• Business

    Colgate Palmolive: 50 προϊόντα στη λίστα Σκρέκα μετά το πρόστιμο των 670.000 ευρώ

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    • Άννα Διανά
    Κώστας Σκρέκας, Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων

    Κώστας Σκρέκας, Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων


    Μετά το πρόστιμο ύψους 672.000 ευρώ για αθέμιτη κερδοφορία η Colgate Palmolive συμμετέχει στην πρωτοβουλία Σκρέκα για «Μόνιμη Μείωση Τιμής» 5%.

    Μια μέρα μετά την ανακοίνωση της επιβολής προστίμου, χθες το πρωί η εταιρεία, απέστειλε τιμοκατάλογο στο υπουργείο Ανάπτυξης με μείωση τιμών από 5% για 50 κωδικούς προϊόντων.

    Η Colgate Palmolive Εμπορική (Ελλάς) ΕΠΕ, αποτελεί το εμπορικό σκέλος δραστηριοποίησης του πολυεθνικού ομίλου στην Ελλάδα με δεκάδες γνωστά brands στα ράφια των σούπερ μάρκετ και χιλιάδες κωδικούς προϊόντων.

    Τα κέρδη και το μέρισμα

    Οι πωλήσεις της πέρυσι έφτασαν στα 76,46 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 4,81% ενώ  τα κέρδη προ τόκων και φόρων υποχώρησαν 12,7%, στα 2,56 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά τους φόρους στα 1,96 εκατ. ευρώ, από 2,45 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν. Επιπλέον το μέρισμα για την χρήση του 2022 προς τη μητρική ανέρχεται σε 1,5 εκατ. ευρώ.

    Μάλιστα όπως αναφέρει η διοίκησή της υπό την κ. Ειρήνη Παπακαμμένου, στις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις για το 2022,   η επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας με την υποστήριξη της Colgate Palmolive Europe Sarl υπήρξε απόλυτα επιτυχής, είχε δε ως αποτέλεσμα τόσο την περαιτέρω προώθηση των επιχειρηματικών στόχων της εταιρείας από πλευρά εύρους διανομής των καθαριστικών και καλλυντικών προϊόντων του Ομίλου της Colgate Palmolive, όγκου πωλήσεων και κερδοφορίας, όσο και την περαιτέρω εδραίωση της κατάλληλης υποδομής και οργάνωσης για την επιτυχημένη ανέλιξη της εταιρείας μας και στο μέλλον».

    Επιπλέον διατυπώνει την άποψη ότι «η εταιρεία έχει πλέον κατάλληλα διαρθρωθεί ώστε να ανταποκριθεί στις ανταγωνιστικές προκλήσεις και να εξασφαλίσει την εν γένει ενδυνάμωση της στην Ελλάδα, εδραιώνοντας έτσι και μεγιστοποιώντας τα κεκτημένα».

    Μειώσεις 5% μετά τα πρόστιμα μαμούθ

    Η έτερη πολυεθνική στην οποία επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 1 εκατ. ευρώ, η  «Johnson & Johnson ΕΛΛΑΣΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» δεν έχει ενταχθεί προς το παρόν στην πρωτοβουλία Σκρέκα ενώ οι άλλες Ελαϊς Unilever και Procter & Gamble έχουν στείλει μειωμένες τιμές για 84 προϊόντα η πρώτη και 77 η δεύτερη.

    Το θέμα των προστίμων αλλά και της μεταρρύθμισης που επιδιώκει να προωθήσει ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας για τον περιορισμό των προσφορών και την ενσωμάτωσή τους στην τιμή των προϊόντων  βρέθηκε στο επίκεντρο και της χθεσινής ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Παύλο Μαρινάκη.

    «Πάγο» στο σχέδιο για περιορισμό των προσφορών

    Όπως είπε, «σε  καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταργηθούν οι προσφορές 1+1, ούτε καμία προσφορά, ούτε θα μπορούσε ποτέ η Κυβέρνηση να παρέμβει στον τρόπο που η κάθε εταιρεία επιλέγει να προωθεί τα προϊόντα της και τον τρόπο που επιλέγουν οι καταναλωτές να τα αγοράζουν.

    Δεν τίθεται καν θέμα. Αλίμονο αν ποτέ καταργούσαμε έναν τρόπο πώλησης προϊόντων ή προσφορές. Και ένα άλλο είναι ο έλεγχος που κάνουν οι αρμόδιες Υπηρεσίες για το αν πράγματι οι προσφορές αυτές είναι προσφορές. Γιατί, ξέρετε, υπάρχει κάποιες φορές η πρακτική να βάζουμε κάτι σε προσφορά, αλλά πριν το βάλουμε σε προσφορά να υπάρχει μια σχετική ανατίμηση» τόνισε.

    Διαβάστε επίσης

    Πρόστιμο €1.672.000 σε Johnson & Johnson και Colgate για αθέμιτη κερδοφορία

    To top 10 των εταιρειών με τις μεγαλύτερες μειώσεις τιμών στο ράφι

    Κώστας Σκρέκας: 770 προϊόντα σε 37 βασικές κατηγορίες στην πρωτοβουλία Μόνιμη Μείωση Τιμής



    ΣΧΟΛΙΑ