Business

Σκλαβενίτης: Oι ανακαινίσεις των καταστημάτων και το μεγαλύτερο hypermarket στη Λ. Αθηνών

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
  • Ρομίνα Νικηφόρου
Ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης CEO του Ομίλου ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Γεράσιμος Σκλαβενίτης, CEO του Ομίλου Σκλαβενίτης


Τις επενδύσεις στα φυσικά καταστήματα, παράλληλα με τη δυναμική ανάπτυξη του eΜarket της, συνεχίζει η Σκλαβενίτης, καθώς μετά τις ανακαινίσεις στις οποίες είχε προχωρήσει σε σούπερ μάρκετ του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος, πλέον ανακαινίζει καταστήματα που βρίσκονταν ήδη στο δίκτυο της.

Πριν από λίγες μέρες ολοκληρώθηκαν οι εργασίες που είχαν ξεκινήσει το προηγούμενο διάστημα για την ανακαίνιση του hypermarket της εταιρείας στη Λεωφόρο Αθηνών 93-97. Πλέον το συγκεκριμένο κατάστημα μετά την ανακαίνισή του αποτελεί, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, το μεγαλύτερο hypermarket της αλυσίδας στην Αθήνα καθώς εκτείνεται σε επιφάνεια 8.000 τ.μ.

Εντός του καταστήματος οι καταναλωτές θα βρουν εκτός από μία ευρεία γκάμα προϊόντων και νέα τμήματα βιβλιοπωλείου, ένδυσης-υπόδησης, είδη bazaar και ομορφιάς. Το ανακαινισμένο hypermarket διαθέτει επίσης εστιατόριο, παιδότοπο καθώς και μεγάλο χώρο στάθμευσης.

Ανακαινίσεις καταστημάτων και το 2022

Η αλυσίδα Σκλαβενίτης με επικεφαλής τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη αναμένεται να προχωρήσει και το 2022 σε ανακαινίσεις 40 καταστημάτων σε διάφορες περιοχές της χώρας, με στόχο να προσφέρει καλύτερη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές της. Υπενθυμίζεται ότι την τριετία 2017-2019 ολοκλήρωσε τις ανακαινίσεις 308 καταστημάτων που ανήκαν στο δίκτυο της πρώην Μαρινόπουλος.

Παράλληλα η εταιρεία συνεχίζει τη δυναμική ανάπτυξη και του ηλεκτρονικού της καναλιού καθώς το sklavenitis.gr που τέθηκε σε λειτουργία πριν από έναν χρόνο πλέον εξυπηρετεί πέραν της Αττικής και τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης, της Λάρισας και της Πάτρας. Η ανάπτυξη του e-market της εταιρείας αναμένεται να συνεχιστεί και το επόμενο έτος, εξυπηρετώντας νέες περιοχές αλλά και με τον εμπλουτισμό των διαθέσιμων κατηγοριών.

Αν και μέσα στην πανδημία ο κλάδος των Οnline σούπερ μάρκετ αναπτύχθηκε ραγδαία, κύκλοι κοντά στον εταιρεία επεσήμαιναν στο mononews ότι οι καταναλωτές της Σκλαβενίτης μετά τα lockdown επέστρεψαν στην πλειονότητά τους στην εμπειρία του φυσικού καταστήματος ενώ υπολογίζεται ότι οι διαδικτυακές αγορές αποτελούν περίπου το 1,5% του τζίρου της αλυσίδας.

Σημειώνεται ότι η Σκλαβενίτης, το 2020 επέστρεψε σε κερδοφορία για πρώτη φορά μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος το 2017, με τζίρο στα 3,79 δισ. ευρώ, αύξηση 15% σε σχέση με το 2019 και καθαρά μετά από φόρους κέρδη στα 63,6 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

Σκλαβενίτης: Τα τρία κλειδιά που ξεκλείδωσαν την κερδοφορία

Σούπερ μάρκετ: Τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Μy Market, Lidl

 

 



ΣΧΟΛΙΑ