• Business

    Μυτιληναίος: Έρχεται το πρώτο φορτίο LNG από το Κατάρ

    μυτιληναιος

    Ευάγγελος Μυτιληναίος. Επικεφαλης Mytilinaios Group


    Ένα φορτίο υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) από το Κατάρ θα φτάσει για πρώτη φορά στα χρονικά στην ελληνική αγορά εντός του μήνα, και η καινοτομία ανήκει στον όμιλο Μυτιληναίου, που συμφώνησε με την Qatar Gas (θυγατρική του ενεργειακού κολοσσού Qatar Petroleum) για την προμήθεια ποσοτήτων LNG.

    Μοιάζει ταιριαστό, αν μη τι άλλο, ο μεγαλύτερος καταναλωτής φυσικού αερίου στην Ελλάδα (που είναι η “Μυτιληναίος”) να προμηθεύεται LNG από το Κατάρ, τη χώρα που αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό LNG στον κόσμο. Και αποτελεί ασφαλώς και μία “ψήφο εμπιστοσύνης” από το Κατάρ σε μία από τις κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις, η οποία ανέκαθεν ήταν πρωτοπόρος στην αγορά του φυσικού αερίου – όπως μάλιστα επεσήμανε πρόσφατα ο ίδιος ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, πρώτη η “Μυτιληναίος” το 2009 έσπασε το μονοπώλιο στην αγορά του LNG.

    Οι κινήσεις της ελληνικής εταιρείας σε αυτό το μέτωπο κάθε άλλο παρά τυχαίες είναι. Όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, η προμήθεια LNG από το Κατάρ, σε συνδυασμό με την συμφωνία για προμήθεια φυσικού αερίου από την Gazprom, διασφαλίζουν τον εφοδιασμό της εταιρείας με το απαραίτητο φυσικό αέριο για να συνεχίσει απρόσκοπτα τις δραστηριότητές της, και παράλληλα της προσδίδουν μία ενεργειακή ανεξαρτησία και διαμορφώνουν ένα ενεργειακό χαρτοφυλάκιο με ανταγωνιστικές τιμές, καθώς η “Μυτιληναίος” διαθέτει πλέον ακόμα μία ανταγωνιστική πηγή προμήθειας καυσίμου, ενώ επιπλέον της δίνεται η δυνατότητα να αφομοιώει το φορτίο τόσο στην εσωτερική αγορά, όσο και στις γειτονικές χώρες.

    Το πρώτο φορτίο LNG από το Κατάρ εκτιμάται ότι θα είναι της τάξεως των 140.000 κυβικών μέτρων, ενώ η αποθήκευσή του θα γίνει στις εγκαταστάσεις του ΔΕΣΦΑ στη Ρεβυθούσα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Τα μυστικά της ρύθμισης των 120 δόσεων για χρέη προς τα ασφαλιστικά ταμεία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Τα μυστικά της ρύθμισης των 120 δόσεων για χρέη προς τα ασφαλιστικά ταμεία

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το μεγάλο θαύμα: Πώς ξαφνικά η OPEL άρχισε να βγάζει λεφτά



    ΣΧΟΛΙΑ