• Business

    Επιστολή «κόλαφος» εργαζομένων στη Λέσβο: Η Τοξότης τους χρωστά 1,1 εκατ. και δεν δέχεται καν να τους δει

    Χρήστος Καλογρίτσας


    Ακόμα μια υπόθεση απλήρωτων εργασιών από την Τοξότης έρχεται στη δημοσιότητα έπειτα από την ανοιχτή επιστολή – κραυγή αγωνίας 20 επαγγελματιών από τη Λέσβο οι οποίοι δούλεψαν στην παράκαμψη της Λαγγάδας και σε κομμάτι του οδικού άξονα Καλλονής – Σιγρίου για την κατασκευαστική εταιρεία.

    Όπως σημειώνουν η εταιρεία τους χρωστά συνολικά περίπου 1,1 εκατ. ευρώ. Προσθέτουν ότι όλοι έχουν στην κατοχή τους επιταγές με μεγάλα ποσά, που είναι ακάλυπτες εδώ και 11 μήνες. Ζητούν να μάθουν σε ποιο σημείο έχει σταματήσει η διαδικασία πληρωμής τους από κάποιον υπεύθυνο δηλαδή Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου (Χ. Καλογήρου), Υπουργείο Υποδομών (Χ. Σπίρτζης), Βουλευτές Ν. Λέσβου (Γ. Πάλλης, Χ. Αθανασίου, Σ.Τάσος) ώστε να δοθεί άμεσα λύση.

    «Ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Οι υποχρεώσεις μας τρέχουν. Έχουμε χρεωθεί. Πληρώσαμε υπέρογκα ποσά για ΦΠΑ, εφορία και αναβαθμισμένες ασφαλιστικές εισφορές στον ΕΦΚΑ. Η εταιρεία μας χρωστά συνολικά περίπου 1,1 εκατ. ευρώ» γράφουν στην ανοιχτή επιστολή τους και προσθέτουν:

    «Είμαστε περίπου 20 στο σύνολο απλήρωτοι επαγγελματίες από τη Λέσβο που εργαστήκαμε στο έργο της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου Παράκαμψη Λαγγάδας στο Πλωμάρι και στο έργο Σκαλοχώρι – Βατούσα που είναι κομμάτι του έργου στον οδικό άξονα Καλλονής-Σιγρίου, όπως και γέφυρα Άντισσας. Οι απλοί εργαζόμενοι με συμβάσεις έχουν πάει στην επιθεώρηση εργασίας.

    Όλοι έχουμε στην κατοχή μας επιταγές με μεγάλα ποσά, που είναι ακάλυπτες εδώ και 11 μήνες, τις λάβαμε στο τελείωμα του έργου της Λαγγάδας και αμέσως ξεκινήσαμε για το έργο της ασφαλτόστρωσης στο δρόμο Σκαλοχώρι – Βατούσα. Παρά τις υποσχέσεις μέχρι σήμερα είμαστε απλήρωτοι.

    Ειδικά οι ιδιοκτήτες φορτηγών, έχουν κόψει όλες τις φορτωτικές και όλα τα παραστατικά τα οποία είναι παραδομένα στην εταιρεία Τοξότης και για όλα αυτά τα ποσά έχει πληρωθεί ο ΦΠΑ, έχει αναβαθμιστεί ο ΕΦΚΑ μας αναδρομικά και για την προηγούμενη χρονιά, με αποτέλεσμα να πληρώνουμε μεγάλες ασφαλιστικές εισφορές και υπέρογκους φόρους. Τις υποχρεώσεις αυτές τις επιβαρυνθήκαμε χωρίς να έχουμε πληρωθεί ούτε ένα ευρώ!»

    Σύμφωνα επίσης την ανοιχτή επιστολή των επαγγελματιών της Λέσβου:

    «Τον Ιούνιο του 2017 ήρθε στο Πλωμάρι της Λέσβου, ο πρόεδρος και διευθύνον σύμβουλος της Τοξότης, κ. Καλογρίτσας και ο εργοδηγός μας, κ. Ανδριώτης, περνώντας να χαιρετίσουμε μας ζήτησε να στηρίξουμε με κάθε τρόπο την εταιρεία και το έργο της, εμείς το πράξαμε με κάθε δυνατό μέσο. Εσείς κύριε Καλογρίτσα που είστε;

    Στις αρχές του Ιουλίου του 2018, μάθαμε ότι αιφνιδιαστικά επισκέπτεται το νησί μας η νομική σύμβουλος της Τοξότης, κ. Χριστοδούλου, μαζί με κλιμάκιο τεσσάρων μηχανικών της εταιρείας ΑΚΤΩΡ, για το έργο στον οδικό άξονα Καλλονής – Σιγρίου για να μετρήσουν τα κομμάτια τα οποία τελειώσαμε (Σκαλοχώρι – Βατούσα και Γέφυρα Άντισσας και ένα υπόλοιπο της Παράκαμψης της Λαγγάδας).

    Θα αναλάμβανε η άλλη εταιρεία το έργο και η Τοξότης θα ήταν συνέταιρος με άγνωστο ποσοστό. Η υπόσχεση της Τοξότης μέσω της κας Χριστοδούλου ήταν ότι θα πληρωθούμε για να συνεχίσουμε στο έργο με την καινούργια σύμβαση και δια στόματος της λάβαμε την υπόσχεση ότι τα χρήματα θα καταβληθούν μέχρι τέλος Ιουλίου. Περνώντας ο Αύγουστος και ο Σεπτέμβριος χωρίς καμία ειδοποίηση ένας από τους 20 μετέβη στην Αθήνα και επισκέφτηκε τα γραφεία της εταιρείας, εκεί δεν έγινε δεκτός και απογοητευμένος γύρισε πίσω χωρίς καμία ενημέρωση. Το διάστημα από τότε έως σήμερα, μέλη από τους 20 προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με την εταιρεία και οι προσπάθειες μας έχουν πέσει όλες στο κενό.

    Έχουμε κάνει ήδη μια πρώτη συγκέντρωση στον κόμβο της Λάρσου και συζητήσαμε τις περαιτέρω κινήσεις μας. Σε περίπτωση που δεν εισακουστούν οι φωνές μας και η αγανάκτηση μας, προειδοποιούμε ότι χωρίς να θέλουμε, για να εισακουστούμε θα παρακωλύσουμε οποιοδήποτε έργο αναλάβει η εταιρεία είτε μόνη της είτε ως συνέταιρος και θα κλείσουμε και τον κόμβο της Λάρσου.»

    Οι υπογράφοντες: Εργολάβοι: Οδυσσέας Αψόκαρδος, Παναγιώτης Κουτλής, Κώστας Καραπατάκης, Ζαφείρης Λούπος, Ιωάννης Στεργιανός.

    Ιδιοκτήτες φορτηγών: Απόστολος Κουτλής, Ιγνάτιος Ψίλος, Ιωάννης Παχός, Δημήτριος Καντάρης, Παράσχος Ζαχαρίου, Παναγιώτης Αντώνογλου, Παναγιώτης Χρυσομάλλης, Γιώργος Καλλονιάτης. Συνεργία: Αφοί Πουλάκη. Σιδεράδες: Αντώνης Σιμιτζής. Οδηγοί: Ιωάννης Σουβλομύτης. Φύλακες: Παναγιώτης Τυρανής. Χειριστής: Νικόλαος Τσιμναδής.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σφοδρή επίθεση ΝΔ σε Σπίρτζη για την νέα σύμβαση με τον Καλογρίτσα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στον Καλογρίτσα η εργολαβία του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος με απόφαση Σπίρτζη

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Διαβεβαιωσεις Σπίρτζη για Καλογρίτσα: Μας έφερε εγγυητικές από την Τράπεζα Αττικής



    ΣΧΟΛΙΑ