• Ο χρεωκοπημένος τραπεζίτης με τις 2 Mercedes, o ανήσυχος Σκυλακάκης, ο Χόλτερμαν των αγορών, ο τραπεζίτης που γύρισε με άγριες διαθέσεις και ποιος αγόρασε μια Porsche 718 CAYMAN GT4RS (3 φωτό)

    Γράφαμε τις προάλλες για την Τράπεζα Κύπρου ότι απ΄τη στιγμή που βγαίνει προς πώληση (όπως προέκυψε με το Lone Star ) τα υπόλοιπα… είναι θέμα τιμής.

    image

    Γιατί ο Σκυλακάκης ανησυχεί για  το πολιτικό ρίσκο

    Ο Μακρόν προειδοποιεί τους Γάλλους για «το τέλος της αφθονίας» και «της ανεμελιάς» και ο Θόδωρος Σκυλακάκης για το  πόσο μπορεί να κλυδωνίσει την οικονομία το πολιτικό ρίσκο.

    Είναι γεγονός ότι τα τελευταία τρία χρόνια η οικονομία λειτουργούσε χωρίς το λεγόμενο πολιτικό ρίσκο.

    Μάλιστα αρκετά από τα θετικά επιτεύγματα οφείλονται στην πολιτική σταθερότητα που υπήρχε, πάνω  στην οποία στήριξε η Κυβέρνηση την μεταρρυθμιστική της προσπάθεια.

    Όλο δε το κλίμα αυτό  συνέβαλε ταυτοχρόνως στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων.

    Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κατάσταση στην ελληνική οικονομία όσο δεν διαθέτει την λεγόμενη επενδυτική βαθμίδα  παραμένει εξαιρετικά εύθραυστη.

    Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών,  προειδοποίησε χθες ότι αν προκληθεί  πολιτική αστάθεια θα υπάρξει “με το καλημέρα” μείωση των επενδύσεων και οικονομικό πρόβλημα.

    Ο ίδιος όπως και οι άλλοι στο Γενικό Λογιστήριο που έχουν την εποπτεία για το Δημόσιο Χρέος, παρακολουθούν την πορεία των επιτοκίων των εντόκων και των αποδόσεων των ομολόγων, τα οποία αποτελούν βαρόμετρο των εξελίξεων.

    Για παράδειγμα στη χθεσινή δημοπρασία των εντόκων εξάμηνης διάρκειας το επιτόκιο ξεπέρασε το 1,05% όταν πριν από ενάμιση μήνα περίπου ήταν στο 0,45%.

    Θα μου πείτε βέβαια ότι η άνοδος αυτή σε ένα βαθμό οφείλεται στην πολιτική της ΕΚΤ.

    Δεν θα διαφωνήσω όμως μία ματιά με το τι είχε συμβεί στα Ιταλικά ομόλογα, όταν ανακοίνωσε ο Μάριο Ντράγκι την παραίτηση του, είναι αρκετή για να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα.

    Χόλτερμαν: Ο άνθρωπος των αγορών

    Άνθρωπος των αγορών ο Χένρι Χόλτερμαν, ασφαλώς και γνωρίζει άριστα τι σημαίνει επενδυτική ψυχολογία.

    Και τουλάχιστον στο κομμάτι που τον αφορά άμεσα ο 67χρονος Ολλανδός, φρόντισε να δημιουργήσει έναν σημαντικό πυρήνα… ευχαριστημένων μετόχων μειοψηφίας.

    Κυρίως μικρομετόχων.

    Αυτό συνέβη με τη δημόσια πρόταση για την Ελλάκτωρ ΕΛΛΑΚΤΩΡ 3,15% 2,62 και επαναλαμβάνεται τώρα με εκείνη για τη θυγατρική Reds.

    Στην πρώτη περίπτωση το προσφερόμενο τίμημα των 1,75 ευρώ ανά μετοχή (ως απόρροια του deal με τη Μότορ Όιλ) ήταν 31,6% πιο πάνω από τη μέση τιμή του τελευταίου εξαμήνου.

    Στη Reds η δημόσια προσφορά γίνεται στα 2,48 ευρώ, που είναι 22,8% ψηλότερα από τη μέση χρηματιστηριακή τιμή της μετοχής το τελευταίο εξάμηνο.

    Επίσης το τίμημα είναι αυξημένο κατά 27,2% σε σχέση με την έκθεση αποτίμηση της εταιρείας.

    Ο Ολλανδός για τους μετόχους μειοψηφίας, τους έχει προσφέρει δύο επιλογές:

    Όσοι πιστεύουν στις δύο εταιρείες μένουν σ’ αυτές, που συνεχίζουν την παρουσίας τους στο χρηματιστήριο κι όσοι θέλουν τα μετρητά παίρνουν ένα πολύ ικανοποιητικό οικονομικό αντάλλαγμα για να παραδώσουν τα ” χαρτιά”.

    Στην Ελλάκτωρ η στάση των μικροεπενδυτών ήταν μοιρασμένη.

    Αφού από το 30,5% των ελεύθερων μετοχών, ανταποκρίθηκε στη δημόσια πρόταση το 15,6%.

    Μένει να φανεί τι θα συμβεί με τη Reds όπου αντικείμενο της  δημόσια πρότασης είναι το 39,73% της εταιρείας.

     

    Tα μυστικά του ΟΠΑΠ

    Χρόνο με τον χρόνο μια από τις μετοχές που έχουν ευχαριστημένους τους μετόχους είναι του ΟΠΑΠ.

    Δεν είναι τυχαίο που η Eurobank Equties δίνει σύσταση «buy» για τη μετοχή του ΟΠΑΠ ΟΠΑΠ 0,86% 16,42 ανεβάζοντας την τιμή – στόχο της εισηγμένης στα 15,9 ευρώ (13,56 ευρώ το κλείσιμο της Τετάρτης), κάνοντας λόγο για ένα «υγιές β’ τρίμηνο με άρωμα… μερίσματος». 

    Για το σύνολο του 2022, η Eurobank Equities εμφανίζεται βέβαιη ότι τα αποτελέσματα EBITDA θα ξεπεράσουν το φράγμα των 700 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα η τιμή – στόχος να προσαρμόζεται στα 15,90 ευρώ.

    Αυτό σημαίνει ότι η μετοχή διαπραγματεύεται στο 8,7x σε όρους EV/EBITDA.  

    Η διοίκηση του ΟΠΑΠ υπό τον JAN KARAS αναμένεται να δημοσιεύσει τα τριμηνιαία μεγέθη στις 29 Αυγούστου, με τη χρηματιστηριακή εταιρεία να περιμένει ένα αρκετά δυνατό β’ τρίμηνο, στο οποίο τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 13% και τα κέρδη EBITDA κατά 9%.

    Αυτό, σύμφωνα με την ανάλυση της Eurobank Equities, θα επιβεβαιώσει:

    • Την υπεροχή του ΟΠΑΠ στη δυνατότητα παραγωγής ταμειακών ροών
    • Την ομαλοποίηση των τριμηνιαίων κερδών EBITDA κοντά στα 150 εκατ. ευρώ σ’ ένα εποχικά αδύναμο τρίμηνο
    • Την ανθεκτικότητα των αποτελεσμάτων, παρά τα μακροοικονομικά εμπόδια

    Όσον αφορά την επιβράβευση των μετόχων, η χρηματιστηριακή εταιρεία «ποντάρει» στη διανομή προσωρινού μερίσματος της τάξης του 0,2 ευρώ ανά μετοχή (έναντι προσωρινού μερίσματος 0,1 ευρώ πέρυσι), η οποία έρχεται μόλις λίγες εβδομάδες μετά την εκταμίευση του τελικού μερίσματος για το 2021 (1,40 ευρώ ανά μετοχή).

     

     Οι αρνητικές χρεώσεις

    Από τις εξωφρενικές μέχρις απελπισίας χρεώσεις στα τιμολόγια ρεύματος τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, τώρα με τις κυβερνητικές επιδοτήσεις στο ρεύμα το Σεπτέμβριο (με δικά μας λεφτά, των φορολογουμένων, να μην ξεχνιόμαστε) θα έχουμε και αρνητική χρέωση λογαριασμού.

    Δηλαδή ένα νοικοκυριό θα καίει ρεύμα και ο πάροχος θα τον πληρώνει κι από πάνω!

    Το  φαινόμενο θα το δούμε στους λογαριασμούς  της «ΗΡΩΝ» που ανήκει στον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΓΕΚΤΕΡΝΑ 1,48% 16,50 .

    Η χρέωση των 75 λεπτών του ευρώ ανά κιλοβατώρα στον ΗΡΩΝΑ ελαττώνεται στα 11,1 λεπτά με την επιδότηση.

    Μάλιστα, για τους πελάτες  που θα εξοφλήσουν εμπρόθεσμα τον λογαριασμό τους, και λάβουν την έκπτωση συνέπειας των 15 λεπτών, λογιστικά η «καθαρή» τιμή για τον Σεπτέμβριο του ΗΡΩΝΑ γίνεται αρνητική (πιστωτική), στα -3,9 ευρώ ανά Μεγαβατώρα!!.

    Εννοείται πως η αρνητική χρέωση είναι λογιστική, υπό την έννοια ότι οι καταναλωτές δεν θα δουν αρνητική χρέωση στους λογαριασμούς με την κατανάλωση του Σεπτεμβρίου, αλλά 11,1 λεπτά ανά κιλοβατώρα, αφού η έκπτωση των 15 λεπτών θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό τους (με τις καταναλώσεις Οκτωβρίου).

    Αλλά και η Elpedison, δεν πάει πίσω: με την επιδότηση η «καθαρή» τιμή που θα πληρώσουν οι πελάτες της εταιρείας είναι μόλις 2,9 λεπτά.

    Στο  «Φυσικό Αέριο Αττικής» η χρέωση πέφτει  στα 4 λεπτά ανά κιλοβατώρα και κατεβαίνει στα 2 λεπτά για όσους εξοφλήσουν εμπρόθεσμα τον λογαριασμό τους.

    Οι πελάτες της ΖeniΘ θα πληρώσουν τον επόμενο μήνα  4,8 λεπτά.

    Η τιμή της NRG «προσγειώνεται» στα 10,9 λεπτά, της Watt & Volt (που εξαγοράστηκε από τη Mytilineos) στα 14,5 λεπτά  και της Volterra στα 13,9 λεπτά.

    Η τελική τιμή της Protergia (που θεωρητικά πλέον είναι η ‘μαμά’ της Watt & Volt) πάει στα 14,3.

    Το παράδοξο είναι πως από τους τιμοκαταλόγους Σεπτεμβρίου προκύπτει πως η μέχρι τώρα φθηνότερη εταιρία της αγοράς, η ΔΕΗ ΔΕΗ 1,59% 11,48   θα χρεώνει  14,9-16,1 λεπτά, όπως και τον Αύγουστο και θα είναι ίσως η ακριβότερη έστω και προσωρινά.

     

    Οι ενστάσεις των ιδιωτικών εταιριών

    Η δράση όμως φέρνει και αντίδραση.

    Όλοι αναγνωρίζουν πως η γενναία  επιδότηση των λογαριασμών ανακουφίζει τους καταναλωτές και περιορίζει τις διαμαρτυρίες και τους απλήρωτους λογαριασμούς.

    Όμως υπάρχει ανησυχία σε όλους τους ιδιώτες παρόχους για το θολό τοπίο που δημιουργούν οι συνεχείς αλλαγές, με αποτέλεσμα οι πολίτες να είναι εντελώς δύσπιστοι απέναντι στους παρόχους, την ώρα μάλιστα που οι καταναλωτές έχουν πλέον το δικαίωμα να αλλάζουν προμηθευτή ακόμα και κάθε μήνα χωρίς να έχουν κάποια συνέπεια.

    Διευθύνων σύμβουλος μεγάλου ιδιώτη παρόχου έλεγε χθες πως «θα γίνει …μύλος με τις αλλαγές προμηθευτή κάθε μήνα, θα μπλέξει άγρια όλη η αγορά.

    Το σήμα που δίνεται με το μοντέλο επιδοτήσεων που έχει υιοθετηθεί είναι λάθος, καθώς πλέον δεν γίνεται στον πολίτη εμφανής η ανάγκη περιορισμού της κατανάλωσης και εξοικονόμησης ενέργειας που είναι εν μέσω κρίσης η βασική ευρωπαϊκή κατεύθυνση».

    Ο τραπεζίτης με τις 2 Mercedes

    Ποιος είναι αυτός ο τραπεζίτης που ήλθε και φεύγει χωρίς να συγκρατήσει ουδείς το όνομα του;

    Και μάλιστα λέγεται ότι  η Τράπεζα της Ελλάδος ΕΤΕ 1,85% 7,70  του αφαίρεσε το “πιστοποιητικό” του fit and proper;.

    To κουΐζ είναι μέτριας δυσκολίας.

    Πρόκειται για τον νυν (για μερικές ημέρες ακόμα) CEO της χρεωκοπημένης Τράπεζας Αττικής, Μιχάλη Ανδρεάδη.

    Το συγκλονιστικό όμως δεν είναι ότι υπόλοιποι τραπεζίτες,  σχεδόν δεν κατάλαβαν την ύπαρξη του.

    Το συγκλονιστικό είναι αυτό που «λέγεται» στην αγορά.

    Ότι την είχε δει κανονικός  τραπεζίτης και κυκλοφορούσε με 2 εταιρικές Mercedes.

    H μια μαύρου χρώματος που είναι ο ίδιος επιβάτης και η δεύτερη λευκού χρώματος που είναι και το συνοδευτικό του αυτοκίνητο.

    Ισχύουν όλα αυτά;

    Αλλά δεν είναι μόνο αυτά.

     

    Προσέλαβε και 5 συμβούλους για 4 μήνες

    Προ καιρού με απόφαση του , προσέλαβε νομική σύμβουλο με μηνιαίες απολαβές 9.000 ευρώ, καθώς και ακόμη 4 στελέχη ως συμβούλους του (με πάνω από 500.000 ευρώ ετησίως συνολική δαπάνη).

    Οι προσλήψεις έγιναν παρόλο που σε λίγες εβδομάδες αποχωρεί από την θέση του.

    Και το γεγονός ότι αποχωρεί,  ήταν γνωστό από την ημέρα της τοποθέτησης του.

    Ήταν δηλαδή προσωρινός.

    Η νέα προσθήκη στη νομική ομάδα της Attica Bank αφορά μια γνωστή δικηγόρο η οποία μάλιστα είναι και καθηγήτρια σε γνωστό πανεπιστήμιο των Αθηνών.

    Αυτό που δημιουργεί ερωτήματα είναι ο λόγος που η Attica Bank αποφάσισε πως χρειάζεται τις υπηρεσίες μιας ακόμη νομικής συμβούλου, τη στιγμή που συντηρεί ήδη μια «στρατιά» έμπειρων και εξειδικευμένων νομικών, όπως επίσης και το γεγονός πως η σύμβασή της δεν πέρασε από έγκριση του ΔΣ, όπως θα όφειλε, άρα είναι παράτυπη και μη νόμιμη.

    Επίσης τι να τους κάνει τόσους συμβούλους ένας προσωρινός CEO;

    Η σχεδόν χρεωκοπημένη τράπεζα έβαλε στο μισθολόγιο της επιπλέον 500.000 ευρώ.

    Ελπίζω όλοι αυτοί οι σύμβουλοί να έχουν την ευθιξία να παραιτηθούν…

     

    Βασίλης Καραμούζης: The WOLF OF St BARTH

    Ιδιαίτερα επιθετικός σε όλα τα επίπεδα εμφανίζεται πλέον ο Βασίλης  Καραμούζης,  Γενικός Διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής στην Εθνική Τράπεζα.

    Μετά από ολιγοήμερες διακοπές λέγεται ότι επέστρεψε ακόμα πιο “άγριος».

    Μάλιστα, ενδεικτικό του γεγονότος του χιούμορ που διαθέτει είναι ότι, πριν επιστέψει από τις διακοπές του, πόσταρε στα social media μια φωτογραφία φορώντας μια μπλούζα με την στάμπα WOLF OF St BARTH.

    Φίλοι του σχολίαζαν ότι «είναι ενδεικτικό των διαθέσεων που έχει για την νέα σεζόν.

    Όχι βέβαια στο ST BARTH, αλλά στην Αθήνα».

    Μαζί με την ομάδα του μεταξύ άλλων και την σοβαρή και έμπειρη  Δήμητρα Κρούσκα θα προσπαθήσουν να βρεθούν μέσα σε όλες τις δουλειές για το 2022-2023.

    Λέγεται μάλιστα ότι ήδη από το καλοκαίρι συμφώνησε να χρηματοδοτήσει το Αυστραλιανό fund First Frontier εφόσον προχωρήσει η εξαγορά της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΝΕΡΓ 0,72% 18,23 , η οποία χθες στο ταμπλό έδειξε επίσης “άγριες” διαθέσεις καθώς έκλεισε με κέρδη σχεδόν 2,2%.

    Ο χρεωκοπημένος τραπεζίτης με τις 2 Mercedes, o ανήσυχος Σκυλακάκης, ο Χόλτερμαν των αγορών, ο τραπεζίτης που γύρισε με άγριες διαθέσεις και ποιος αγόρασε μια Porsche 718 CAYMAN GT4RS (3 φωτό)
    Ο Βασίλης Καραμούζης της Εθνικής Τράπεζας

    Ποιος βγάζει στο σφυρί τη Μηχανική των Εμφιετζόγλου

    Δεν πρόλαβε να  να γυρίσει σελίδα για τη Μηχανική η Μελίνα Εμφιετζόγλου και βρήκε πολέμιους των σχεδίων της από την αρχή της νέας προσπάθειας.

    Δεν της έφθανε  ο πλειστηριασμός της κατοικίας στην Κηφισιά, στα χέρια της κόρης του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου – που έχει αναλάβει καθήκοντα διευθύνουσας συμβούλου της άλλοτε κραταιάς κατασκευαστικής – ήρθε τώρα και η  αίτηση κήρυξης της Μηχανικής σε πτώχευση από ιδιώτη εργολάβο, με έδρα την Κορινθία.

    Ο μηχανικός ζητά από τους Εμφιετζόγλου 531 χιλιάδες ευρώ, ενώ κάνει λόγο για απαιτήσεις άνω του 1 εκατομμυρίου.

    Είναι άλλο ένα χτύπημα για τον Πρόδρομο Εμφιετζόγλου, έναν από τους πρώτους εργολάβους που έβαλε κατασκευαστική εταιρεία στο Χρηματιστήριο, και, παρότι πολιτεύτηκε με δικό του «πατριωτικό» κόμμα, δεν ξέχασε την αγάπη του για το επιχειρείν.

    Δεν πέρασε ένας χρόνος από όταν αποφασίστηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Μηχανικής κατά 40 εκατομμύρια, χωρίς βέβαια να έχει λύσει βασικά προβλήματα, όπως το να πάρει πίσω το εργοληπτικό της πτυχίο.

    Προς υπεράσπισή του, ο ίδιος ο αιτών την πτώχευση της άλλοτε εισηγμένης μιλά για ληξιπρόθεσμες οφειλές άνω των 240 εκατ. ευρώ προς το δημόσιο, τις τράπεζες και τους προμηθευτές, ενώ οι ζημιές του 2019 υπερβαίνουν τα 186 εκατομμύρια.

    Θεωρεί μάλιστα, όπως αναφέρεται στην αίτηση, ότι η Μηχανική μπορεί να καλύψει τα έξοδα της πτώχευσης, καθώς κατέχει ακίνητα 7 εκατομμυρίων.

    Αρκεί να μην καταλήξουν στο σφυρί, όπως έγινε με την ακίνητη περιουσία της Μελίνας και τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της ξυλουργικής Βαλκάν Εξπόρτ και των Ελληνικών Σωληνουργείων.

    Tράπεζα Κύπρου: Ποια equity funds συνεχίζουν ν΄ αγοράζουν, «κόντρα» στην Κυβέρνηση 

    Γράφαμε  τις προάλλες για την Τράπεζα Κύπρου ότι απ΄τη στιγμή που βγαίνει προς πώληση (όπως προέκυψε με το Lone Star ) τα υπόλοιπα… είναι θέμα τιμής.

    Φίλος της στήλης από την Μεγαλόνησσο διαβάζοντας το σχετικό σχόλιο, έσπευσε να με ενημερώσει ότι εκτός από την τιμή της μετοχής, υπάρχει και η τιμή του πολιτικού συστήματος της χώρας η οποία δεν μπορεί να επιτρέψει η μεγαλύτερη τράπεζα της χώρας να περάσει στον έλεγχο ενός equity fund.

    Προς επίρρωση αυτού μου ανέφερε ότι  στα συρτάρια του Υπουργείου Οικονομικών βρίσκεται νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα μπλοκάρονται τέτοιες εξαγορές σε επιχειρήσεις στρατηγικής σημασίας.

    Παρά ταύτα , και πριν λοιπόν αλέκτωρ φωνήσαι τρις,  ο  μεγαλομέτοχος της Τράπεζας Κύπρου, το  Senvest Group, ανακοίνωσε ότι αύξησε τη θέση του αγοράζοντας ένα εκατομμύριο μετοχές οι οποίες  αντιστοιχούν σε ποσοστό 0,68%.

    Το Senvest Group κατείχε μέχρι τις 3 Ιουνίου στην Τράπεζα Κύπρου ποσοστό 7,11% και με την αγορά αυτή όπως και με άλλες που είχαν προηγηθεί, έχει αυξήσει  το ποσοστό της στο μετοχικό κεφάλαιο της τράπεζας στο 7,79%.

    Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι άλλοι μεγάλοι μέτοχοι στην Τράπεζα Κύπρου είναι η Lamesa Investments Limited με ποσοστό 9,27% που ανήκει στον Ρώσο επιχειρηματία Victor Vekselberg (Renova), ο οποίος ήταν εκ των μεγαλοκαταθετών της τράπεζας το 2013 και σήμερα ο εν λόγω επενδυτής βρίσκεται στη λίστα των κυρώσεων, η CarVal Investors με ποσοστό 8,57%, η Caius Capital LLP με 6,95%, η European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) με ποσοστό 5,2%, η Cyprus Popular Bank Public Co Ltd με 4,81%, η Eaton Vance με 4,08%, η Management Osome με 3,03% και η Investments Limited TD Asset Management με 2,98%.

    Τα μαθηματικά του Τσακαλώτου (του ΕΤΟΝ)

    Ο πρώην υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί για δύο πράγματα.

    Το ένα είναι η ποιότητα του χιούμορ του, για το οποίο δεν χρειάζεται να επεκταθούμε,  και το δεύτερο η αστοχία στις προβλέψεις του.

    Και έχει τελειώσει και το σχολείο της βρετανικής αριστοκρατίας το ETON.

    Δημοσιεύοντας χθες μία σκληρή ανακοίνωση κατά της Κυβέρνησης για την απόφαση της να επιδοτήσει τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος προέβλεψε ότι  «τα γράφει τσάμπα  διότι τα μέσα δεν θα το παίξουν».

    Ιδού λοιπόν η αυταπόδεικτη διάψευση.

    Τι υποστήριξε όμως ο Τσακαλώτος ότι  «η Κυβέρνηση βγάζει από το Δημόσιο ταμείο 1,9 δισ .ευρώ για να τα μοιράσει σε πέντε 5 συγκεκριμένες εταιρίες».

    Με την  εμπειρία του στο Υπουργείο Οικονομικών  αναρωτιέται δημοσίως αν η Κυβέρνηση «Έχει  ιδέα πώς μπαίνουν δυο δισ. στο δημόσιο ταμείο;

    Αυτά τα δισ. που εσείς σκορπάτε σε 5 εταιρίες αντί να τους επιβάλετε πλαφόν στα κέρδη;»

    Δεν ξέρω ποιος έχει ιδέα, αλλά για να αποκαταστήσουμε την ορθή τάξη να τον ενημερώσουμε ότι  από το Δημόσιο Ταμείο, δηλαδή από χρήματα των φορολογούμενων, βγαίνουν μόνον 700 με 750 εκατ. ευρώ.

    Τα υπόλοιπα 1,2 δισ. ευρώ προέρχονται από το Ταμείο Ενεργειακής μετάβασης το οποίο τροφοδοτείται από τα δικαιώματα ρίπων, και τον μηχανισμό πλαφόν στην χονδρεμπορική ρεύματος.

    Κουΐζ

    Ποιος προ ολίγων ημερών παρέλαβε ένα ολοκαίνουργιο Porsche 718 CAYMAN GT4RS;

    Η τιμή του χωρίς τα extra, ανέρχεται στα 220.000 ευρώ, ενώ έτσι όπως το βλέπετε στις παρακάτω φωτογραφίες που εξασφάλισε ο WISEMAN, κοστίζει το λιγότερο 265.000 ευρώ λόγω της επιλογής του χρώματος με δείγμα.

    Τo porsche των 500 PS, πιάνει τα 0-100 σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.

    Ο χρεωκοπημένος τραπεζίτης με τις 2 Mercedes, o ανήσυχος Σκυλακάκης, ο Χόλτερμαν των αγορών, ο τραπεζίτης που γύρισε με άγριες διαθέσεις και ποιος αγόρασε μια Porsche 718 CAYMAN GT4RS (3 φωτό)
    H Porsche 718 CAYMAN GT4RS, που μόλις έφτασε στην Αθήνα
    Ο χρεωκοπημένος τραπεζίτης με τις 2 Mercedes, o ανήσυχος Σκυλακάκης, ο Χόλτερμαν των αγορών, ο τραπεζίτης που γύρισε με άγριες διαθέσεις και ποιος αγόρασε μια Porsche 718 CAYMAN GT4RS (3 φωτό)
    H Porsche 718 CAYMAN GT4RS, που μόλις έφτασε στην Αθήνα
    Ο χρεωκοπημένος τραπεζίτης με τις 2 Mercedes, o ανήσυχος Σκυλακάκης, ο Χόλτερμαν των αγορών, ο τραπεζίτης που γύρισε με άγριες διαθέσεις και ποιος αγόρασε μια Porsche 718 CAYMAN GT4RS (3 φωτό)
    H Porsche 718 CAYMAN GT4RS, που μόλις έφτασε στην Αθήνα

    Aποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

    Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.