ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πιστός στην προσπάθεια αλλαγής του τηλεοπτικού τοπίου, ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς, προανήγγειλε στην Ολομέλεια της Βουλής, την κατάθεση νομοσχεδίου για την τηλεοπτική διαφήμιση τον ερχόμενο Ιανουάριο.
“Η κυβέρνηση είναι σε διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς και εντός Ιανουαρίου θα έρθει νομοσχέδιο για την συγκρότηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών για τη διαφήμιση” τόνισε ενώ πρόσθεσε ότι “πρόκειται για νομοσχέδιο με όρους συναίνεσης. Μπορούμε να πάρουμε την πρωτοβουλία που θα βοηθήσει τα οικονομικά των καναλιών που έχουν σχέση ετεροβαρή με τις διαφημιστικές εταιρείες”.
Ο κ. Παππάς παρουσίασε την τροπολογία για την εξάμηνη παράταση της διαφημιστικής τιμολογιακής πολιτικής των ΜΜΕ και εξήγησε ότι «Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα γκρίζων ζωνών στην τιμολόγηση διαφήμισης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Εμείς Μνημόνιο 4 και ο Αλέξης Κούβα: Στα 300.000 δολάρια ο λογαριασμός του ταξιδιού
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Eurogroup: Ακόμα πιο σκληρά μέτρα ζητά το ΔΝΤ. Συντάξεις και αφορολόγητο πάλι στο προσκήνιο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε δύσκολη θέση η Λαγκάρντ – Η εμπορική πολιτική του Τραμπ απειλεί την μείωση των επιτοκίων
- Εθνική Ασφαλιστική: Ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή
- Γεωργιάδης: Δημοσίευσε φωτογραφίες από τη δολιοφθορά στον Ευαγγελισμό – «Πραγματικά ντροπή» (φωτογραφίες)
- «Κανένα παιδί χωρίς διακοπές», μία ακόμη σημαντική δράση κοινωνικής ευαισθησίας από την Παπουτσάνης
