Οι παλιότεροι μπορεί να θυμούνται την MAVA, τουλάχιστον εγώ χρειάστηκε να ανατρέξω σε αναζήτηση για το «πιο πριν»: Πριν τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, την αντιπροσωπεία της Renault στην Ελλάδα είχαν αναλάβει εταιρείες όπως η “ΑΘΗΝΑ Α.Ε.” και η “Οικονομική και Τεχνική Εταιρία της Ελλάδος Α.Ε.” τη δεκαετία του ’30.
Η “Αθηνά Α.Ε.” ιδρύθηκε το 1919 και θεωρείται από τις σημαντικότερες του Μεσοπολέμου, αντιπροσωπεύοντας μεταξύ άλλων και τη Renault στην Αθήνα. Μετά τον πόλεμο, τα αυτοκίνητα της Renault άρχισαν να έρχονται στην Ελλάδα μέσω των Αδελφών Σαρακάκη. Το 1977, η αντιπροσωπεία της Renault πέρασε στα χέρια της MAVA A.E. (από τα αρχικά των ιδρυτών της, Α. Μανιατόπουλου και Γ. Βαγιωνή), με έδρα αρχικά στη Λεωφόρο Κηφισίας. Η MAVA ξεκίνησε την εμπορική της πορεία το 1963, αντιπροσωπεύοντας αρχικά τις NSU και Audi.
Η συνεργασία μεταξύ Renault και MAVA διήρκησε έως το 2008. Την αντιπροσώπευση της Renault ανέλαβε η PGA Ελλάς Ε.Π.Ε., μια εταιρεία που ανήκε σε έναν Ευρωπαίο mega-dealer. Η παρουσία της PGA στην Ελλάδα διήρκεσε περίπου πέντε χρόνια. Το 2013, η αντιπροσωπεία των Renault και Dacia πέρασε στις επιχειρήσεις του Βασίλη Θεοχαράκη, με την εταιρεία TEOREN MOTORS Α.Ε. Από τις αρχές του 2025, η αντιπροσωπεία τόσο της Renault όσο και της Dacia στην Ελλάδα πέρασε στην Grand Automotive Hellas S.A.
Η εταιρεία ανήκει στο Grand Automotive Group LLP, με δραστηριότητα σε 15 ευρωπαϊκές χώρες το οποίο αποτελεί θυγατρική της ισραηλινής Taavura Holdings. Αυτή η αλλαγή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη Renault στην Ελλάδα. Προχτές είχαμε την ευκαιρία για μια επαφή με την Grand Automotive Hellas, σε μια εκδήλωση όπου παρουσιάστηκε η νέα στρατηγική των μαρκών Renault και Dacia στην Ελλάδα, ενώ συστήθηκαν και τα στελέχη της νέας εταιρείας.
Ο πολύπειρος Στίβεν Σίρτης βρίσκεται στο τιμόνι της εταιρείας. Έδωσε τον τόνο της νέας εποχής Renault και Dacia στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι ο στόχος είναι η αύξηση των μεριδίων των μαρκών στα υψηλά επίπεδα των ευρωπαϊκών επιδόσεων, όπου οι μάρκες σπάνε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, έχοντας στη γκάμα τους best seller μοντέλα, μεταξύ των οποίων τα Renault Clio, Dacia Sandero και Dacia Duster, που καταφέρνουν συνεχείς πρωτιές στην κατηγορία τους, αλλά και στο σύνολο αρκετών τοπικών αγορών.
Με την υπόσχεση «κάθε μοντέλο που λανσάρεται στη Γαλλία, να λανσάρεται και στην Ελλάδα», ο κ. Σίρτης αναφέρθηκε τόσο στην άφιξη του εμβληματικού νέου Renault5, όσο και του επιβλητικού νέου Renault Rafale, στην κορυφαία έκδοση Ε-Tech hyper hybrid, με full υβριδικό plug-in σύστημα κίνησης 300PS, τετρακίνηση και το 4 control advanced σύστημα τετραδιεύθυνσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ναυαρχίδα της Renault, που θα είναι άμεσα διαθέσιμη και στη χώρα μας, θα διατίθεται με Λιανική Τιμή προ Φόρων (ΛΠΤΦ) κάτω από τις 40.000€, εξασφαλίζοντας 0% φόρο χρήσης στους εταιρικούς πελάτες.
Στα πλαίσια του καλωσορίσματος των εκπροσώπων του ειδικού Τύπου από τον υπεύθυνο δημοσιών σχέσεων της εταιρείας κ. Χρήστο Σκιρδή, έγινε αναφορά και στην πλήρη γκάμα εκδόσεων και κινητήρων, ανά μοντέλο, στοιχείο που καθιστά τη νέα και αναπτυσσόμενη γκάμα των Renault και Dacia, άκρως ανταγωνιστική. Προεξέχουσα θέση έχουν τα full hybrid E-Tech συστήματα κίνησης που εξοπλίζουν σχεδόν όλη τη γκάμα και των δύο μακρών, αλλά και τα συστήματα κίνησης bi-fuel. Αμφότερες αυτές οι τεχνολογίες αποτελούν μοναδικό πλεονέκτημα των μαρκών του Renault Group, εξασφαλίζοντας οικονομία στην καθημερινή χρήση και σεβασμό του περιβάλλοντος.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γενικά αίθριος σήμερα ο καιρός και άνεμοι έως 6 μπορόφ
- «Σκοτεινή ντίβα – Ιστορίες παγκόσμιας προδοσίας»: Η Κάλλας, ο Ωνάσης, ο Νιάρχος και άλλες προσωπικότητες σε ένα τρίτομο βιβλίο
- Η Aston Martin υπογράφει το δικό της σπίτι στο Τόκιο
- Ο «άλλος» Μάκης, η διήγηση του Πλεύρη για τον Χαφτάρ, η ζήλια των Γάλλων, το «ώπα – ώπα» της Κίμπερλι, τα παράπονα της Κατερίνας και τα πούρα της οργής
