• Business

    SHIPPING FOCUS: Στα διαλυτήρια δεξαμενόπλοιο της ελληνικής Smart Tankers

    Εμπορευματοκιβώτια

    Εμπορευματοκιβώτια


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Πέταξαν πέτρες σε containership

    Ένα απίθανο περιστατικό φαίνεται πως σημειώθηκε στη Γερμανία, καθώς τη στιγμή που το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Emotion (χωρητικότητας 1.440-teu και κατασκευής 2008) πέρναγε από μία σιδηροδρομική γέφυρα στο Kiel Canal, άγνωστοι πέταξαν πέτρες στο deck του. Το πλήρωμα άκουσε τον θόρυβο και βγαίνοντας στο κατάστρωμα πέρα από τις πέτρες που αντίκρισαν, κατάφεραν να δουν 3 άτομα στην σιδηροδρομική γέφυρα. Την υπόθεση έχει αναλάβει η αστυνομία.

    Στα διαλυτήρια δεξαμενόπλοιο της Smart Tankers

    Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Smart Tankers, πούλησε το δεξαμενόπλοιο της Sporades (χωρητικότητας 66.895-dwt και κατασκευής 1993) για scrap. Το πλοίο πουλήθηκε σε διαλυτήρια του Bangladesh για 5,3 εκατομμύρια δολάρια.

     

    Πούλησε tanker 20ετίας η Lundqvist

    Η φινλανδική ναυτιλιακή εταιρεία Lundqvist Rederierna, προχώρησε στην πώληση του aframax tanker Alfa Germania (χωρητικότητας 99.230-dwt και κατασκευής 1998). Το ποσό που αναμένεται να βάλει η ναυτιλιακή στα ταμεία της ανέρχεται στα 6,6 εκατομμύρια δολάρια, ενώ δεν έχει γίνει γνωστός ο αγοραστής του δεξαμενόπλοιου.

    Επαναλειτουργεί η γραμμή Πάτρα-Ιθάκη-Κεφαλλονιάς;

    Η KEFALONIA LINES με δελτίο τύπου που εξέδωσε, ενημερώνει πως κατέθεσε πρόταση για την επαναλειτουργία της γραμμής, μετά από 4 χρόνια ταλαιπωρίας, της Πάτρας – Ιθάκης – Κεφαλλονιάς,  σε ετήσια βάση και όχι περιστασιακά. Η μόνη απαίτηση της εταιρείας προκειμένου να αναλάβει το ανωτέρω ρίσκο είναι τα δρομολόγια με αφετηρία την Κυλλήνη να έχουν απόσταση 2 ωρών μεταξύ τους έτσι ώστε να υπάρχει διασπορά δρομολογίων, το οποίο άλλωστε επιθυμεί και το επιβατικό κοινό.

     

    Νεκρός Ιταλός πλοηγός

    Ένας εξηνταενάχρονος Ιταλός πλοηγός, έχασε την ζωή του έπειτα από τη σύγκρουση που είχε η πλοηγίδα που επενέβαινε με το φορτηγό πλοίο Skylark, χθες το απόγευμα στο λιμάνι Nogaro της Ιταλίας, στην Αδριατική Θάλασσα.  Το φορτηγό είχε αποπλεύσει από το Nogaro  με προορισμό την Τουρκία. Η πλοηγίδα προσπάθησε να ενημερώσει το πλοίο για κάποιους επικίνδυνους ελιγμούς που όπως φαίνεται πραγματοποιούσε, αλλά η αποτυχημένη επικοινωνία μεταξύ του φορτηγού πλοίου και της πλοηγίδας πιθανολογείται ότι ήταν η αιτία να συγκρουστούν με αποτέλεσμα ο πλοηγός να βρεθεί στην θάλασσα και λίγο αργότερα να εντοπιστεί νεκρός.

    Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Πέμπτη  (19/10/2017), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

    • Baltic Dry Index (BDI): 1582 (+16)
    • Baltic Capesize Index (BCI):  3186 (+52)
    • Baltic Panamax index (BPI): 1648 (+2)
    • Baltic Supramax Index (BSI): 1116 (+11)
    • Baltic Handysize Index (BHSI): 673 (+7) 

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η ναυτιλία πάει καλά, οι τράπεζες άρχισαν πάλι να δανείζουν

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κυριαρχούν οι Έλληνες εφοπλιστές – Έχουν επενδύσει 3,7 δις σε πλοία το 2017



    ΣΧΟΛΙΑ