• Business

    Sobi: Ήρθε για να μείνει και να επεκταθεί

    • NewsRoom

    Nicola Zancan, Market Development Director για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Κυριακή Τσιγκάρη, Medical Science Manager, Ελλάδα, Κύπρος και Μάλτα, Η Αλεξάνδρα Ιωαννίδου, Key Account Manager στην Ελλάδα και την Κύπρο


    Στις αρχές του 2017 η Sobi ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελλάδα, με όχημα την ισχυρή δέσμευσή της για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των ανθρώπων με σπάνιες παθήσεις και των οικογενειών τους, όπου και αν αυτοί βρίσκονται στον κόσμο.

    Εξαρχής δημιούργησε στη χώρα το υπόβαθρο για ειλικρινή διάλογο και ουσιαστικές σχέσεις συνεργασίας μεταξύ της ιατρικής κοινότητας, των πολιτειακών φορέων, των πληρωτών και των εταίρων, προκειμένου να επιτευχθεί μια σαφής και ανοιχτή αντίληψη η οποία να είναι πραγματικά χρήσιμη για τους ανθρώπους με σπάνιες παθήσεις.

    «Η Sobi θεωρεί κρίσιμο οι φαρμακευτικές εταιρείες που εξειδικεύονται στις σπάνιες παθήσεις να καθιστούν διαθέσιμες τις θεραπείες στους ασθενείς όσο το δυνατόν πιο έγκαιρα προσφέροντάς τους έτσι μια καλύτερη ευκαιρία για καλύτερη ζωή. Για εμάς η φροντίδα των ανθρώπων με αιμορροφιλία σημαίνει οι θεραπείες να είναι διαθέσιμες και προσβάσιμες στους ασθενείς όσο το δυνατόν πιο έγκαιρα. Όλες οι αποφάσεις μας και τα βήματα που ακολουθούμε βασίζονται σ’ αυτή τη δέσμευση. Η αναζήτηση και η επίτευξη στενής συνεργασίας μεταξύ όλων των εταίρων προσδίδει σημαντική αξία στους ασθενείς και τις οικογένειές τους, καθώς και στο Σύστημα Υγείας και την ευρύτερη κοινότητα. Οι άνθρωποι με σπάνιες παθήσεις έχουν δικαίωμα στην έγκαιρη διάγνωση και στην απρόσκοπτη πρόσβαση σε αποτελεσματικές και οικονομικά προσιτές θεραπείες, το νωρίτερο δυνατόν», επεσήμανε ο Nicola Zancan, Market Development Director για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.  

    Η ελληνική ομάδα της Sobi ενισχύθηκε στην πορεία με εσωτερικούς και εξωτερικούς εξειδικευμένους συνεργάτες. Με αυτή την ομάδα, ολιγομελής αλλά ταυτόχρονα συμπαγής και ευέλικτη, η Sobi ενίσχυσε την προσέγγισή της προς τους εταίρους, την ιατρική κοινότητα, τους Συλλόγους Ασθενών και τους πολιτειακούς φορείς. Απόρροια της ισχυρής συνεργασίας και του διαλόγου με τους φορείς και τον Σύλλογο Ασθενών, αποτέλεσε η ειδική εισαγωγή ενός εκ των καινοτόμων προϊόντων της Sobi – πριν από την επίσημη διαθεσιμότητά του – για τους Έλληνες ασθενείς ώστε να αποκτήσουν άμεση πρόσβαση στη θεραπεία για τη βελτίωση της υγείας τους. Εξίσου σημαντικό είναι ότι αυτό συνέβαλε στη μείωση της δημοσιονομικής επιβάρυνσης του συστήματος υγειονομικής περίθαλψης. «Η πρόκληση είναι να αυξήσουμε το επίπεδο φροντίδας και να μειώσουμε τον αριθμό των αιμορραγικών επεισοδίων, το βάρος της θεραπείας και τις ανεπιθύμητες ενέργειες», ανέφερε η Κυριακή Τσιγκάρη, Medical Science Manager, Ελλάδα, Κύπρος και Μάλτα και πρόσθεσε «Η ανταμοιβή μας είναι οι ασθενείς να είναι ικανοποιημένοι από τη θεραπεία τους, να ζουν μια πλήρη ζωή και η θεραπεία τους να δεσμεύει όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο από την καθημερινότητά τους».

    «Μετά από ένα χρόνο στην Ελλάδα δύο από τις θεραπείες μας για την αιμορροφιλία Α καθώς και για την αιμορροφιλία Β είναι πλέον διαθέσιμες στους Έλληνες ασθενείς, και είμαστε υπερήφανοι γιατί τώρα το ταξίδι μας αρχίζει πραγματικά να έχει νόημα», δήλωσε ο κ. Zancan και πρόσθεσε ότι «είμαστε εδώ για να μείνουμε και να επεκτείνουμε τη δραστηριότητά μας βήμα – βήμα,  με σωστό τρόπο επιτυγχάνοντας βιώσιμη ανάπτυξη, και για να οικοδομήσουμε αξιόπιστες σχέσεις και να μοιραστούμε πραγματικές ιστορίες ζωής». Η Αλεξάνδρα Ιωαννίδου, Key Account Manager στην Ελλάδα και την Κύπρο, σημείωσε ότι «Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η πρωτοποριακή και καινοτόμα ποιότητα των θεραπειών της Sobi, σε συνδυασμό με μια συμφέρουσα οικονομικά προσέγγιση, είναι η καλύτερη προσέγγιση για την ουσιαστική προσφορά στους ασθενείς, που παράλληλα δίνει λύσεις στα δημοσιονομικά βάρη του ελληνικού συστήματος υγείας».

    Ως μια κοινότητα με επίκεντρο τους ασθενείς, επιβεβαιώνεται η πεποίθηση της Sobi ότι το βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο της θα συμβάλλει στην εκπλήρωση των ιατρικών αναγκών των Ελλήνων ασθενών ώστε να ζήσουν τη ζωή που επιθυμούν και αξίζουν.

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Sobi™: Αύξηση των πωλήσεων κατά 12% το 2ο τρίμηνο του ‘17

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Διείσδυση γενοσήμων: Ανέφικτος ο στόχος του 40% στην εξωνοσοκομειακή αγορά

     

     

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Ξανθός: «Τέλος εποχής» για την πολιτική φαρμάκου στη χώρα



    ΣΧΟΛΙΑ