• Business

    Σούπερ μάρκετ: Από το Market In η πρώτη εξαγορά του 2024


    Από τη Market In έγινε η πρώτη εξαγορά του 2024 στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του mononews η διοίκηση της Market In υπό την Ευλαμπία Ράμμου και τον Πέτρο Χαροντάκη υπέγραψε χθες τη συμφωνία εξαγοράς των δύο καταστημάτων της εταιρείας Αφοί Δημοθεόδωροι Α.Ε. (Dimarket), εταιρεία που δραστηριοποιείται και στο χονδρικό εμπόριο με την Ilion Cash and Carry.

    Ανεβάζει ταμπέλες στα Dimarket της Αφοί Δημοθεόδωροι

    Πρόκειται για δύο καταστήματα σε Άνω Γλυφάδα και Ηράκλειο τα οποία για μια περίοδο ήταν ενταγμένα στη Spar Hellas και αργότερα είχαν ενταχθεί στον όμιλο SYNKA Χανίων.

    Το ένα κατάστημα, στη Γλυφάδα  είναι έκτασης 500 τ.μ. και το δεύτερο που βρίσκεται Νέο Ηράκλειο  ανήκει στην κατηγορία των μικρών σούπερ μάρκετ, καθώς είναι 400 τ.μ.

    Από τη Δευτέρα θα ανέβουν οι ταμπέλες της Market In, η οποία πλέον με τη νέα εξαγορά αριθμεί ένα δίκτυο 251 καταστημάτων ενώ την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στη Μήλο.

    Προσθέτει τζίρο 4 εκατ. ευρώ

    Με την εξαγορά της Dimarket, η Market In προσθέτει στον τζίρο της επιπλέον 4 εκατ. ευρώ, ο  οποίος το 2023 έκλεισε περίπου στα 410 εκατ. ευρώ ενώ φέτος με βάση την εικόνα του πρώτου τριμήνου τρέχει με ρυθμό ανάπτυξης 5%.

    Στον επενδυτικό σχεδιασμό της Market In για το προσεχές χρονικό διάστημα είναι να δημιουργήσει ακόμη 10 νέα καταστήματα έως το τέλος του έτους ενώ το ενδεχόμενο εξαγορών παραμένει ανοιχτό, καθώς σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, βρίσκεται σε συζητήσεις με δύο τοπικές επιχειρήσεις. Στόχος είναι να διευρύνει το αποτύπωμά της σε περιοχές όπου έχει ισχνή παρουσία ενώ εστιάζει και σε καταστήματα που ανήκουν στη μεσαία κατηγορία δηλαδή άνω των 400 τ.μ.

    Η εταιρεία έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη μεσαία κατηγορία των καταστημάτων, που πέρυσι αναπτύχθηκε με 9,5% (Circana) με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τη μεγάλη γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που διαθέτει με περισσότερους από 2.500 κωδικούς.

    Ανάπτυξη μέσω εξαγορών

    Η αλυσίδα που ιδρύθηκε το 1990 από τον Θωμά Ράμμο, συγκαταλέγεται σήμερα με βάση τον τζίρο της στο top 10 των αλυσίδων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, έχει στο DNA της την επέκταση μέσω εξαγορών.  Η τελευταία εξαγορά είχε γίνει το 2022 όταν απέκτησε την τοπική αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Χαρά» της Χίου το καλοκαίρι του 2022, η οποία είχε κύκλο εργασιών 15 εκατ. ευρώ με εννέα καταστήματα στο χαρτοφυλάκιό της. Εξάλλου, ξεκίνησε ως μέλος του ομίλου Αστέρας, αργότερα του ΕΛΟΜΑΣ και αυτονομήθηκε ως όμιλος εταιρειών το 2007. Λίγα χρόνια μετά την ίδρυσή της το 1999 άρχιζε να διευρύνει την παρουσία της στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων εξαγοράζοντας καταστήματα από αλυσίδες όπως Στάϊκος, ΦΙΛΙΑ, Alimenta Nova, Αγγελίδης, Εμπορικός Κόμβος, Λιάσκος, Πρωτέας, Alimenta Top, Welcome Market, Unik, ΑΤΛΑΝΤΙΚ κ.α.

    Διαβάστε επίσης

    Βακάκης (Jumbo): Γιατί επένδυσα στην Trade Estates (επιβεβαίωση mononews)

    Phillip Morris: «Κλειδί» για παρεμπόριο και έλεγχο καπνίσματος, η φορολόγηση – Τι δείχνει έρευνα για τους χειρισμούς των Βρυξελλών

    Jumbo: Χρυσώνει τους μετόχους ο Απ. Βακάκης

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ