F

Business

Γ. Τζαβάρα (Skroutz.gr): «Πάνω από 1 εκατ. οι παραγγελίες του marketplace στο lockdown – Το 25% ήταν από καταστήματα χωρίς e-shop»

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

H Head of Commercial της Skroutz, Γιώτα Τζαβάρα


Περισσότερες από 3.200 επιχειρήσεις χωρίς ηλεκτρονικό κατάστημα φιλοξενεί πλέον το marketplace της Skroutz, το οποίο αύξησε σημαντικά την απήχησή του μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.

Όπως ανέφερε η Head of Commercial της εταιρείας, Γιώτα Τζαβάρα σε διαδικτυακή συνέντευξη τύπου, το skroutz marketplace απαντά στην ανάγκη των καταναλωτών να αγοράσουν προϊόντα διαδικτυακά «με εξαιρετικά απλό τρόπο και με ασφάλεια» ενώ ταυτόχρονα για τις επιχειρήσεις δημιουργεί τις προϋποθέσεις να αυξήσουν το πελατολόγιό τους, με ελάχιστη επένδυση και χωρίς πρόσθετα διαχειριστικά κόστη.

Σύμφωνα με την κα. Τζαβάρα, μόνο στο τελευταίο δίμηνο της περσινής χρονιάς, οπότε και κορυφώθηκε η ζήτηση για online αγορές μέσω του marketplace διεκπεραιώθηκαν επιμέρους παραγγελίες που άγγιξαν το 1 εκατομμύριο, εκ των οποίων το 25% προέρχονταν καταστήματα χωρίς e-shop (250.000 παραγγελίες).

Η ίδια θεωρεί πως υπάρχει τεράστια προοπτική στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο αναπτύχθηκε εντυπωσιακά μετά την πανδημία και απεύθυνε κάλεσμα στον εμπορικό κόσμο να αξιοποιήσει τις δυνατότητες των ψηφιακών εργαλείων που προσφέρονται. «… προσφέρουμε ως μια απλή λύση χωρίς καμία πολυπλοκότητα, και θεωρώ ότι είναι μια εξαιρετική ευκαιρία, την οποία οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να αφήσουν αναξιοποίητη», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Η διαδικασία ένταξης στο skroutz marketplace, σημείωσε, είναι απλή, αφού απαιτεί μόνο μια αρχική ταυτοποίηση της επιχείρησης και κάποια έγγραφα που διασφαλίζουν την απροβλημάτιστη διαδικασία πληρωμών. Μετά την εγγραφή και την ολοκληρώση της διαδικασίας έγκρισης, το κατάστημα μπορεί να ξεκινήσει να «ανεβάζει» τα προϊόντα του ή ακόμη και ένα προϊόν.

Η εταιρεία παρέχει για κάθε κατάστημα έναν account manager που συμβουλεύει, βοηθά, καθοδηγεί και παρακολουθεί τα συνεργαζόμενα καταστήματα ενώ φροντίζει και την αλυσίδα παραγγελίας και παράδοσης. Παράλληλα, καλύπτει και after sale ανάγκες των καταναλωτών εφ’ όσον απαιτείται. Επιπλέον, η εταιρεία φροντίζει να πληρώνει τα καταστήματα σε εβδομαδιαία βάση, στηρίζοντας την ρευστότητα των επιχειρήσεων/συνεργατών της.

Κλείνοντας η κα. Τζαβάρα επεσήμανε πως μπορεί η πανδημία να έχει δυσκολέψει την αλληλεπίδραση των εμπόρων με τους πελάτες τους, αφού λόγω των περιορισμών έχει μειωθεί η φυσική παρουσία στα καταστήματα, ωστόσο όπως είπε στην Skroutz έχουν τα ηλεκτρονικά εργαλεία για να δημιουργήσουν μια εφάμιλλη σχέση ψηφιακά. «Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε τα ηλεκτρονικά εργαλεία του εμπορίου», υπογράμμισε με έμφαση.

Η Skroutz ιδρύθηκε το 2005 από τους Γιώργο Χατζηγεωργίου, Γιώργο Αυγουστίδη και Βασίλη Δήμο ως μηχανή αναζήτησης τιμών προϊόντων σε περίπου 100 επιχειρήσεις. Σήμερα, είναι μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και συνεργάζεται με περισσότερες από 3.200 επιχειρήσεις. Την πλατφόρμα της τον Δεκέμβριο επισκέφθηκαν 9.000.000 μοναδικοί χρήστες για να αναζητήσουν και να αγοράσουν προϊόντα. Στην εταιρεία έχει επενδύσει το αμερικάνικο fund CVC, το οποίο κατέχει περίπου το 45% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Διαβάστε επίσης:

Marketplace από το Skroutz: Online πωλήσεις για κάθε εμπορικό κατάστημα

Skroutz: Εξαγόρασε το 25% της EveryPay

Skroutz: Τι κερδίζει από τη συνεργασία με την ΒΟΧ – Οι νέοι στόχοι της πλατφόρμας των 8,5 εκατ. χρηστών


ΣΧΟΛΙΑ