• Business

    Atlantic Bulk Carriers: Πούλησε το τελευταίο panamax του στόλου της

    • Newsroom


    Στην πώληση του τελευταίου φορτηγού πλοίου τύπου panamax του στόλου της, προχώρησε η ναυτιλιακή Atlantic Bulk Carriers, συμφερόντων της οικογένειας Κουμάνταρου, αναφέρουν ναυλομεσίτες.

    Συγκεκριμένα, στα εβδομαδιαία τους report η Αllied Shiproking και η Intermodal, αναφέρουν ότι η εταιρεία πούλησε το χωρητικότητας 74,081 dwt πλοίο Ocean Eagle, κατασκευής 2001, στην βιετναμέζικη εταιρεία Hoanh Son Group, έναντι 7,1 εκατ. δολαρίων.  Η τιμή θεωρείται αρκετά υψηλή, δεδομένου ότι σύμφωνα με την VesselsValue, η αξία του πλοίου εκτιμάται στα 5,76 εκατ. δολάρια.

    Πρόκειται για το τελευταίο panamax του στόλου της Atlantic Bulk Carriers, η οποία τον περασμένο Αύγουστο είχε πουλήσει στον ίδιο αγοραστή το χωρητικότητας 74,086 dwt Atlantic Eagle, έναντι 7,8 εκατ. δολαρίων.  Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Hoanh Son Star.

    Επίσης, τον Φεβρουάριο 2020 πούλησε το Desert Eagle κατασκευής 2002, στην βιετναμέζικη Nhat Viet Transportation, στην τιμή των 8,3 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Golden Phoenix.

    Mετά και την τελευταία συναλλαγή, ο στόλος της Atlantic Bulk Carriers Management Ltd, εταιρεία με έδρα τα Νησιά Μάρσαλ, διαθέτει στόλο με 19 φορτηγά πλοία, εκ των οποίων 7 ultramax  και 12 supramaxes.

    Παράλληλα, η εταιρεία παρέλαβε φέτος δύο νεότευκτα bulker. Πρόκειται για το χωρητικότητας 63,553 dwt Desert Honour και το χωρητικότητας 63,462 dwt φορτηγό πλοίο Desert Virtue. Και τα δύο κατασκευάστηκαν στο ιαπωνικό ναυπηγείο I-S Shipyard (Imabari Group) και φέρουν την ελληνική σημαία.

    Στο πλαίσιο της ανανέωση του στόλου της, η Atlantic Bulk Carriers, έχει υπό κατασκευή 2 πλοία τύπου ultramax, στο ναυπηγείο της Hyunday Vinashin στο Βιετνάμ, τα οποία είναι προγραμματισμένο να παραλάβει τον Μάιο και Αύγουστο του 2021.

    «Τυφλές» επενδύσεις 1 τρισ. δολαρίων πρέπει να κάνει η ναυτιλία για το περιβάλλον

    Έλληνας εφοπλιστής συνεχίζει τις μεταφορές αργού πετρελαίου από τη Βενεζουέλα

    Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές έστειλαν φέτος στα διαλυτήρια τα πλοία τους – Ποιες κατηγορίες ξεχωρίζουν

     

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ