• LIFE&STYLE

    Έτσι δεν θα χάσετε ποτέ την δουλειά σας!


    Σχετικά με τον εργοδότη σας

    • Σκεφτείτε τον εαυτό σας ως ένα “μαύρο κουτί“. Ένα μαύρο κουτί είναι κάτι που παίρνει κάποιες καταχωρήσεις από κάποιον άλλο, ασχολείται με όλα τα περίπλοκα θέματα, και επανέρχεται με χρήσιμα και απλά αποτελέσματα. Αυτό ακριβώς θα πρέπει να κάνετε, σε ότι αφορά την εργασία σας. Ο εργοδότης σας θα σας εξηγήσει τι θέλει από εσάς, θα απαντήσει στις ερωτήσεις που έχετε, και μετά θα επανέλθετε σε μία δύο μέρες με τα περιεκτικά (και σωστά) προϊόντα της εργασίας σας.

    • Αν δυσκολεύεστε με κάποιο πρόβλημα, είναι καλύτερα να το συζητήσετε με τον εργοδότη σας από το να αγωνιάτε μόνοι σας για δύο εβδομάδες και να καταλήγετε να απογοητεύετε τους πάντες.

    • Κάντε ερωτήσεις για οτιδήποτε δεν είστε 100% σίγουροι. Αυτό που θέλετε να αποφύγετε είναι 1) Να μην κάνετε ερωτήσεις όταν πρέπει, και 2) Να κάνετε την ίδια ερώτηση ξανά και ξανά, γιατί δεν έχετε κατακτήσει πλήρως την απάντηση. Κάνοντας σωρούς ερωτήσεων, αλλά χωρίς να επαναλαμβάνετε πραγματικά μια ερώτηση είναι το καλύτερο.

    • Μην πάρετε προσωπικά ή συναισθηματικά, τα σκληρά σχόλια. It’s just business.

    • Ποτέ μην κάνετε τον εργοδότη σας να φανεί ηλίθιος μπροστά σε άλλους ανθρώπους.

    Ικανότητες επικοινωνίας

    • Μάθετε πότε να χρησιμοποιείτε το e-mail / πότε να χρησιμοποιείτε το τηλέφωνο / πότε να μιλάτε «πρόσωπο με πρόσωπο». Σε γενικές γραμμές, το e-mail είναι καλύτερο για θέματα που περιέχουν λεπτομέρειες. Το τηλέφωνο και το «πρόσωπο με πρόσωπο» είναι καλύτερα για τη διάλυση συγκρούσεων.

    • ΠΟΤΕ μη στείλετε ένα e-mail όταν είστε σε μια ιδιαίτερα συναισθηματική κατάσταση. Πηγαίνετε μια βόλτα.

    • Οπωσδήποτε, κατηγορηματικά, όχι ρατσιστικά/σεξιστικά/ομοφοβικά αστεία. Ποτέ.

    • Κρατήστε το στόμα σας κλειστό όταν είστε σε διαδρόμους και σε μπάνια. Και οι τοίχοι έχουν αυτιά.

    • Όταν μιλάτε σε meetings, πηγαίνετε στο βασικό σημείο στην πρώτη ή στη δεύτερη πρόταση.

    • Να είστε ένας A+ ακροατής. Συχνά, ο καλύτερος τρόπος για να ανεβείτε στην ιεραρχία, είναι να είστε το πρόσωπο που ο εργοδότης σας εκτονώνεται για πράγματα που τον εξοργίζουν.

    • Προσθέτοντας κάτι στο προηγούμενο σημείο … να έχετε τα μάτια σας μακριά από το laptop κατά τη διάρκεια των meetings. Να είστε προσεκτικοί, γιατί μπορεί να χάσετε κάτι πραγματικά σημαντικό.

    Σχετικά με τους συναδέλφους

    • Η νούμερο 1 δουλειά σας γύρω από τους συναδέλφους είναι να είστε αγαπητός. Να είσαι καλός.

    • Μην μιλάτε άσχημα για κανέναν που δεν είναι εκεί κοντά. Αρνητικά σχόλια μόνο ιδιωτικά. Τα θετικά όταν βρίσκονται κι άλλοι μπροστά.

    • Μάθετε το Excel και Powerpoint καλύτερα από όλους τους άλλους στην ομάδα σας. Εάν είστε εξαιρετικά καλός σε αυτό, οι άνθρωποι θα αρχίσουν να σας καλούν στα meetings.

    • Στα πάρτυ του γραφείου, πίνετε ακριβώς το 50% του μέσου παρευρισκόμενου.

    • Οι μέντορες είναι καλοί. Εάν μπορείτε να βρείτε κάποιον να σας δείξει τη σειρά και να σας δώσει χρήσιμες συμβουλές για την καριέρα σας, είναι συνήθως μια καλή ιδέα για να δημιουργήσουμε μια αμοιβαία επωφελή συμμαχία με το εν λόγω πρόσωπο. Ωστόσο … να είστε προσεκτικοί σχετικά με αυτό. Μόνο εσείς πρέπει να αποφασίσετε αν θα τις εφαρμόσετε ή όχι, και η απάντηση στο ερώτημα αυτό δεν είναι πάντα «ναι».

    Εμφάνιση

    • Μην ντύνεστε λιγότερο. Αλλά ούτε και περισσότερο. Αν έπρεπε να διαλέξω μια λέξη, θα έλεγα ότι θα πρέπει να ντύνεστε “περιποιημένα”. Μαλλιά σε καλή κατάσταση, παντελόνια καθαρά, τα ρούχα από σχετικά ωραία υφάσματα, να επιλέγετε τα χρώματα που σας κολακεύουν, κλπ.

    • Τρεις απλοί κανόνες που θα καλύψουν το 90% της προηγούμενης κουκκίδας: 1) Κάντε ένα καλό κούρεμα, 2) Αγοράστε υπέροχα παπούτσια, 3) Βεβαιωθείτε ότι τα ρούχα σας ταιριάζουν με το σωματότυπό σας.

    • Δεν είναι λάθος το λίγο σεξαπίλ. ΕΛΑΧΙΣΤΟ.

    Σκληρή εργασία

    • Ο πρώτη σας δουλειά είναι να παραμείνετε ήρεμοι/σταθεροί. Δεν αναζητούν την τελειότητα στη δουλειά σας … μόλις τελειώσατε το  κολέγιο. Όλοι σας οι συμφοιτητές θα κάνουν συνεχώς λάθη, οπότε αν είστε σταθεροί και μεθοδικοί θα είστε ανάμεσα στους 3 κορυφαίους συναδέλφους σας χωρίς να κάνετε τίποτα ουσιαστικό.

    • Αλλά σχετικά με τα λάθη: όταν κάνετε ένα (θα κάνετε, μην ανησυχείτε), αναλάβετε την κατάσταση εντελώς και διορθώστε/σβήστε το λάθος με απόλυτη αυτοπεποίθηση.

    • Βρείτε ένα σχέδιο ξεμπλοκαρίσματος. Ενώ εσείς βάζετε τα δυνατά σας να μην πάει κάτι στραβά, αναζητήστε ευκαιρίες για να κάνετε κάτι που θα ωφελήσει την εταιρεία σας πολύ, αλλά κανείς δεν κάνει κινήσεις για να γίνει. Αναλάβετε το και διεκπεραιώστε το.

     



    ΣΧΟΛΙΑ