• Mononews TV

    Πώς έγινε η ληστεία στο μουσείο της Porsche

    • NewsRoom

    Μια καλοστημένη «ληστεία» στο μουσείο της Porsche είναι το concept της τηλεοπτικής διαφήμισης που προβλήθηκε στο Super Bowl και… έκλεψε τις εντυπώσεις!

    Με τίτλο «The Heist», στο βίντεο ξετυλίγεται η ιστορία μιας ληστείας από το μουσείο της Porsche, με τον κλέφτη να φεύγει με την… αθόρυβη Taycan και τους ανθρώπους ασφαλείας να τον καταδιώκουν με ιστορικά μοντέλα της γερμανικής εταιρίας στους δρόμους της Στουτγάρδης.

    Πρόκειται για μια μεγάλη παραγωγή με τα γυρίσματα να έχουν πραγματοποιηθεί σε πέντε διαφορετικές τοποθεσίες. Χρησιμοποιήθηκε 1 Cayenne με ενσωματωμένο γερανό-κάμερα στην οροφή της, 4 κάμερες, ενώ εργάστηκε μια ομάδα 150 ατόμων, 2 drones για τις εναέριες λήψεις-συμπεριλαμβανομένου ενός με μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ./ώρα, και 1 παγκόσμιος πρωταθλητής του drift που είχε το ρόλο κασκαντέρ.

    Ακόμη, συμμετείχαν 10 εμβληματικά μοντέλα της Porsche, εκ των οποίων ορισμένα προέρχονταν από τη σπάνια συλλογή του μουσείου της.

    Πρωταγωνιστικό ρόλο βέβαια είχε η νέα Taycan, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της Porsche, το οποίο είχε απαχθεί από τους «ληστές».

    Το εν λόγω διαφημιστικό σποτ προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του τελικού του Super Bowl 2020, του σημαντικότερου και δημοφιλέστερου ετήσιου αγώνα του αμερικανικού ποδοσφαίρου (NFL).

    Δείτε πώς γυρίστηκε:



    ΣΧΟΛΙΑ