• Business

    LVMH: O όμιλος πολυτελών ειδών κάνει απόβαση στο Χόλιγουντ

    • NewsRoom
    Antoine Arnault

    Antoine Arnault


    Ο κολοσσός πολυτελών ειδών LVMH εισέρχεται στον κλάδο ψυχαγωγίας με στόχο να ενισχύσει το μάρκετινγκ των άνω των 75 brands που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιο του.

    Η νέα εταιρεία, που ονομάζεται “22 Montaigne Entertainment” – πρόκειται για μία αναφορά στα κεντρικά γραφεία του ομίλου LVMH στο Παρίσι στη Avenue Montaigne -, είναι μια συνεργασία με τα Superconnector Studios και τους συνιδρυτές της εταιρείας Jae Goodman και John Kaplan, επισήμανε η LVMH.

    Επικεφαλής του νέου εγχειρήματος θα είναι ο γιος του ιδρυτή του κορυφαίου ομίλου Antoine Arnault και ο Anish Melwani, Διευθύνων Σύμβουλος της LVMH στη Βόρεια Αμερική.

    Η κίνηση αυτή έρχεται σε μία περίοδο κατά την οποία η βιομηχανία της μόδας συνδέεται ολοένα και περισσότερο με τη βιομηχανία του θεάματος.

    Δημοφιλείς σταρ όπως η Beyonce, η Zendaya και η Rihanna προσελκύουν τα φώτα της δημοσιότητας στις επιδείξεις μόδας των μεγάλων οίκων μόδας, ενώ το πιο γνωστό brand της LVMH, η Louis Vuitton τοποθέτησε επικεφαλής του ανδρικού σχεδιαστικού τμήματος τον 49χρονο μουσικό παραγωγό Pharrell Williams.

    Ο Anish Melwani, επικεφαλής της LVMH Βόρειας Αμερικής, δήλωσε στην ιστοσελίδα Deadline ότι η πλατφόρμα θα χρησιμεύσει ως όχημα για να προωθήσει τις ιστορίες διαφόρων οίκων του ομίλου μέσω της premium ψυχαγωγίας που εμπλουτίζει την εμπειρία του πελάτη.

    Η νέα εταιρεία ψυχαγωγίας ευθυγραμμίζεται με τη μακροχρόνια συνεργασία της υψηλής μόδας και του Χόλιγουντ, με στόχο να αξιοποιήσει την πολιτιστική σημασία των εμπορικών σημάτων της LVMH στο τοπίο της ψυχαγωγίας.

    Ο Melwani υπογράμμισε επίσης τη στρατηγική προσέγγισης της LVMH, που έχει στόχο να ανοίξει νέους δρόμους για την προώθηση των brands και της ιστορίας τους, μέσω της συνεργασίας με έμπειρους επαγγελματίες του κλάδου ψυχαγωγίας.

    Σημειώνεται ότι και ο Γάλλος δισεκατομμυριούχος ειδών πολυτελείας Francois-Henri Pinault, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ιδιοκτήτριας της Gucci, Kering, έκανε άνοιγμα στην ψυχαγωγία πέρυσι, αγοράζοντας πλειοψηφικό μερίδιο στην Creative Artists Agency, ένα πρακτορείο με έδρα το Λος Άντζελες που εκπροσωπεί χιλιάδες ηθοποιούς, σκηνοθέτες και μουσικούς, συμπεριλαμβανομένης της Beyonce και της συζύγου του Pinault, της ηθοποιού Salma Hayek.

    Ο 46χρονος Antoine Arnault είναι ο πρωτότοκος γιος του δισεκατομμυριούχου και ιδρυτή της LVMH, Bernard Arnault και εργάζεται στο όμιλο επί σειρά ετών.

    Μεταξύ άλλων είναι υπεύθυνος για την εικόνα και το περιβάλλον στην LVMH. Σε αυτόν πιστώνεται και η διαπραγμάτευση για την επίτευξη της συμφωνίας της εταιρείας να γίνει ο μεγαλύτερος χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων που θα γίνουν στο Παρίσι φέτος το καλοκαίρι.

    Ο εμβληματικός όμιλος έχει αναλάβει μεταξύ άλλων να σχεδιάσει μετάλλια, να φτιάξει τις στολές των Γάλλων αθλητών και να επιμεληθεί τις VIP σουίτες.

    Διαβάστε επίσης: 



    ΣΧΟΛΙΑ