• Το νέο Renault CAPTUR είναι επαναφορτιζόμενο!

    Δημοσιεύτηκε:

    Αφιέρωμα Charge N Go

    Η τεχνολογία των μπαταριών δεν έχει ακόμη δώσει λύσεις για ταξίδια χωρίς άγχος με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το νέο, εξηλεκτρισμένο Renault CAPTUR Plug-In Hybrid δίνει τη λύση, συνδυάζοντας τα καλύτερα από τον κόσμο των ηλεκτρικών και των υβριδικών αυτοκινήτων.

    Αξιολογώντας, συνολικά, τις ανάγκες κίνησης του σύγχρονου πολίτη, διαπιστώνει κανείς ότι η πλειονότητα των μετακινήσεων είναι αστικές, έως 50 χιλιόμετρα τη μέρα, ενώ οι ευκαιρίες για μακρινά ταξίδια είναι λιγότερο συχνές και εστιάζουν κυρίως στην περίοδο των διακοπών.

    Ο σύγχρονος οδηγός -κάτοικος της μεγαλούπολης- έχει αρχίσει να αποκτάει αυξημένο αίσθημα οικολογικής συνείδησης, ώστε είναι προσεκτικός να μη ρυπαίνει, αλλά και να μην ηχορυπαίνει όταν οδηγεί. Από την άλλη, κανείς δε θέλει περιορισμούς στην αυτονομία του αυτοκινήτου του, όταν πρόκειται να ταξιδέψει. Ακόμη κι αν φτάσει στον προορισμό του, δε θέλει να αγχώνεται εκεί, για να βρει φορτιστή, ούτε να προγραμματίζει τις δραστηριότητές του με βάση το ρυθμό φόρτισης.

    Η τεχνολογία των επαναφορτιζόμενων υβριδικών αυτοκινήτων, όπως αυτή που φέρει το νέο Renault CAPTUR Plug-In Hybrid, είναι η ενδεδειγμένη λύση για όσους κινούνται καθημερινά στην πόλη και αρέσκονται σε εκδρομές τα Σαββατοκύριακα.

    Το Renault CAPTUR είναι το best seller της κατηγορίας των compact crossover (B-SUV) στην Ευρώπη, αλλά και υπεύθυνο για την κατακόρυφη αύξηση της δημοφιλίας της κατηγορίας αυτής, αφού ήταν πρωτοπόρο, καινοτόμο και έπεισε, με πάνω από 1,5 εκατ. πωλήσεις. Στη νέα, 2η γενιά του, βασίζεται στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault, η οποία του επιτρέπει να εξοπλίζεται με μια πλούσια γκάμα κινητήριων επιλογών, που περιλαμβάνουν σύνολα βενζίνης, diesel, διπλού καυσίμου (βενζίνης / LPG), αλλά και Plug-In Hybrid.

    Το νέο Renault CAPTUR Plug-In Hybrid, εξοπλίζεται με ένα υβριδικό plug-in σύνολο, που συνδυάζει ένα θερμικό βενζινοκινητήρα 1,6lt, με δυο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας. Πρόκειται για την ίδια ακριβώς διάταξη που χρησιμοποιείται στη Formula1, στην οποία η Renault έχει επενδύσει για πάνω από 40 χρόνια, έχοντας κερδίσει και 2 παγκόσμια πρωταθλήματα.

    Στην περίπτωση του Renault CAPTUR Plug-In Hybrid, η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 116KW/160PS. Η μπαταρία υψηλής τάσης (400V) έχει χωρητικότητα 9.8kwh και, όταν φορτιστεί πλήρως, εξασφαλίζει στο compact crossover της Renault μια ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50km, σε μικτές συνθήκες κίνησης, ή μέχρι 65km στον αστικό κύκλο. Μάλιστα, το νέο Renault CAPTUR Plug-In Hybrid μπορεί να φτάσει σε ταχύτητα τα 135km/h, κινούμενο αμιγώς ηλεκτρικά.

    Το υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα του νέου CAPTUR Plug-In Hybrid ανακτά ενέργεια όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι και ειδικά στις φάσεις του ρολαρίσματος (δηλ. όταν το αυτοκίνητο κυλάει με την κεκτημένη ταχύτητά του) και του φρεναρίσματος. Αυτό επαρκεί για να διατηρείται πάντα ένα ελάχιστο επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, σε περίπτωση που ο οδηγός χρειαστεί όλη την ισχύ.

    Όταν ο οδηγός επιλέξει, στο σύστημα παραμετροποίησης των ρυθμίσεων του μοντέλου, Multi-Sense, το Sport mode, τότε οι τρεις κινητήρες δουλεύουν ταυτόχρονα, για να εξασφαλίσουν τη μέγιστη επιτάχυνση. Μια διαδικασία την οποία οι μηχανικοί της Renault βελτιστοποίησαν μέσα από την εμπειρία τους στη Formula1. Με τακτική φόρτιση, το νέο Renault CAPTUR Plug-In Hybrid μπορεί να κινείται καθημερινά, αμιγώς ηλεκτρικά, μέσα στην πόλη, εκμεταλλευόμενο το μέγιστο των δυνατοτήτων του. Σε μικτές συνθήκες, το Renault CAPTUR Plug-In Hybrid καταναλώνει περίπου 1,4lt./100km βενζίνης και 15kwh/100km, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 32gr/km (τιμές WLTP).

    Αυτή η οικολογική ταυτότητα του νέου μοντέλου, πέρα από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας που του εξασφαλίζει, του χαρίζει ακόμα ένα σημαντικό πλεονέκτημα.  Το Renault CAPTUR Plug-In Hybrid θα μπορεί να κυκλοφορεί στο κέντρο των πόλεων, ακόμη και μετά την εφαρμογή της αυστηρής ευρωπαϊκής οδηγίας που θα απαγορεύει την κίνηση στην πόλη των οχημάτων με εκπομπές πάνω από 50gr CO2/km.

    Παρά την υβριδική του φύση, που προϋποθέτει, μεταξύ άλλων, την ύπαρξη μπαταρίας, οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς όλων των υπολοίπων εκδόσεων CAPTUR, που εξοπλίζονται με θερμικούς κινητήρες. Άλλωστε, η μετατόπιση της έδρας των πίσω καθισμάτων, κατά μήκος 16cm, διατηρείται και στην plug-in hybrid έκδοση. Παράλληλα, στο εσωτερικό, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του, δυο μεγάλες ψηφιακές οθόνες: 10,2 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία ακόμα οθόνη, 9,3 ιντσών, για το σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK. Μάλιστα, όταν το αυτοκίνητο κινείται ηλεκτρικά, ο φωτισμός του πίνακα οργάνων γίνεται πράσινος, ενώ, όταν ανακτά ενέργεια, γίνεται μπλε.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο Renault CAPTUR έχει αποσπάσει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων στο τεστ πρόσκρουσης του Euro NCAP. Εκτός από τη στιβαρή δομή του, σε αυτό το αποτέλεσμα συνέβαλαν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, που αποτελούν βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του μοντέλου. Ανάμεσά τους, το Σύστημα Ενεργού Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης, με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών ακόμα και τη νύχτα, το Σύστημα Αναγνώρισης Πινακίδων Κυκλοφορίας και Ενημέρωσης Τήρησης Ορίων Ταχύτητας, αλλά και το Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής από τη Λωρίδα και Υποβοήθησης Διατήρησης Πορείας. Μάλιστα, το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο και με το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης, Highway & Traffic Jam Companion.

    Το νέο Renault CAPTUR Plug-In Hybrid θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας μέχρι τα τέλη του χρόνου.

    Επαναφορτιζόμενο Captur ή υβριδικό Clio;

    Διαβάστε περισσότερα για την ηλεκτροκίνηση και τις αλλαγές που φέρνει στη ζωή μας στο μεγάλο αφιέρωμα Charge N Go του mononews.gr

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση