Ο Μπριατόρε βρίσκεται με συγκεκριμένο σκοπό στην Alpine. Να ξεκαθαρίσει τα θέματα ώστε να πουληθεί η ομάδα χωρίς βάρη και αγκυλώσεις. Αυτό σχεδιάζεται να γίνει το 2026. Από τις πρώτες κινήσεις του Μπριατόρε ήταν να σταματήσει τις υβριδικές μηχανές της Renault στο Βιρί Σατιγιόν. Όχι ότι έκλεισε μια γραμμή παραγωγής που «πετούσε» αλλά η κατάντια εκεί, οφείλεται ως ένα βαθμό και σε δικές του επιλογές στο παρελθόν (2007 -2009). Αναλαμβάνοντας ο Μπριατόρε το ρόλο του συμβούλου, ο Τζακ Ντούχαν είχε ήδη υπογράψει συμβόλαιο με την ομάδα για το 2025.
Ο δαιμόνιος Ιταλός που φρόντισε ν’ αναλάβει τον Κολαπίντο, ξεκίνησε το «φάγωμα». Καθάρισε νωρίτερα τον Οκόν, έβαλε το Ντούχαν στον τελευταίο αγώνα πέρυσι έχοντας ήδη δημιουργήσει κλίμα ότι είναι προσωρινός, μέτριος και θα αντικατασταθεί. Όπερ και εγένετο από τον επόμενο αγώνα στη θέση του Ντούχαν, ο οποίος είναι αλήθεια πως δεν εντυπωσίασε με την απόδοσή του, θα αγωνίζεται ο ταλαντούχος Αργεντίνος Φράνκο Κολαπίντο.
Ο «Κολατοίχο» εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του πέρυσι, αλλά δεν προστατεύτηκε από την Williams με αποτέλεσμα να πέσει σε λάθη απειρίας. Αυτά σε συνδυασμό με την έλλειψη θέσης για το 2025 έριξαν τις απαιτήσεις του και αυτόν σαν ώριμο φρούτο στο μάνατζμεντ του Μπριατόρε. Ο οποίος να μην έχετε καμία αμφιβολία πως θα τον «μοσχοωθήσει» στη Ferrari ή τη Red Bull μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Οι χειρισμοί Μπριατόρε ώθησαν τον αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας Όλιβερ Όακς στην έξοδο και η Alpine ανακοίνωσε χτες βράδυ – οποία έκπληξη – πως τα καθήκοντά του, θα αναλάβει ο Μπριατόρε! Από το 2021 είναι η 5η αλλαγή σ’ αυτή τη θέση: Μπαντκόβσκι, Σαφνάουερ, Φαμίν, Όακς ήταν οι προκάτοχοι του Ιταλού τα προηγούμενα 3 χρόνια. Πράξη πρώτη, του Μπριατόρε σήμερα πρωί – πρωί η αλλαγή ρόλων ανάμεσα σε Ντούχαν και Κολαπίντο. Από τον επόμενο αγώνα στην Ίμολα θα αγωνίζεται ο Κολαπίντο μαζί με τον Γκασλί για λογαριασμό της Alpine και ο Ντούχαν θα παραμείνει εφεδρικός.
Η ανακοίνωση της ομάδας αναφέρει σαφώς ότι ο Κολαπίντο θα έχει την ευκαιρία να δείξει τις ικανότητές του, στους 5 επόμενους αγώνες. Δηλαδή ως τα τέλη Ιουνίου σε Ίμολα, Μονακό, Ισπανία, Καναδά, Αυστρία. Στη Μ.Βρετανία θα έχουμε νέα αξιολόγηση με το Ντούχαν να παραμένει ως τότε σε ρόλο 3ου οδηγού.
Ο Φλάβιο Μπριατόρε, τόνισε: «Έχοντας αξιολογήσει τους πρώτους αγώνες, καταλήξαμε στην απόφαση να βάλουμε τον Φράνκο στο μονοθέσιο δίπλα στον Πιέρ για τους επόμενους πέντε αγώνες. Με το ανταγωνιστικό επίπεδο να είναι τόσο υψηλό φέτος και με ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, το οποίο η ομάδα έχει βελτιώσει δραστικά τους τελευταίους 12 μήνες, βρισκόμαστε στην ανάγκη να αλλάξουμε τους οδηγούς μας.
Γνωρίζουμε ότι το 2026 θα είναι σημαντικό για την ομάδα οπότε πρέπει να αξιολογήσουμε τους δυο οδηγούς. Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τον Τζακ στην ομάδα, καθώς έχει επιδείξει πολύ επαγγελματική συμπεριφορά στο ρόλο του ως οδηγός αγώνων μέχρι στιγμής. Οι επόμενοι πέντε αγώνες θα μας δώσουν την ευκαιρία να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό και μετά από αυτή την περίοδο θα αξιολογήσουμε τις επιλογές μας».
Ο Φράνκο Κολαπίντο συμπλήρωσε: «Πρώτα απ’ όλα, θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα που μου δίνει την ευκαιρία να αγωνιστώ στους επόμενους πέντε αγώνες. Θα δουλέψω σκληρά με την ομάδα για να προετοιμαστώ για τον επόμενο αγώνα στην Ίμολα και το επερχόμενο τριπλό σερί Grand Prix το οποίο αναμφίβολα είναι μια μεγάλη πρόκληση για όλους. Θα κάνω το καλύτερο δυνατό για να προσαρμοστώ γρήγορα και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να επιτύχω αποτελέσματα μαζί με τον Πιέρ».
Από την πλευρά του ο Τζακ Ντούχαν σημείωσε: «Είμαι πολύ περήφανος που έγινα οδηγός F1 και θα είμαι για πάντα ευγνώμων στην ομάδα που με βοήθησε να πραγματοποιήσω αυτό το όνειρο. Προφανώς, αυτό το τελευταίο κεφάλαιο είναι δύσκολο για μένα, γιατί, ως επαγγελματίας οδηγός, φυσικά θέλω να αγωνίζομαι. Τούτου δοθέντος, εκτιμώ την εμπιστοσύνη και τη δέσμευση της ομάδας. Έχουμε μακροπρόθεσμους στόχους, θα συνεχίσω να καταβάλλω τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια με κάθε τρόπο για να βοηθήσω στην επίτευξή τους.
Προς το παρόν, θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά, θα παρακολουθώ με ενδιαφέρον τους επόμενους πέντε αγώνες και θα συνεχίσω να κυνηγώ τους προσωπικούς μου στόχους».
Διαβάστε επίσης:
BMW: Κέρδη άνω του αναμενομένου το α’ τρίμηνο – Θετικές επιδόσεις στα ηλεκτρικά οχήματα
Quality & Reliability: Παρουσίασε το έργο για τον εκσυγχρονισμό του Ελεγκτικού Συνεδρίου
Μισθοί 19 χρόνων για την αγορά σπιτιού στην Ελλάδα

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
