• AUTO

    Η νέα Mercedes E-Class


    Η νέα E-Class (μήκος/πλάτος/ύψος: 4949/1880/1468 χιλιοστά) έχει τις αναλογίες ενός κλασικού Sedan τριών όγκων: κοντός μπροστινός πρόβολος με μακρύ καπό κινητήρα και καμπίνα επιβατών με γενναιόδωρες διαστάσεις, εν μέρει χάρη στο μακρύτερο κατά δύο εκατοστά μεταξόνιο (2961 χιλιοστά) σε σύγκριση με την προηγούμενη σειρά. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 540 λίτρα.

    Εξωτερικά μια ενιαία μαύρη επιφάνεια που μοιάζει συνδέει την επένδυση του ψυγείου με τους προβολείς. Αυτό το ένθετο σε μαύρο γυαλιστερό θυμίζει οπτικά τα μοντέλα Mercedes-EQ. Ανάλογα με τη γραμμή εξοπλισμού, η τρισδιάστατη επένδυση ψυγείου είναι σύγχρονης ή κλασικής σχεδίασης. Προαιρετικά η επένδυση ψυγείου διατίθεται και με φωτιζόμενο πλαίσιο σε όλες τις γραμμές.

    Ο πίνακας οργάνων είναι η επιτομή της ψηφιακής εμπειρίας στο εσωτερικό. Εάν η E-Class διαθέτει την προαιρετική οθόνη συνοδηγού, η μεγάλη γυάλινη επιφάνεια της MBUX Superscreen επεκτείνεται έως την κεντρική οθόνη. Οπτικά αποκομμένη από αυτή ξεχωρίζει η οθόνη υψηλής ανάλυσης του οδηγού που βρίσκεται στο οπτικό του πεδίο.

    Τα βασικά εικονίδια στην κεντρική και τις προαιρετικές οθόνες επιβατών είναι πλέον απλούστερα και κωδικοποιημένα ανά χρώμα για να ταιριάζουν με τα πλακίδια των smartphone. Η αρχιτεκτονική των ηλεκτρονικών βασίζεται περισσότερο στο λογισμικό και λιγότερο στο υλικό. Οι υπολογιστικές λειτουργίες που προηγουμένως διενεργούνταν ξεχωριστά, πραγματοποιούνται πλέον από έναν μόνο επεξεργαστή. Έτσι, οι οθόνες και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX μοιράζονται έναν νέο, πολύ ισχυρό κεντρικό ενσωματωμένο υπολογιστή. Αυτή η μορφή δικτύωσης βελτιώνει την απόδοση και την ταχύτητα των ροών δεδομένων.


    Το ψηφιακό κλειδί οχήματος είναι πλέον διαθέσιμο για iPhone και Apple Watch

    Με το ψηφιακό κλειδί οχήματος, ο οδηγός μπορεί να θέσει σε λειτουργία ή να κλειδώσει την E-Class μέσω μιας συμβατής συσκευής. Υπάρχει επίσης δυνατότητα κοινής χρήσης κλειδιών: χρησιμοποιώντας διάφορα ψηφιακά κανάλια μπορεί κάποιος να προσκαλέσει μέλη της οικογένειας ή φίλους του να χρησιμοποιήσουν την E-Class. Με αυτόν τον τρόπο, ο ιδιοκτήτης του οχήματος μπορεί να εκχωρήσει διάφορα δικαιώματα, παρέχοντας μόνο πρόσβαση στο όχημα ή επιτρέποντας επίσης την οδήγησή του. Το όχημα μπορεί να αναγνωρίσει πολλούς χρήστες ταυτόχρονα, ενώ είναι δυνατή η κοινή χρήση του ψηφιακού κλειδιού οχήματος από έως και 16 άτομα. Στις αγορές όπου διατίθενται υπηρεσίες Mercedes me connect, η προεγκατάσταση για το ψηφιακό κλειδί οχήματος αποτελεί μέρος του πακέτου άνεσης KEYLESS-GO.

    Αυτός ο συνδυασμός εξοπλισμού είναι διαθέσιμος στη νέα E-Class από το πακέτο Premium και πάνω. Ο νέος ενεργός ατμοσφαιρικός φωτισμός (προαιρετικός εξοπλισμός) με απεικόνιση ήχου, δίνει στους επιβαίνοντες τη δυνατότητα να «βλέπουν» μουσικά κομμάτια και τους ήχους ταινιών ή εφαρμογών. Η απεικόνιση πραγματοποιείται στη φωτεινή λωρίδα του ενεργού ατμοσφαιρικού φωτισμού. Για παράδειγμα, μουσική με γρήγορο ρυθμό θα προκαλέσει γρήγορες εναλλαγές φωτός, ενώ ένας πιο ρευστός ηχητικός ρυθμός θα δημιουργήσει απαλές χρωματικές εναλλαγές. Το πρόγραμμα ψυχαγωγίας στην E-Class είναι πλέον πιο διαδραστικό από ποτέ.

    Οι προγραμματιστές λογισμικού της Mercedes-Benz έχουν αναπτύξει ένα νέο επίπεδο συμβατότητας που επιτρέπει την εγκατάσταση εφαρμογών τρίτων. Οι ακόλουθες εφαρμογές είναι διαθέσιμες στην κεντρική οθόνη: η πλατφόρμα ψυχαγωγίας «TikTok», το παιχνίδι «Angry Birds», η συνεργατική εφαρμογή «Webex» και η εφαρμογή γραφείου «Zoom», καθώς και το πρόγραμμα περιήγησης «Vivaldi». Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι μια κάμερα selfie και μια βιντεοκάμερα (μέρος της προαιρετικής MBUX Superscreen) στο επάνω μέρος του πίνακα οργάνων.


    Με το αυτόματο σύστημα κλιματισμού THERMOTRONIC (προαιρετικός εξοπλισμός) διατίθεται ψηφιακός έλεγχος αερισμού για βελτιστοποιημένη εμπειρία άνεσης. Ρυθμίζει αυτόματα τους μπροστινούς αεραγωγούς σε μια επιθυμητή λειτουργία αερισμού. Αυτό μπορεί να γίνει για κάθε θέση ξεχωριστά μέσω του προφίλ χρήστη, για παράδειγμα. Ωστόσο, θα εξακολουθήσει να είναι δυνατή η ρύθμιση των στομίων των αεραγωγών με το χέρι ως συνήθως.

    Στην Ευρώπη και σε όλο και περισσότερες χώρες, ο συνοδηγός μπορεί να παρακολουθήσει δυναμικό περιεχόμενο, όπως τηλεόραση ή streaming βίντεο στην οθόνη στη διάρκεια ενός ταξιδιού. Αυτό ισχύει με την προϋπόθεση ότι δεν αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Το σύστημα που βασίζεται σε κάμερες της E-Class χρησιμοποιεί ένα ακόμα επίπεδο προφύλαξης πιο έξυπνο από την προηγούμενη λύση. Ο οδηγός δεν μπορεί πλέον να δει δυναμικό περιεχόμενο στην οθόνη του συνοδηγού ενώ οδηγεί. Με τιμή Cd από 0,23 , η νέα E-Class σημειώνει πολύ καλή επίδοση στην κατηγορία της. Η τιμή αυτή είναι αντίστοιχη με της προκατόχου της κατά την παρουσίαση στην αγορά. Στα 0,236 τ.μ. η μετωπική επιφάνεια Α της νέας E-Class είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από αυτή της προκατόχου της (0,234 τ.μ.).

    Η νέα E-Class διατίθεται με το πακέτο τεχνολογίας στον προαιρετικό εξοπλισμό. Αυτό περιλαμβάνει το ολοκληρωμένο σύστημα αερανάρτησης AIRMATIC με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση ADS+ και σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα. Η ανάρτηση AIRMATIC με αερόσουστες και προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες ADS+ ανταποκρίνεται με μεγάλη ευαισθησία. Η νέα E-Class είναι ιδιαίτερα ευέλικτη και εξαιρετικά σταθερή χάρη στο προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι 4,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 90 εκατοστά.

    Χάρη στον συστηματικό εξηλεκτρισμό και την έξυπνη μείωση κυβισμού, η νέα E-Class θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της αποδοτικότητας. Οι μισές εκδόσεις είναι επαναφορτιζόμενες τέταρτης γενιάς. Τρεις από τις έξι εκδόσεις της E-Class συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης και με εκείνα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Εκτός από υπερπλήρωση, τόσο οι πετρελαιοκινητήρες όσο και οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν έξυπνη υποστήριξη από μια ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG).

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Διαβάστε επίσης:
    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στις 25 Σεπτεμβρίου η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εξαμήνου

    Στις 2.235 οι διασώσεις και απεγκλωβισμοί πολιτών από τις Ένοπλες Δυνάμεις στη Θεσσαλία

    Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: Ο Σάντσο δεν τα βρήκε με τον Τεν Χαγκ



    ΣΧΟΛΙΑ