• Business

    Snap: Εξέπληξε την αγορά με καλύτερα των αναμενόμενων αποτελέσματα και αύξηση χρηστών

    • NewsRoom
    Διευθύνων Σύμβουλος του Snap, Evan Spiegel

    Διευθύνων Σύμβουλος του Snap, Evan Spiegel


    Πάνω από τις εκτιμήσεις της αγοράς κινήθηκαν τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου της Snap, με την μετοχή της να αυξάνεται πάνω από 25% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

    Ειδικότερα η εταιρεία ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη 3 σεντ ανά μετοχή, με τους αναλυτές να αναμένουν πως θα κατέγραφε ζημιές 5 σεντς ανά μετοχή (LSEG). Την ίδια ώρα τα έσοδά της διαμορφώθηκαν στα 1,19 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένατα κατά 21% από 989 εκατ. την ίδια περίοδο πέρσι και εκτιμήσεων των αναλυτών για 1,12 δισ. δολάρια. Η καθαρή ζημία της Snap για το τρίμηνο μειώθηκε στα 305,1 εκατ. δολάρια, ή 19 σεντ ζημιά ανά μετοχή, από 328,7 εκατ. δολάρια ή 21 σεντ ζημιά ανά μετοχή, το προηγούμενο έτος.

    Οι παγκόσμιοι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες διαμορφώθηκαν στα 422 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 10% από έτος σε έτος, έναντι εκτιμήσεων για  420 εκατομμυρίων (StreetAccount) με τα μέσα έσοδα ανά χρήστη να διαμορφώνονται στα 2,83 δολάρια έναντι  εκτιμήσεων για 2,67 δολάρια.

    Στην επιστολή επενδυτών της, η Snap ανέφερε ότι η αύξηση των εσόδων της οφείλεται κυρίως στις βελτιώσεις στη διαφημιστική πλατφόρμα της εταιρείας, καθώς και στη ζήτηση για διαφημιστικές λύσεις άμεσης απόκρισης.

    Τα διαφημιστικά έσοδα ανήλθαν σε 1,11 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο. Η κατηγορία «Άλλα έσοδα» του Snap, η οποία βασίζεται κυρίως στους συνδρομητές του Snapchat+, έφτασε τα 87 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 194% από έτος σε έτος. Το Snap ανέφερε περισσότερους από 9 εκατομμύρια συνδρομητές Snapchat+ για την περίοδο.

    Το προσαρμοσμένο EBITDA για το πρώτο τρίμηνο ήταν 46 εκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας κατά πολύ τις ζημιές των 68 εκατομμυρίων δολαρίων που αναμένονταν από τους αναλυτές, σύμφωνα με το StreetAccount. Στην επιστολή επενδυτών της, η Snap ανέφερε ότι το προσαρμοσμένο EBITDA «ξεπέρασε τις προσδοκίες μας» και βασιζόταν κυρίως στην πειθαρχία των λειτουργικών εξόδων, καθώς και στην επιτάχυνση της αύξησης των εσόδων.

    «Δεδομένης της προόδου που έχουμε σημειώσει με την διαφημιστική μας πλατφόρμα, την ηγετική ομάδα που έχουμε δημιουργήσει και τις στρατηγικές προτεραιότητες που έχουμε θέσει, πιστεύουμε ότι είμαστε σε καλή θέση να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την επιχειρηματική μας απόδοση», έγραψε η Snap στην επιστολή.

    Για το δεύτερο τρίμηνο, η Snap αναμένει να αναφέρει έσοδα μεταξύ 1,23 και 1,26 δισεκατομμυρίων δολαρίων, από τα 1,22 δισεκατομμύρια δολάρια που αναμένονται από τους αναλυτές, σύμφωνα με το StreetAccount. Η Snap είπε ότι το προσαρμοσμένο EBITDA θα μειωθεί μεταξύ 15 και 45 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με τις προσδοκίες της Wall Street για 15,5 εκατομμύρια δολάρια.

    Η εταιρεία παρείχε επίσης μια πρόβλεψη για τη δομή κόστους ολόκληρου του έτους 2024. Η Snap είπε ότι το τριμηνιαίο κόστος υποδομής ανά DAU θα πέσει μεταξύ 83 σεντς και 85 σεντς για το υπόλοιπο του έτους.

    «Θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε τα επίπεδα των επενδύσεών μας σε υποδομές με βάση αυτό που είναι προς το καλύτερο μακροπρόθεσμο συμφέρον της επιχείρησής μας», δήλωσε ο Snap.

    Διαβάστε επίσης

    Microsoft: Στα 61,8 δισ. δολάρια τα έσοδα στο πρώτο τρίμηνο με βοήθεια από cloud και τεχνητή νοημοσύνη

    Alphabet: Δίνει για πρώτη φορά μέρισμα μετά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα τριμήνου

    Wall Street: Έσπασε το τριήμερο ανοδικό σερί του S&P 500 μετά τα στοιχεία για την ανάπτυξη – Βουτιά 10% για τη Meta



    ΣΧΟΛΙΑ