• AUTO

    Abarth: Στους αγώνες F4 σε Βραζιλία και Γερμανία!

    WRC Ράλι Φινλανδίας: Νίκη Τάνακ!


    Τα μονοθέσια που εφοδιάζονται με κινητήρες Abarth, επιστέφουν στη δράση.

    Η σχέση της F4 με την κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι πολύ στενή, με αρκετούς από τους οδηγούς της Formula 1 να έχουν ξεκινήσει την καριέρα τους από τους αγώνες με μονοθέσια αυτής της κατηγορίας. Οδηγοί όπως οι Lance Stroll, Mick Schumacher και Lando Norris έχουν γνωρίσει κάποιες από τις πίστες που αγωνίζονται σήμερα μέσω της εμπλοκής τους με την F4.

    Αυτή η δυνατή σχέση της F4 με την Formula 1 επιβεβαιώνεται για ακόμα μια φορά, με τα αντίστοιχα πρωταθλήματα σε Βραζιλία και Γερμανία να επιστρέφουν στη δράση στην πίστα του Interlagos και του Nurburgring αντίστοιχα. Δημοφιλέστερη επιλογή κινητήρα για τους θεσμούς της F4 στην Ευρώπη, αλλά και εκτός αυτής, είναι  ο κινητήρας 1.4 T-Jet της Abarth. Από τη φετινή χρονιά οι κανονισμοί επιτρέπουν τα μονοθέσια Tatuus F4 T421 να εφοδιάζονται με την πλέον ισχυρή εκδοχή του κινητήρα, απόδοσης 180 ίππων, η οποία κινεί και τα μοντέλα παραγωγής της κορυφαίας σειράς 695 της Ιταλικής μάρκας.

    Στην περίπτωση του αγώνα στη Βραζιλία η παρουσία της μάρκας του Σκορπιού θα είναι ακόμα πιο έντονη μετά και την πρόσφατη συμφωνία με την οργάνωση για την αξιοποίηση του νέου Abarth Pulse στο ρόλο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Το πρώτο SUV της Abarth θα είναι διαθέσιμο για την αγορά της Βραζιλίας στους αμέσως προσεχείς μήνες, ενώ αναμένεται να κάνει συχνά αισθητή την παρουσία του στην πίστα με δεδομένο τον σκληρό ανταγωνισμό μεταξύ των νεαρών οδηγών που συχνά οδηγεί σε αγωνιστικά συμβάντα. Με επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8’’ και τελική άνω των 210χλμ./ώρα το Abarth Pulse θα αποτελεί το φύλακα άγγελο των οδηγών στις δύσκολες στιγμές που πιθανά θα προκύψουν. Αντίστοιχα έντονο θα είναι το πρόγραμμα και στο Γερμανικό θεσμό ADAC F4 Championship, το οποίο επιστρέφει μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα στην πίστα του Nurburgring.

    Υπενθυμίζουμε ότι στον Ιταλικό θεσμό της F4, συμμετέχει με την ομάδα της CRAM Motorsport και ο Έλληνας οδηγός, Τζώτζης Μαρκογιάννης, ο οποίος πρόσφατα δημοσίευσε και ένα σύντομο video στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τις δοκιμές που πραγματοποίησε στο Red Bull Ring όπου ακούγεται ο χαρακτηριστικός βρυχηθμός του κινητήρα της Abarth.

     

    Διαβάστε επίσης:

    Το αμαξάκι το ξεσκέπαστο (video)



    ΣΧΟΛΙΑ