ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Βόλτα στο Μοναστηράκι και στην Πλάκα, όπου συζήτησε με ιδιοκτήτες και εργαζόμενους στην εστίαση και στο εμπόριο, πραγματοποίησε σήμερα το μεσημέρι ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
Η στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού για προώθηση του city break, όπως τονίζεται από το υπουργείο, έφερε απτά αποτελέσματα στην πρωτεύουσα, η οποία δεν σταμάτησε να έχει τουρισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με τις απευθείας πτήσεις από τις ΗΠΑ και τον Καναδά να τονώνουν σημαντικά τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στο κέντρο της Αθήνας.
Όπως ανέφεραν οι καταστηματάρχες στον κ. Κικίλια, οι μαζικές αφίξεις τουριστών από κάθε γωνιά του πλανήτη έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ η ισχυρή παρουσία “ποιοτικών” high spenders ταξιδιωτών είναι αυτή που κάνει τη διαφορά, φέρνοντας πολύ και “ζεστό” χρήμα στα ταμεία τους. Εξέφρασαν, επίσης, την ικανοποίησή τους για την πρωτοβουλία του υπουργού Τουρισμού να προχωρήσει σε συνεργασία με την ΕΣΕΕ σε νέα καμπάνια του ΕΟΤ για το shopping Greece, που θα έχει ως στόχο την προβολή και την ενίσχυση του ελληνικού εμπορίου στις περιοχές με αυξημένες τουριστικές ροές.
Διαβάστε επίσης
Ανατροπή από τη Eurostat: Με πρωτογενές πλεόνασμα 0,1% έκλεισε το 2022
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Babe Paley: Η «πρώτη influencer» του 20ού αιώνα και πώς πλήρωσε το τίμημα της τελειότητας
- Όμιλος HHG: Νέα στρατηγική επένδυση ύψους 50 εκατ. για την ανακαίνιση των ΥΓΕΙΑ-ΜΗΤΕΡΑ – Οι εκπλήξεις
- Τι σηματοδοτεί το μεγάλο deal Αγγελόπουλων – Τσάκου: Η εφοπλιστική συμμαχία, το νερό ΑρρένΑ και ο Ολυμπιακός
- Στον αστερισμό των δασμών και πάλι οι αγορές
