Όπως ίσως γνωρίζετε η Renault έχει νέο εκπρόσωπο στην Ελλάδα την PGA Ελλάς Ε.Π.Ε., μια εταιρεία που ανήκε σε έναν Ευρωπαίο mega-dealer. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα. Τα αυτοκίνητα της Renault είναι γνωστά στο Ελληνικό κοινό, αν ρωτήσετε έναν απλό χρήστη θα σας μιλήσει για την άνεση, τη σχεδίαση, την οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις. Μέχρι εκεί όμως. Τα νέα μοντέλα της Renault δεν είναι γνωστά στο ευρύ κοινό, η χθεσινή παρουσίαση της υβριδικής τεχνολογίας E – Tech που διαθέτει η μάρκα περιελάμβανε όλα τα νέα μοντέλα. Από το αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 και τα υβριδικά Captur, Austral ως τη ναυαρχίδα των Γάλλων το Rafale. Σας θυμίζουμε ότι μ’ αυτό κυκλοφορεί και ο πρόεδρος Μακρόν.

Στο πλαίσιο της χθεσινής παρουσίασης στα Νότια Προάστια είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε αναλυτικά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του υβριδικού συστήματος της Renault και τη φιλοσοφία σχεδίασης και λειτουργίας που το καθιστούν μοναδικό. Σημειώστε ότι το υβριδικό σύστημα της Renault διαθέτει ένα κιβώτιο 4-2 σχέσεων με δυο εισόδους μια για το θερμικό κινητήρα και μια για τον ηλεκτροκινητήρα. Οι 4 σχέσεις αφορούν το θερμικό κινητήρα και οι 2 τον ηλεκτροκινητήρα. Υπάρχουν 14 συνδυασμοί αυτών των σχέσεων ώστε το αυτοκίνητο να έχει πάντα άμεση απόκριση στο γκάζι. Είχαμε επίσης την ευκαιρία να δούμε από κοντά το Rafale.
Rafale σημαίνει πνοή ανέμου και μπορεί να έγινε διάσημο σαν όνομα από το μαχητικό της Dassault αλλά έχει τον αέρα του και με το σήμα της Renault. Το στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει, είναι το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο Hyper Hybrid E-Tech 4×4 plug-in των 300 ίππων, που εξελίχθηκε ειδικά για αυτό το μοντέλο. Αυτό το σύστημα κίνησης είναι μοναδικό τόσο σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις (80 – 120km/h σε 4 sec) όσο και ως προς την οικονομία, με βελτιστοποιημένη λειτουργία των τεσσάρων κινητήρων – ενός θερμικού κινητήρα και τριών ηλεκτρικών. Το Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 των 300PS επιτυγχάνει αυτονομία έως και 1.000km για μεγάλα ταξίδια καθώς και κορυφαίες τιμές κατανάλωσης, βάσει πρωτοκόλλου WLTP, ακόμα και όταν η μπαταρία είναι αφόρτιστη (0,5lt/100km όταν συνεπικουρεί και η ηλεκτρική ενέργεια 5,8 lt/100km χωρίς ρεύμα).
Το Renault Rafale είναι ένα σπορ SUV του segment D, μήκους 4,71m, πλάτους 1,86m και ύψους 1,61m, με ζάντες 20 ή 21 ιντσών. Διαθέτει μακρύ μεταξόνιο (2,74m) με επικλινή γραμμή οροφής, ελαφρώς καμπυλωτή ώστε να αφήνει ανεπηρέαστο το χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης, το Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300hp λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα, επιτυγχάνοντας αυτονομία έως και 105km. Εναλλακτικά, μπορεί να λειτουργήσει με πρόγραμμα «full hybrid», προσφέροντας στον οδηγό του τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας Hyper Hybrid E-Tech. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 22kWh. Μπορεί να φορτιστεί από συμβατική παροχή ή σημείο φόρτισης, καθώς και όταν το αυτοκίνητο κινείται στο δρόμο, μέσω ανάκτησης ενέργειας.
Το Rafale προσφέρεται στην έκδοση Atelier Alpine με ειδικές ζάντες 21 ιντσών και νέο αποκλειστικό χρώμα Satin Sommet Blue. Είναι το μοναδικό μοντέλο της γκάμας που διατίθεται με ζάντες “Chicane” 21 ιντσών και ελαστικά Continental Sport Contact 7, διαστάσεων 245/40/21 (ζάντες “Castellet” 20 ιντσών και ελαστικά 245/45/20 για την έκδοση Esprit Alpine). Το αποκλειστικό χρώμα Satin Summit Blue του αμαξώματος, διατίθεται προαιρετικά, μαζί με αεροτομή Starry Black..Διαθέτει επίσης σύστημα ελέγχου του πλαισίου, που έχει εξελιχθεί από τους μηχανικούς της Alpine, καθώς και αυτορυθμιζόμενη έξυπνη ανάρτηση με κάμερα προληπτικής δράσης. Ο συνδυασμός της τετρακίνησης και του συστήματος 4διεύθυνσης, αποτελεί μοναδικό χαρακτηριστικό που κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο μεταξύ των full-liners, συνδυάζοντας ισχύ, ευελιξία και απαράμιλλες επιδόσεις. Σ’ αυτά να προσθέσουμε την άνεση και την ευεξία που αποτελούν θεμελιώδη συστατικά της φιλοσοφίας ‘voiture à vivre’ (αυτοκίνητο για να ζεις μαζί του) της Renault.
Εσωτερικά, το Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300 hp ξεχωρίζει από το φωτιζόμενο έμβλημα της μάρκας με το «A» και το βέλος, στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων, τσέπες στις πόρτες με επένδυση μοκέτας, και εμφανείς ραφές στα χρώματα της Γαλλικής σημαίας (bleu-blanc-rouge). Η εσωτερική ατμόσφαιρα είναι κομψή και σπορ. Το Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300 hp Atelier Alpine διαθέτει επίσης ένα νέο ευφυές και αυτορυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης, με κάμερα στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, που φροντίζει για την προληπτική λειτουργία της ανάρτησης.
Αυτό το σύστημα ρυθμίζει συνεχώς το βαθμό απόσβεσης, με βάση την ταχύτητα του οχήματος (από 3 km/h έως 180 km/h), και τις εντολές του οδηγού, καθώς με τη βοήθεια της κάμερας, αναγνωρίζει & αναλύει τα δεδομένα του δρόμου που θα συναντήσει στην πορεία του το αυτοκίνητο, (σαμαράκια ή χαλασμένο οδόστρωμα).
Διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Atelier Alpine του Rafale, το μενού «Chassis Control» στο σύστημα πολυμέσων δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσει μέσω τριών επιλογών, τις ρυθμίσεις στη λειτουργία του συστήματος 4διεύθυνσης (4Control Advanced), του προφίλ απόσβεσης των αναρτήσεων, και του ESP:
- Comfort, για τις καθημερινές διαδρομές, ειδικά στην πόλη
- Dynamic για τον ιδανικό πάντρεμα μεταξύ ευελιξίας και απόσβεσης
- Sport για κράτημα στο δρόμο και οδηγική ευχαρίστηση.
Λόγω του μεγάλου αριθμού ρυθμίσεων προηγμένων λειτουργιών στην έκδοση Atelier Alpine (τέσσερις κινητήρες, 4κίνηση, ανάκτηση ενέργειας και έξυπνη ανάρτηση), οι μηχανικοί της Alpine Cars ανέλαβαν να ενσωματώσουν ολόκληρη την τεχνογνωσία της μάρκας, σε τρεις εργοστασιακά προγραμματισμένες επιλογές, επιτρέποντας στον οδηγό να επικεντρωθεί στην οδηγική εμπειρία.
Με τρεις εύκολα επιλέξιμες χαρτογραφήσεις (Εco, Normal, Sport) και βελτιστοποιημένες από τους εξειδικευμένους μηχανικούς, λειτουργίες οδήγησης, ο οδηγός μπορεί να είναι σίγουρος ότι έχει πάντα την ιδανική ρύθμιση. Οι χειρισμοί είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικοί στην επιλογή Sport, με πολύ μικρές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές – σε κορυφαίο για την κατηγορία των SUV επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων και των premium μοντέλων.

Το επαναφορτιζόμενο Rafale είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας με τιμή από 51.800 ευρώ. Αξίζει να τονιστεί πως η ΛΤΠΦ είναι κάτω από τις 40.000 ευρώ οπότε ο εταιρικός χρήστης δεν υπόκειται σε φορολόγηση.
Διαβάστε επίσης:
Οδηγούμε το νέο Audi Q3 1.5lt/150PS
Να που οφείλεται η σημαντική μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων (-17%)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΣτΕ: Αύριο η συζήτηση για την επέκταση του επιβατικού λιμένα Πειραιά και το πρόγραμμα της Cosco
- Cairo Mezz: Συζητήσεις για πώληση δανειακού χαρτοφυλακίου
- Σκλαβενίτης: Πάνω από €5,5 δισ. πωλήσεις και νέο επενδυτικό πλάνο €350 εκατ. έως το 2027
- Γαλλία: Νεκρός ο Πρέσβης της Νότιας Αφρικής – Έπεσε από τον 22ο όροφο ξενοδοχείου
