• AUTO

    Mitsubishi L200 black edition: Εργαλείο για όλα!

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη


    Διακοπές, ξύλα, ελιές, παραπούλι, ηλιοτρόπια, μεταφορά ποδηλάτων, σκληρό off road, το L200 μας έβγαλε παντού ασπροπρόσωπους.

    Όσοι πιθανώς – ευχαριστώ – παρακολουθείται τακτικά τα κείμενα μου, ή την καθημερινή ραδιοφωνική μου εκπομπή στον Α989 ξέρετε καλά πως ψάχνω ή δημιουργώ ευκαιρίες για να περάσω λίγες μέρες ακόμη με το Mitsubishi L200. Έχοντας δοκιμάσει τα πάντα το θεωρώ το πιο ικανό 4×4 που υπάρχει στην αγορά. Μάλιστα μέχρι πρότινος έλεγα αμετροεπώς ότι με τα κατάλληλα ελαστικά δεν το σταματά τίποτα.

    Είχα φέτος τον Αύγουστο την περίοδο του «χωριού» στα χέρια μου την τελευταία πανέμορφη έκδοση “Black Edition” του L200. Μαύρο χρώμα με κόκκινες ραφές στα καθίσματα. Βρήκα λοιπόν τι το σταματάει, το σταματούν τα πουρνάρια! Ναι όπως το ακούτε αν δεν έχουν κλαδευτεί δεν περνάς από στενούς αγροτικούς δρόμους που στο πλάι έχουν πουρνάρια. Εντάξει εκτός αν δε σε νοιάζει να το γδάρεις, εμένα με νοιάζει. Μόνο έτσι σταματά το L200! Οι μηχανικοί της εταιρείας αξιοποίησαν όλη τη γνώση που αποκόμισαν στους αγώνες και έφτιαξαν μια ανάρτηση ισοπεδωτική. Τη συνδυάζουν μάλιστα με την πιο αποτελεσματική τετρακίνηση που έφτιαξαν ποτέ την Super Select 4WD-II . Επαναλαμβάνω πολλές φορές στον εαυτό μου πως βασικός του προορισμός είναι οι αγροτικές εργασίες και όχι να παίζω εγώ τον γητευτή του κάμπου.

    Συμπληρώσαμε πίσω από το τιμόνι του L200 πάνω από 2500km τις μέρες των διακοπών. Ταξιδέψαμε σε αυτοκινητόδρομο, κινηθήκαμε σε επαρχιακό δρόμο, σε ήπιο χωματόδρομο, πατήσαμε άμμο, φορτώσαμε ξύλα, ποδήλατα, καλαμπόκια (παραπούλι), ντομάτες, απ’ όλα είχε ο μπαξές. Στο ταξίδι, το L200 δεν υστερεί σε τίποτα σε σχέση με ένα SUV. Δερμάτινο σαλόνι, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, paddles πίσω από το τιμόνι, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, διατηρητής ταχύτητας (cruise control). Η αεροδυναμική του είναι μελετημένη και σε ταχύτητες σύννομες δεν αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι σε φορτηγό αλλά σε πολυτελές SUV.

    Μάλιστα το αυτοκίνητο δοκιμής μας είχε και ένα μαλακό κάλυμμα καρότσας εξαιρετικά ποιοτικό που βελτίωνε ακόμη περισσότερο την αεροδυναμική στο ταξίδι. Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές, στρίβεις όπως έρχεσαι χωρίς δεύτερες σκέψεις και αφήνεις την ανάρτηση να «γλυκάνει» το φορτίο των ελαστικών. Επιλέγοντας από δικίνητη, τετρακίνητη ρύθμιση το κράτημα, βελτιώνεται θεαματικά, δεν πρέπει όμως να ξεχνάς ότι οδηγείς ένα φορτηγό 5.7m!

    Παιχνιδάκι να φορτώσεις 800kg ξύλα!

    Τα φώτα full LED που φωτίζουν στα 300m είναι σημαντική υπόθεση για να αποφεύγεις τα αγριογούρουνα. Η υψηλή θέση τους βοηθά επίσης τη διέλευση από νερό και προστατεύει τις μονάδες φώτων από ζημιές. Mε το L200 κάναμε πολλές αγροτικές δουλειές. Πρώτα απ’ όλα μεταφέραμε ξύλα, έπαιρνε άνετα 800kg! Το ζύγισα άδειο, μέσα εγώ ήταν 2.2tn. Με τα ξύλα ξεπέρασε τους 3tn. Ούτε που το ένιωσε στο δρόμο. Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε είδους ανωμαλία και η ροπή του πετρελαιοκινητήρα διαλύει κάθε αμφιβολία για την κλίση στην ανηφόρα. Το L 200 βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον, υπό φορτίο.

    Το Super Select 4WD-II με το κεντρικό μπλοκέ διαφορικό τύπου Τόρσεν που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου, και παράλληλα ελέγχει την κατανομή ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα στο πρόγραμμα 4H. Το πίσω διαφορικό με λειτουργία κλειδώματος βελτιώνει τις συνολικές off-road επιδόσεις του οχήματος. Επιπλέον υπάρχουν χαρτογραφήσεις GRAVEL, MUD/SNOW, SAND και ROCK (μόνο σε 4LLc). Χρησιμοποιώντας έλεγχο ισχύος, κιβωτίου και πέδησης μέσω των Active Stability Control και Traction Control, το σύστημα ρυθμίζει το ποσοστό ολίσθησης του εκάστοτε τροχού σε δύσκολες συνθήκες.

    Με απλό 4H δεν μπορούσαμε να βγούμε από το χαντάκι, μόλις επιλέξαμε κλείδωμα κεντρικού διαφορικού και υποπολλαπλασιαμό σχέσεων (4LLc) το χαντάκι… εξαφανίστηκε!

    Τα ελαστικά AT20 της Geoland που φορούσε το αυτοκίνητο δοκιμής μας αποδείχτηκαν ικανά σε όλες τις συνθήκες, δεν γλιστρήσαμε ούτε μια φορά. Σε λασπωμένο τερέν δοκιμάσαμε και το HDC (Σύστημα Ελέγχου Καθόδου) που ενεργοποιείται με ένα διακόπτη δίπλα στον επιλογέα. ΤΟ HDC διατηρεί σταθερή την ταχύτητα του οχήματος, στην κατηφόρα μπορείς να επιλέξεις από 2 – 20km/h.

    Φορτωμένο το L200 αποκτά πολύ μεγαλύτερη σταθερότητα αποκαλύπτοντας το εύρος δυνατοτήτων της ανάρτησής του. Μάλιστα χάρη στα φύλλα σούστας στον πίσω άξονα, διατηρεί αξιοσημείωτα επίπεδα άνεσης παρά το φορτίο. Στην καρότσα 2.5m2 μπορείτε να φορτώσετε πράγματα βάρους έως 1 τόνο ή/και να ρυμουλκήσετε βάρος έως 3.5tn. Συνολικά πρόκειται για ένα όχημα με όνομα βαρύ και ιστορία, μια βόλτα στην ελληνική επαρχία είναι αποκαλυπτική: Συνυπάρχουν μοντέλα από 2ης έως 5ης γενιάς, οι κάτοχοι τους είναι εντυπωσιασμένοι με την αξιοπιστία και την αντοχή.

    Έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

    Το L200 6ης γενιάς κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη – στη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής της Mitsubishi εκτός Ιαπωνίας. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, διαθέτει:

    – Βελτιωμένη ποιότητα υλικών και κατασκευής
    – Αναβαθμισμένο σύστημα 4WD, που περιλαμβάνει χαρτογραφήσεις (λάσπη, άμμος, βράχοι, χιόνι, χαλίκι) και σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης“Hill Descent Control”.
    – Νέο πετρελαιοκινητήρα 2.2lt/150PS (προδιαγραφών Euro 6d temp)
    – Νέο 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο
    – Αναβάθμιση πλαισίου, φρένων και ανάρτησης
    – Βελτιωμένη οδηγική άνεση
    – Συστήματα ασφαλείας: ελέγχου τυφλής γωνίας (Blind Spot Warning) με υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας (Lane Change Assist), προειδοποίηση οπίσθιας κίνησης (Rear Cross Traffic Alert), περιορισμού επιπτώσεων εμπρόσθιας σύγκρουσης (Forward Collision Mitigation), περιορισμού πρόσκρουσης σε στενούς χώρους στάθμευσης (Ultrasonic Misacceleration Mitigation System)
    – Νέας σχεδίασης εμπρός καθίσματα
    – Εκτεταμένη γκάμα αξεσουάρ

    Το πλαίσιο τύπου Η σου δίνει την δυνατότητα να ρυμουλκήσεις ακόμη και μεγάλα γεωργικά μηχανήματα όπως τα ποτιστικά.

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA Mitsubishi L200 2.2lt

    Κινητήρας: 2.246 cc
    Ισχύς: 150PS/ 3.500 rpm
    Ροπή: 40,8 kgm/2000 rpm
    Μετάδοση: Στους 4 τροχούς
    Κιβώτιο: Αυτόματο, 6 σχέσεων
    Επιτάχυνση 0-100 km/h: 12,4 sec
    Τελική ταχύτητα: 174 km/h
    Μεικτή κατανάλωση: 9. 1 lt/100 km (δοκιμής)
    Βάρος: 2.030 kg
    Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 5.225/1.815/1.780 mm
    Μεταξόνιο: 3.000 mm
    Χώρος αποσκευών: 2,5m2
    Εκπομπές CO2: 226 gr/km
    Τέλη κυκλοφορίας: 105 €
    Τιμή: από 26.500€ (αυτοκίνητο δοκιμής 40.100€)

    Όταν κοιτάς από ψηλά μοιάζει ο κάμπος ζωγραφιά.

    Διαβάστε επίσης:

    EKO ACROPOLIS RALLY: Πιστοποίηση 2 αστέρων!

    Οδηγούμε στην πίστα το Hyundai i20 N!

    Πόλος έλξης ο Πειραιάς με την «απόβαση» 30 Ferrari στο λιμάνι



    ΣΧΟΛΙΑ