• LIFE&STYLE

    Πέντε tips για να νιώθουμε καλά στη δουλειά μας

    • NewsRoom


    Όσοι την έχουμε, την κρατάμε σαν θησαυρό, καθώς η κρίση την έχει κάνει πολύτιμη. Πόσο την αγαπάμε όμως; Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να δείτε την καρέκλα του γραφείου σας λίγο διαφορετικά (και σίγουρα όχι σαν ηλεκτρική), με στόχο να βρείτε και πάλι το κίνητρο για δουλειά.

    1. Δημιουργήστε… ατμόσφαιρα
    Το γραφείο έχει γίνει, αναγκαστικά, το δεύτερο σπίτι μας. Ας νιώσουμε, λοιπόν, άνετα σε αυτό. Φροντίστε για τη μουσική που συνοδεύει τις ώρες εργασίες σας. Μια σωστά επιλεγμένη μουσική σε χαμηλή ένταση μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα ηρεμίας, αισιοδοξίας και, κατ’ επέκταση, της δημιουργικότητάς μας. Επιστημονικά έχει αποδειχθεί ότι η κλασική μουσική και η τζαζ έχουν θετική επίδραση στην ψυχολογία μας, αλλά και ακουστικά, lounge κομμάτια ενδείκνυνται γι’ αυτήν την περίσταση. Επίσης, διατηρήστε καθαρό και ξεκούραστο στο μάτι το γραφείο σας. Είναι καλό επάνω του να βρίσκεται μόνο ό,τι εξυπηρετεί, ενώ τα υπόλοιπα έγγραφα πρέπει να φυλάσσονται αλλού, μέχρι να έρθει η ώρα να τα χρειαστούμε. Έτσι θα κρατήσετε τη σκέψη σας οργανωμένη, ελαττώνοντας τα επίπεδα στρες και κούρασης.

    2. Φτιάξτε το πρόγραμμά σας
    Οι περισσότεροι έχουμε αναπτύξει ναπολεόντειες ικανότητες, αναλαμβάνοντας συχνά δύο και τρεις υποχρεώσεις. Ταυτόχρονα. Όλα, όμως, μπορούν να γίνουν απλούστερα, κι εμείς πιο δημιουργικοί και αποδοτικοί, συντάσσοντας μια λίστα με τις υποχρεώσεις της ημέρας, νωρίς το πρωί. Αυτό θα μας βοηθήσει να μείνουμε πιστοί στο πρόγραμμά μας και να ολοκληρώσουμε τα ανοικτά θέματα υψηλής προτεραιότητας.

    3. Επιλέξτε το ρόλο σας
    Στις μέρες μας η λέξη «εργαζόμενος» τείνει να θεωρείται συνώνυμο της λέξης «θύμα». Όμως καθένας από εμάς έχει την αναφαίρετη ελευθερία να αποφασίσει αν θα υιοθετήσει το ρόλο του θύματος ή του αδικημένου. Μελέτες πάνω σε επιτυχημένα πλαίσια συμπεριφοράς κατέληξαν στο ότι οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι δεν είναι οι πιο ταλαντούχοι ή εκείνοι που προέρχονται από πλούσιες οικογένειες, αλλά εκείνοι οι οποίοι μετάφρασαν τις δυσκολίες σαν ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη. Όσοι τα καταφέρνουν στην εργασία τους έχουν βρεθεί ότι χρησιμοποιούν ένα θετικό τρόπο να μεταφράζουν την πραγματικότητα και, πιο συγκεκριμένα, μιλούν στον εαυτό τους αλλά και στους άλλους, χρησιμοποιώντας γλώσσα που ενθαρρύνει και παρακινεί, αποφεύγοντας να εστιάζουν στα αρνητικά που τους συμβαίνουν.

    Διαβάστε τη συνέχεια στο www.womanow.gr

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τέσσερα λάθη που κάνουν όλες (σχεδόν) οι γυναίκες στο σεξ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς θα βελτιώσετε τον ύπνο σας αλλάζοντας διακόσμηση στην κρεβατοκάμαρα

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πώς θα καταπολεμήσετε τη χαλάρωση στα μπράτσα με 5 ασκήσεις



    ΣΧΟΛΙΑ