First Top Stories

Ηλίας Κούκουτσας (CEO ATTICA) στο mononews: Τα Πολυκαταστήματα Attica είναι ο ιδανικός προορισμός για τις εορτές

Ηλίας Κούκουτσας Attica

Ηλίας Κούκουτσας, διευθύνων σύμβουλος Attica Stores


Τα νέα στρατηγικά σχέδια που θα τεθούν σε εφαρμογή το 2017 και μέσα σε αυτά περιλαμβάνονται , επενδύσεις 10 εκ ευρώ, προαναγγέλλει μέσω του mononews.gr ο CEO των πολυκαταστημάτων Attica,  Ηλίας Κούκουτσας. O έμπειρος manager καταρχήν εξηγεί ότι τα κέρδη για το 2016 θα είναι σημαντικά αυξημένα σε σχέση με το 2015 και ότι η εταιρία έχει αυξήσει το προσωπικό της στα 2.600 άτομα. Αποκαλύπτει ακόμα ότι η εταιρία ενδιαφέρεται να αναπτύξει ένα πολυκατάστημα στα νότια προάστια του Νομού Αττικής και βέβαια παρακολουθεί με πολύ ενδιαφέρον την εξέλιξη του project του Ελληνικού. Τέλος εξηγεί γιατί τα Attica είναι ο ιδανικός προορισμούς για τις απαραίτητες αγορές και δώρα για  τις εορτές των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς. Η συνέντευξη του κ. Κούκουτσα στο mononews.gr έχει ως εξής:

Πώς κινήθηκαν τα οικονομικά στοιχεία το 2015 και 2016?

Τα πολυκαταστήματα attica, παρά τις οικονομικές δυσκολίες και προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος του λιανεμπορίου, έχουν καταφέρει να διατηρούν σταθερή ανοδική πορεία κάτι που αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα στα οικονομικά αποτελέσματα των τελευταίων ετών. Για το έτος 2015 η εταιρεία παρουσίασε κύκλο εργασιών που απέφερε τζίρο 158 εκ. ευρώ και κέρδη προ φόρων που άγγιξαν τα 10,6 εκ. ευρώ ενώ το έτος 2016 προβλέπεται ότι θα κλείσει με αύξηση τζίρου της τάξης περίπου 7% δηλαδή 168.000.000€ και ενίσχυση της κερδοφορίας (άνω των 11.000.000€.)  Σημαντικό, επίσης, να αναφερθεί είναι ότι η εταιρεία διατηρεί αποτελεσματικά μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και θετικές ταμειακές ροές σε όλα τα χρόνια λειτουργίας της και έχει αυξήσει το εργατικό δυναμικό της απασχολώντας, άμεσα και έμμεσα, συνολικά περισσότερα από 2.600 άτομα.

Ένα νέο σημαντικό βήμα του ομίλου είναι η έμφαση στις online πωλήσεις μέσω του atticabeauty.gr Ποιος ο στόχος του συγκεκριμένου εγχειρήματος; Θα το επεκτείνετε και στους υπόλοιπους τομείς, όπως ένδυση-υπόδηση;

To attica εισήλθε στο ηλεκτρονικό εμπόριο με το atticabeauty.gr – ένα νεοσύστατο e-shop που αφορά αποκλειστικά στην πώληση επώνυμων μαρκών καλλυντικών και ομορφιάς. Τα καλλυντικά αποτελούν σημαντικό κλάδο για τα πολυκαταστήματα attica, και με το atticabeauty.gr γίνεται η αφετηρία για να “αφουγκραστούμε” την ανταπόκριση του κοινού στις on line πωλήσεις με μελλοντικό στόχο την επέκταση των on line πωλήσεων και στις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων που δραστηριοποιούμαστε.

Οι καταναλωτές επιλέγουν πολυκατάστημα; Και γιατί;

Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται προτίμηση του καταναλωτικού κοινού στα πολυκαταστήματα και τα μεγάλα εμπορικά κέντρα. Η πολυπλοκότητα του σύγχρονου τρόπου ζωής αλλά και οι υψηλές απαιτήσεις των αγοραστών τούς οδηγούν σε αυτά τα σημεία πώλησης που τους προσφέρουν ανέσεις και ευκολίες. Δηλαδή, μεγάλη ποικιλία σε μάρκες, είδη και προϊόντα που είναι συγκεντρωμένα μέσα σε ένα χώρο και υπηρεσίες που τους βοηθούν να κάνουν τις αγορές τους γρήγορα και εύκολα.

Υπάρχουν σχέδια επέκτασης και σε ποιες περιοχές ή τομείς προϊόντων;

Από την πρώτη κιόλας μέρας λειτουργίας των πολυκαταστημάτων attica, η διοίκηση της εταιρείας ακολουθεί μια δομημένη και εδραιωμένη στρατηγική, κινούμαστε συντηρητικά και εξετάζουμε τις ευκαιρίες ανάπτυξης με προσοχή. Στο πλαίσιο αυτό, από το 2005 μέχρι σήμερα, η ΑΤΤΙΚΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ έχει επενδύσει περισσότερα από 50 εκατ. ευρώ στη δημιουργία του δικτύου της (διαχειρίζεται συνολικά 55.000 τ.μ.) ενώ μέσα στο 2017 θα ολοκληρωθούν επενδύσεις της τάξης των 10 εκ. ευρώ που αφορούν σε ανακαίνιση του πολυκαταστήματος attica στο κέντρο της Αθήνας καθώς και στον εκσυγχρονισμό των πληροφοριακών συστημάτων με εγκατάσταση συστήματος SAP και αναβάθμιση των τεχνολογικών υποδομών της εταιρείας.

Παράλληλα, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις στο real-estate με στόχο να αξιοποιήσουμε πιθανές επενδυτικές ευκαιρίες. Μας ενδιαφέρει η ανάπτυξη ενός πολυκαταστήματος στα νότια προάστια του Νομού Αττικής και βέβαια παρακολουθούμε με πολύ ενδιαφέρον την εξέλιξη του project του Ελληνικού.

Attica
Το Attica του Citylink

Απευθύνεστε και στους τουρίστες; Σκέπτεστε να απευθύνετε «πρόσκληση» μέσω καμπάνιας, διαδικτύου σε ξένους καταναλωτές να έλθουν για αγορές στην Αθήνα ως city break προορισμός;

Οι τουρίστες αποτελούν υπολογίσιμη μερίδα του κοινού στο οποίο απευθύνονται τα πολυκαταστήματα attica. Ειδικά το attica που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, στο City Link, και το πολυκατάστημα στο εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης “Mediterranean Cosmos” αποτελούν πόλο έλξης για τους τουρίστες, γεγονός που επιθυμούμε να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε μέσω ενεργειών προβολής και προώθησης που διεξάγουμε στα πιο δημοφιλή ξενοδοχεία και στους τουριστικούς οδηγούς της Αττικής και της Β. Ελλάδας. Ταυτόχρονα, η υπηρεσία tax-free αποτελεί έναν ακόμα αξιόλογο παράγοντα για την προτίμηση των τουριστών στα πολυκαταστήματα attica.

Συμφέρει και γιατί έναν καταναλωτή να έρθει στο attica;

Το attica συνδυάζει όλα όσα ψάχνει ο καταναλωτής από μια αγοραστική εμπειρία: Μεγάλη ποικιλία επώνυμων διεθνών και ελληνικών μαρκών, πολλά και διαφορετικά είδη και προϊόντα που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες, συγκεντρωμένα σε ένα ασφαλές, ευχάριστο και λειτουργικό περιβάλλον. Οι υπηρεσίες που απολαμβάνει κανείς στα attica, όπως π.χ. η δυνατότητα αλλαγής σε οποιοδήποτε πολυκατάστημα με νέα επιλογή από οποιαδήποτε μάρκα ή είδος ή η υπηρεσία tax-free για τους τουρίστες, η αποστολή των αγορών του πελάτη στο σπίτι σε συνδυασμό με το υψηλού επιπέδου customer service, το καθιστούν έναν ολοκληρωμένο προορισμό για αγορές. Επίσης η αποδοχή όλων των πιστωτικών και χρεωστικών καρτών και η συμμετοχή σε διάφορα προγράμματα ανταμοιβής των τραπεζών, προσφέρουν στους πελάτες τη δυνατότητα να έχουν επιπλέον οφέλη από τις αγορές τους στα attica. Ειδικά στις περιόδους, όπως π.χ. τα Χριστούγεννα, που το αγοραστικό κοινό αναζητά ποικιλία σε επιλογές για δώρα, τα πολυκαταστήματα attica είναι η ιδανική επιλογή.

Ποιο είναι το κοινωνικό-οικονομικό προφίλ των πελατών σας;

Τα πολυκαταστήματα attica λόγω του εύρους των ειδών και προϊόντων που φιλοξενούν απευθύνονται σε πολλά διαφορετικές κατηγορίες πελατών, τόσο σε ό,τι αφορά στα δημογραφικά χαρακτηριστικά όπως η ηλικία και το φύλλο όσο και στο κοινωνικό-οικονομικό προφίλ. Ωστόσο, το πρωτεύον κοινό που προτιμά το attica αποτελείται από καταναλωτές της μέσης ανώτερης και ανώτερης κοινωνικό-οικονομικής τάξης.

Για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο τι ετοιμάζετε;

Τα πολυκαταστήματα attica, για μία ακόμα χρονιά, επενδύουν στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας που χαρακτηρίζεται από μια ιδιαίτερη και εορταστική ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με μια πλήρη εμπορευματική σύνθεση που καθιστά τα attica τους ιδανικούς προορισμούς για τις απαραίτητες αγορές και δώρα της εποχής. Παράλληλα, φέτος το attica θα πραγματοποιήσει και μια σειρά από events που θα αποτελούνται από beauty happenings, dj set, live jazz band και κεράσματα.

Πόσοι πελάτες ημερησίως εισέρχονται στα κατάστημά σας και πόσοι κατ’ έτος? Ποιος είναι ο μέσος όρος δαπάνης;

Συνολικά τα 5 πολυκαταστήματα attica επισκέπτονται περισσότερα από 5 εκ. καταναλωτές το χρόνο. Ο μέσος όρος ημερήσιας επισκεψιμότητας ανέρχεται σε περισσότερα από 17.000 άτομα με μέσο όρο συναλλαγής που υπολογίζεται σε περίπου 80 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Κατερίνα Παναγοπούλου μιλάει στο Mononews: «Η Ελλάδα παραμένει ένα αναποτελεσματικό love brand»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης: Τα μεγαλόπνοα σχέδια της Latsco. Τι λένε πηγές της εταιρίας στο mononews.gr 

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Αποστολόπουλος στο mononews: Θα πρωταγωνιστήσουμε στις επόμενες εξαγορές και συγχωνεύσεις


ΣΧΟΛΙΑ