AUTO

F1 Ιταλία: Ταχύτερες οι Ferrari στα ελεύθερα!

credit: @Scuderia Ferrari Press Office


Οι Σάινθ και Λεκλέρκ κουβαλούν στις πλάτες τους όλη την Ιταλία αυτό το επετειακό Σαββατοκύριακο.

Το κλίμα στο πάρκο της Μόντσα είναι αντιφατικό. Από τη μια οι Ιταλοί που γιορτάζουν τα 100 χρόνια της Μόντσα και τα 150 χρόνια της Pirelli και από την άλλη οι Βρετανοί πενθούν τον αδόκητο χαμό της Βασίλισσας. Στη μέση ο 16ος αγώνας του πρωταθλήματος σε μια πίστα με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Ελάχιστες κλίσεις στις αεροτομές, πολύ υψηλές ταχύτητες και ψηλά κερμπ. Η ισορροπία κρατήματος και η πρόσφυση στην έξοδο των αργών στροφών παίζουν καθοριστικό ρόλο.

Η «La Pista Magica» όπως την αποκαλούν οι Ιταλοί είναι η 3η πιο παλιά πίστα στον πλανήτη μετά το Μπρούκλαντς και την Ιντιανάπολις. Φτιάχτηκε το 1922 μέσα σε 110 μέρες. Από την πρώτη κιόλας στιγμή ο Έντσο Φεράρι αγωνίστηκε εκεί. Το 1955 ο Ασκάρι έχασε τη ζωή του εκεί, με μια Ferrari 750 Monza. Το 1961 εκεί σκοτώθηκε ο φον Τρίπς και 15 θεατές. Η Ferrari έχει κερδίσει εκεί 19 φορές. Το 1988 τη χρονιά που πέθανε ο Έντσο Φεράρι ήταν η μοναδική φορά που έχασε η McLaren.

Το 2019 ο Λεκλέρκ πήρε τη νίκη στην πρώτη του εμφάνιση με τα χρώματα της Ιταλικής ομάδας. Φέτος οι δυο οδηγοί της Ferrari φορούν κίτρινα. Αντίστοιχα κίτρινες λεπτομέρειες φέρουν και τα μονοθέσια με πιο ξεχωριστό σημείο, το παλιό λογότυπο στην πίσω αεροτομή.

Έχω βρεθεί δεκάδες φορές στη Μόντσα έχω περιγράψει αρκετούς αγώνες από εκεί. Ξέρω καλά την ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι τιφόζι, είναι μοναδική. Τόσο ο Λεκλέρκ όσο και ο Φερστάπεν λένε πως δεν βολεύονται στη Μόντσα. Ο Χάμιλτον εκκινεί από τις πίσω θέσεις μετά την αλλαγή υβριδικής μηχανής ενώ και ο Τσουνόντα πήρε πέναλτι 10 θέσεων γιατί έφτασε τις 5 παρατηρήσεις για επικίνδυνη οδήγηση (Μπαχρέιν, Αυστραλία (2), Μονακό, Ολλανδία). Άλλαξε και εξαρτήματα στη μηχανή όπως και ο Μπότας που επίσης θα εκκινήσει τελευταίος. Ο Φερστάπεν θα χάσει 5 θέσεις και ο Πέρεζ 10 για αλλαγές στην υβριδική μηχανή. Ο Σάινθ επίσης θα εκκινήσει από την τελευταίες θέσεις για αλλαγές σε κιβώτιο και υβριδική μηχανή.

Στο FP1 ταχύτερος όλων ήταν ο Λεκλέρκ με το Σάινθ να ακολουθεί. Οι χρόνοι σημειώθηκαν με τη μαλακή γόμα, η Pirelli έχει στη διάθεση των οδηγών τις C2, C3, C4. O Φερστάπεν ήταν με διαφορά ο ταχύτερος με τη σκληρή γόμα C2, την οποία πιθανόν θα χρησιμοποιήσουν όσοι προσπαθήσουν να κάνουν μια αλλαγή στον αγώνα.

Στο FP2 ταχύτερος όλων ήταν ο Σάινθ πιθανόν ο Φερστάπεν να πήγαινε ακόμη πιο γρήγορα αν δεν μπλόκαρε στα φρένα στο πρώτο σικέιν στο γρήγορο γύρο του με τη μαλακή γόμα. Οι διαφορές είναι μικρές ανάμεσα στους πρώτους και οι κατατακτήριες δοκιμές αναμένονται με αγωνία αύριο στις 17:00

Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:

Η Ferrari στη Μόντσα έχει εκτός από ιδιαίτερη εμφάνιση και ένα επετειακό συμβολισμό στο motorhome της.

Διαβάστε επίσης

H F1 θρηνεί την Ελισάβετ!



ΣΧΟΛΙΑ