Η ομάδα της Sauber βρίσκεται σε μεταβατική φάση, αναδιοργανώνεται ενόψει της μετονομασίας της σε Audi το 2026. Δεν είναι η πρώτη αλλαγή για τη συγκεκριμένη ομάδα που ιδρύθηκε το 1970 από τον Πήτερ Σάουμπερ και μπήκε στη F1 το 1993. Στο παρελθόν έχει αγωνιστεί με το όνομα της BMW αλλά και της Alfa Romeo.
To τελευταίο διάστημα στην ομάδα έχουν βρεθεί κορυφαία στελέχη όπως ο Ελβετο –Ιταλός μηχανικός Ματία Μπινότο άλλοτε επικεφαλής της Ferrari και σήμερα επικεφαλής της εταιρείας αλλά και ο Βρετανός μηχανικός Τζόναθαν Ουίτλι, που πέρασε χρόνια στη Red Bull και σήμερα είναι αγωνιστικός διευθυντής της Sauber.
Η παρουσία τους στα πιτ της ομάδας συντελεί ώστε να γίνονται βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση μεγιστοποιώντας τη δυναμική της ομάδας.
Η Sauber στην Αυστρία είχε δυο τελείως διαφορετικές στρατηγικές για τους δυο οδηγούς της. Ο Μπορτολέτο που εκκινούσε 8ος κατάφερε να διατηρηθεί σ’ αυτή τη θέση ακολουθώντας μια συντηρητική στρατηγική δυο αλλαγών.
Εκκίνησε με τη μέση γόμα, την κράτησε για 21 γύρους σε σύνολο 70, έβαλε εκ νέου μέση γόμα για άλλους 28 γύρους και τελείωσε τον αγώνα με σκληρή γόμα για άλλους 20 γύρους (τερμάτισε έναν γύρο πίσω από το νικητή).
Αντίθετα ο Νίκο Χούλκενμπεργκ που εκκινούσε τελευταίος ακολούθησε μια επιθετική στρατηγική όντας ο μόνος από τους 16 οδηγούς που τερμάτισαν ο οποίος δεν χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα. Ο Γερμανός οδηγός ρίσκαρε εκκινώντας με τη μαλακή γόμα, την οποία άλλαξε στον 12ο γύρο.
Έβαλε τη μέση γόμα με την οποία διένυσε 30 γύρους και μετά ένα ακόμη σετ μέσης γόμας με το οποίο διένυσε άλλους 27 γύρους τερματίζοντας ένα γύρο πίσω από το Νόρις στην 9η θέση, πίσω από τον Μπορτολέτο.
Αναλύοντας τα αποτελέσματα βλέπει κανείς πως οι Sauber βοηθήθηκαν από τις εγκαταλείψεις των Φερστάπεν, Αντονέλι, Σάινθ, Άλμπον που πιθανά θα βρίσκονταν στο διάβα τους, ή πιο μπροστά τους στην κατάταξη.
O Χούλκενμπεργκ πέρασε στην πίστα τον Μπέαρμαν, το Γκασλί, το Χάτζαρ και τον Οκόν για να τερματίσει εν τέλει στην 9η θέση. Όλα τα μέλη της ομάδας πανηγύρισαν το αποτέλεσμα που ήρθε μετά από μια καλή εμφάνιση σε όλα τα επίπεδα: Θέση στην πίστα, διαχείριση ελαστικών, ταχύτητα στα πιτ στοπ, στρατηγική αλλά και προσπεράσματα.
Διαβάστε επίσης:
ΕΚΟ Acropolis Rally 2025: Με το φακό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ντόναλντ Τραμπ: Το Ισραήλ δέχεται να κηρυχθεί κατάπαυση του πυρός 60 ημερών στη Γάζα
- Δάνεια σε ελβετικό φράγκο: Ο κύβος ερρίφθη – Μετατροπή σε ευρώ, σταθερό επιτόκιο έως 2,9% και κούρεμα έως 25%
- Έρχεται το νέο τέλος κρουαζιέρας- Πόσο θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Σαντορίνη, Μύκονο και στα υπόλοιπα νησιά
- Skroutz: Κερδοφορία ρεκόρ και επένδυση σε ιδιόκτητη έδρα
