• Business

    Skroutz: Τι κερδίζει από τη συνεργασία με την ΒΟΧ – Οι νέοι στόχοι της πλατφόρμας των 8,5 εκατ. χρηστών

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

    Iδρυτική ομάδα του Skroutz.gr, οι Γιώργος Χατζηγεωργίου, Βασίλης Δήμος και Γιώργος Αυγουστίδης


    Τη δυνατότητα να επικεντρωθεί πλήρως στη βασική δραστηριότητά της αποκτά η Skroutz, μετά τη συμφωνία ένταξης του Skroutz Food από τις 2 Νοεμβρίου στην πλατφόρμα online αγορών BOX της Cosmote.

    Όπως αναφέρουν πηγές προσκείμενες στη διοίκηση της εταιρείας, η απόφαση απεμπλοκής από την υπηρεσία διανομής φαγητού θα επιτρέψει στη διοικητική ομάδα να αφοσιωθεί στην μετεξέλιξη του Skroutz, από μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων σε ένα διαδικτυακό υπερκατάστημα (market place) στη λογική του Amazon.

    Είναι κάτι που επιδιώκει σταθερά το τελευταίο διάστημα και πολύ περισσότερο μετά και την είσοδο του CVC Capital στο μετοχικό κεφάλαιο με ποσοστό 45%. Στο πλαίσιο αυτό, γίνονται κινήσεις για τον εμπλουτισμό της πλατφόρμας με περισσότερα καταστήματα που δεν διαθέτουν διαδικτυακή παρουσία (e-shop) ενώ έχει δρομολογηθεί και η ενδυνάμωση της διοικητικής ομάδας με έμπειρα στελέχη, τα οποία θα αναλάβουν κρίσιμα πόστα.

    Η πανδημία δημιούργησε νέες ευκαιρίες στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, τις οποίες η εταιρεία φιλοδοξεί να εκμεταλλευθεί για να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο το αποτύπωμά της στην αγορά. Η ανάπτυξη που γνώρισε μετά την επιβολή του lockdown ήταν πρωτοφανής, σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων και επισκέψεων. Είναι ενδεικτικό πως η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value – GMV), του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω του Skroutz στο οκτάμηνο του 2020 ανήλθε σε περίπου 600 εκατ. ευρώ έναντι 380 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2019.

    Η απεμπλοκή από την υπηρεσία διανομής φαγητού, σύμφωνα με πηγές της Skroutz θα απελευθερώσει πόρους και εργατικό δυναμικό (περίπου 50 άτομα), τα οποία όπως λένε θα παραμείνουν στην εταιρεία και θα συμβάλλουν σε άλλα project. Όσον αφορά στις επιχειρήσεις που θα μεταφερθούν στην BOX, για ένα διάστημα θα διατηρήσουν τους όρους συνεργασίας που είχαν με τον Skroutz Food, ωστόσο όσοι επιθυμούν να συνεχίσουν θα κληθούν μετά από λίγο να διαπραγματευθούν νέο συμβόλαιο με την Cosmote (π.χ. για το ύψος της προμήθειας, κα.).

    Πολλαπλώς κερδισμένη εκτιμάται πως βγαίνει και η πλατφόρμα online αγορών της Cosmote, η οποία επιδεικνύει ιδιαίτερη κινητικότητα το τελευταίο διάστημα (π.χ. συμφωνία με Μασούτη και Κρητικό) και δείχνει αποφασισμένη να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο στον χώρο του online delivery φαγητού που διαρκώς αυξάνονται (υπολογίζεται σε περίπου 500 εκατ. ευρώ). Μέσα από την Skroutz Food, η BOX αποκτά επιπλέον 40.000 χρήστες (αφού το domain θα παραμείνει ενεργό) και παράλληλα ενισχύει αισθητά το δίκτυο στην Αττική, με περίπου 700 νέα καταστήματα που δεν είχε πριν στο χαρτοφυλάκιό της.

    Η Skroutz ΑΕ ιδρύθηκε το 2005 από τους Γιώργο Χατζηγεωργίου, Γιώργο Αυγουστίδη και Βασίλη Δήμο. Το 2006 το 50% της εταιρείας εξαγοράστηκε από την Dionic, ποσοστό που επέστρεψε πριν από δυο χρόνια στους ιδρυτές της Skroutz έναντι συνολικού τιμήματος 10 εκατ. ευρώ. Στην πλατφόρμα του Skroutz συμμετέχουν πάνω από 6.000 συνεργαζόμενα καταστήματα, εκ των οποίων περίπου 1.500 είναι καταστήματα που δεν έχουν αυτοτελή online παρουσία (eshop) ενώ οι μοναδικοί επισκέπτες ανά μήνα είναι περίπου 8,5 εκατομμύρια.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ