναυτιλία


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Η Attica Group κατέγραψε ζημίες 4 εκατ. ευρώ το Q1 του 2017

    Με ζημίες ύψους 4 εκατ. ευρώ έκλεισε το Q1 του 2017 για την Attica Group (Superfast Ferries, Blue Star Ferries), έναντι κερδών ύψους  5,74 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Η διοίκηση αποδίδει τα αποτελέσματα αυτά στο γεγονός ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα και οι τρεις πρώτοι μήνες κάθε έτους παρουσιάζουν τη χαμηλότερη κίνηση από την υπόλοιπη χρονιά.

    Επεξεργάζεται έκδοση ομολόγου η Odfjell

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Η διοίκηση της νορβηγικών συμφερόντων ναυτιλιακής Odfjell επεξεργάζεται το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε νέα έκδοση ομολόγου στο Χρηματιστήριο του Όσλο με σκοπό την προσέλκυση νέων κεφαλαίων. Το νέο ομόλογο θα είναι πενταετούς -τουλάχιστον- διάρκειας ενώ ως ανάδοχοι της έκδοσης έχουν οριστεί η DNB Markets και η Nordea Markets.

    Δυσοίωνες οι προβλέψεις της NAT για το Q2

    Τους φόβους ότι το Q2 του 2017 θα είναι χειρότερο από το πρώτο εξέφρασε ο Herbjorn Hansson, που ηγείται της ναυτιλιακής Nordic American Tankers (NAT), καθώς το χρέος της ξεπερνάει τα 443 εκατ. δολάρια. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του Q1, οι ζημίες (στα 3,43 εκατ. δολ., έναντι κερδών ύψους 29,3 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016) ήταν λιγότερες από εκείνες που περίμεναν οι αναλυτές.

    Μειώθηκαν σημαντικά τα κέρδη της BW LPG

    Η εισηγμένη στο Όσλο ναυτιλιακή BW LPG κατέγραψε σημαντική μείωση στα κέρδη της χρήσης του Q1 του 2017 τα οποία διαμορφώθηκαν στα 8 εκατ. δολ., έναντι κερδών ύψους 59,9 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Η διοίκηση αποδίδει αυτή την πτώση στην αδύναμη spot αγορά, ενώ παράλληλα ο τζίρος στο Q1 υποχώρησε στα 137 εκατ. δολ., έναντι 162,6 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

    Δύο νέα ro-ros θα «χτιστούν» στα Hyundai Mipo

    Εταιρεία από την Ευρώπη -της οποίας η ταυτότητα δεν έχει γίνει γνωστή- προχώρησε στην παραγγελία δύο νεότευκτων πλοίων τύπου ro-ro στις νοτιοκορεάτικες γιάρδες Hyundai Mipo Dockyard (HMD). Το κόστος του ναυπηγικού συμβολαίου ανέρχεται στα 119,37 εκατ. δολ. Η παράδοσή τους αναμένεται για τα τέλη του 2019.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιώργος Οικονόμου: Πούλησε «χαρτιά», πήρε 83 εκατ. δολ.

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τάνκερ από το Ντουμπάι για την Avin International

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το οριστικό «αντίο» της ελληνικής ναυτιλίας στο Χρηματιστήριο Αθηνών – Ο ρόλος της Revoil



    ΣΧΟΛΙΑ