• Άρθρα

    The Wise Man: Τι λένε οι φήμες για το ΔΣ της Εθνικής Τράπεζας και τον κ. Θωμόπουλο

    • The Wiseman
    the wise man

    the wise man


    Λεωνίδας Φραγκιαδάκης.
    Λεωνίδας Φραγκιαδάκης. Ετών 51. Διευθύνων Σύμβουλος ΕΤΕ

    Χωρίς αλλαγές το ΔΣ της Εθνικής; Σε λίγες εβδομάδες θα γίνουν οι Γενικές Συνελεύσεις (ΓΣ) των Ελληνικών Τραπεζών. Μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει για την ΓΣ της Εθνικής Τράπεζας (ΕΤΕ) καθώς προ μηνών είχε συγκρουστεί η κυβέρνηση με το αφεντικό της Εθνικής Λεωνίδα Φραγκιαδάκη για το θέμα του πρόεδρου της τράπεζας ο οποίος είναι φυσικά μη εκτελεστικός. Τότε είχε ειπωθεί ότι ο πρόεδρος της Εθνικής κ. Τάκης Θωμόπουλος θα είναι προσωρινός , θα μείνει για 4 μήνες κλπ κλπ. Φυσικά τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει. Όλες οι ενδείξεις αναφέρουν ότι ο πρόεδρος της ΕΤΕ, Τάκης Θωμόπουλος, που η επιλογή του είχε προκαλέσει μετωπική σύγκρουση με το ΤΧΣ, θα παραμείνει στη θέση του. Φυσικά θέμα αλλαγής του κ. Φραγκιαδάκη (και αυτό είχε ειπωθεί τον Νοέμβριο) δεν τίθεται (είναι αστείο και να το συζητάμε) καθώς το αφεντικό της Τράπεζας κάνει καλύτερα από όλους την δουλειά του.

    Χαμόγελα στην Adidas για την πορεία των πωλήσεων

    Χαμόγελα επικρατούν στο εν Ελλάδι τμήμα της Adidas για την πορεία των πωλήσεων. Όπως πληροφορείται η στήλη, ειδικά οι πωλήσεις χονδρικής έχουν καταγράψει διψήφια ποσοστά αύξησης τα τελευταία χρόνια παρά την οικονομική κρίση. Γίνεται λόγος μάλιστα για αύξηση που κυμαίνεται από 15% έως και 25%. Και όταν λέμε χονδρικής εννοούμε τις πωλήσεις σε καταστήματα που πωλούν προϊόντα της εταιρείας όπως για παράδειγμα τα Intersport που αγοράζουν χονδρικής από την πολυεθνική εταιρεία και τα μεταπωλούν.

    Αυξημένα είναι όμως και τα ποσοστά λιανικής πώλησης σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες. Να λοιπόν που τελικά κάποιες εταιρείες η κρίση δεν τις έχει αγγίξει όπως άλλες και αυτό πιστώνεται στη δουλειά που κάνουν οι άνθρωποι της εταιρείας εδώ στη χώρα μας.

    Τι θα κάνει η Fraport; 

    Alexander Zinell. CEO Fraport Greece
    Alexander Zinell, CEO Fraport Greece

    Όλα έτοιμα είναι από την πλευρά της Fraport. Έχει τα λεφτά και κάνει προσλήψεις. Επίσης η Fraport έχει συνάψει ιδιωτικές συμβάσεις για την καθαριότητα, τη φύλαξη και μια σειρά άλλων υπηρεσιών που σχετίζονται με τη λειτουργία των 14 αεροδρομίων. Αλλά κάτι  λείπει . Δεν έχει ακόμα τα αεροδρόμια.  Ο λόγος; Κάποιοι από την κυβέρνηση καθυστερούν να τα παραδώσουν. Προσέξτε γιατί:

    -Λέγεται πως η Fraport έχει εντοπίσει υπέρογκους μισθούς μεταξύ 2.000-2.600 ευρώ για μια σειρά υπηρεσιών που σχετίζονται με καθαρισμό και άλλες υπηρεσίες. Η διοίκηση της Fraport λοιπόν λέγεται ότι ζητούν από την Κυβέρνηση να προβεί σε απολύσεις, καταργήσεις θέσεων κλπ. Ότι γίνεται δηλαδή στις κανονικές χώρες.

     Ο ξυλοδαρμός του τελωνειακού και το πλήγμα στο λαθρεμπόριο καπνού

    Περίεργα πράγματα ακούγονται στο λιμάνι αναφορικά με τον ξυλοδαρμό του Διευθυντή του Γ΄ Τελωνείου Πειραιά Νίκου Μαυροδημητράκη το οποίο μάλιστα βρίσκεται στο χώρο που είναι η Cosco. Ο συγκεκριμένος τελωνειακός είχε αναλάβει τα καθήκοντά του πριν από δύο μήνες περίπου και από ότι ψιθυρίζεται στο λιμάνι είχε καταφέρει καίρια πλήγματα στο λαθρεμπόριο καπνού. Τώρα δεν θέλουμε επ’ ουδενί να συνδέσουμε ένα ατυχές περιστατικό  με σενάρια και φήμες, απλά οφείλουμε να μεταφέρουμε ως στήλη τα όσα ψιθυρίζονται στο λιμάνι.

    Νέο «λάδι» στην κόντρα με Βενιάμη έριξε ο Νταλακογεώργος

    Νέα επίθεση εξαπέλυσε ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, Αντώνης Νταλακογεώργος σε βάρος των εφοπλιστών και κυρίως του προέδρου της Ένωσης Θεόδωρου Βενιάμη. Όπως είπε κατά τη διάρκεια ημερίδας που έγινε την Κυριακή οι εφοπλιστές θέλουν να καταργήσουν τη ΣΣΕ και τα «θεσμοθετημένα δικαιώματα των ναυτεργατών» κτλ κτλ.

     Οι 12 εφοπλιστές, τα πλοία τους και πόσα έχουν ελληνική σημαία

    Μια και αναφερθήκαμε στην κόντρα Νταλακογεώργου – Βενιάμη να δούμε λίγο και τα στοιχεία που ανέφερε ο τελευταίος στην ημερίδα αναφορικά με τα πλοία που διαθέτουν 12 από τις μεγαλύτερες εφοπλιστικές οικογένειες, καθώς επίσης και πόσα από αυτά διαθέτουν. O εφοπλιστής Προκοπίου διαθέτει συνολικά 109 πλοία από τα οποία κανένα δεν διαθέτει ελληνική σημαία. Ειδικά για τον κ. Προκοπίου ο κ. Νταλακογεώργος ανέφερε πως απασχολεί στα πλοία του 2200 Ινδούς ναυτικούς, περίπου 450 Πακιστανούς ενώ οι Έλληνες  ανέρχονται σε μόλις 8.

    Σε 151 ανέρχονται τα πλοία της κ. A.Φράγκου εκ των οποίων τα 5 έχουν ελληνική σημαία, σε 97 τα πλοία του κ. Οικονόμου από τα οποία τα 10 διαθέτουν ελληνική σημαία, σε 74 τα πλοία του κ. Λιβανού από τα οποία τα 19 έχουν ελληνική σημαία, σε 68 τα πλοία του κ. Παππά εκ των οποίων κανέναν δεν διαθέτει ελληνική σημαία.

    Σε 75 ανέρχονται τα πλοία του κ. Μαρτίνου εκ των οποίων δύο έχουν ελληνική σημαία, σε 39 τα πλοία του κ. Λασκαρίδη δίχως κανένα από αυτά να έχει ελληνική σημαία, σε 56 τα πλοία του κ. Χατζηιωάννου δίχως κανένα να έχει ελληνική σημαία, σε 37 τα πλοία του κ. Βενιάμη με μόλις 6 να έχουν ελληνική σημαία.

    Τα μισά πλοία Μαρινάκη με ελληνική σημαία

    Αντίθετα τα μισά πλοία της οικογένειας Μαρινάκη εμφανίζονται να έχουν ελληνική σημαία. Συγκεκριμένα ο κ. Μαρινάκης φέρεται να διαθέτει συνολικά 123 πλοία εκ των οποίων τα 60 έχουν ελληνική σημαία και τα υπόλοιπα 63 σημαία ευκαιρίας. Επίσης σε ότι αφορά τον κ. Τσάκο, σύμφωνα με τον κ. Νταλακογεώργο διαθέτει 80 πλοία από τα οποία το 20% δηλαδή περί τα 21 διαθέτουν ελληνική σημαία.

    «Διοικώ ή Διοικούμαι» το βιβλίο του Νίκου Ροδόπουλου

    Στις 15 Μαρτίου παρουσιάζει το βιβλίο του ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Logistics, Νίκος Ροδόπουλος. Το βιβλίο έχει τίτλο «Διοικώ ή Διοικούμαι;» και θα παρουσιαστεί στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά (ΕΒΕΠ), στην αίθουσα «Γεώργιος Κασιμάτης». Το βιβλίο προλογίζουν ο Διευθυντής Τομέα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, Δημήτρης Βέργαδος, ο τ. πρόεδρος ΣΕΣΜΑ, Παντελής Κούκος, ο Γενικός Διευθυντής της Ναυτεμπορικής, Γιάννης Περλεπές και ο εκδότης των περιοδικών Logistics Leader και Market Leader, Χρήστος Ζαρίφης. Την εκδήλωση συντονίζει η επικοινωνιολόγος, Κατερίνα Λαδοπούλου.



    ΣΧΟΛΙΑ