• Ναυτιλία

    Βαγγέλης Μαρινάκης: H Capital Product Partners παρέλαβε το 6ο LNG carrier – Ολοκλήρωσε επένδυση 1,2 δισ. δολαρίων

    Βαγγέλης Μαρινάκης - Capital Gas

    Βαγγέλης Μαρινάκης


    Η  Capital Product Partners, εταιρεία συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη παρέλαβε το έκτο, τελευταία γενιάς, LNG carrier του στόλου της, ολοκληρώνοντας μία επένδυση ύψους 1,2 δισ. δολαρίων.

    Πρόκειται για το χωρητικότητας 174,000 cbm,  πλοίο Aristidis I, που κατασκευάστηκε φέτος στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries. Είναι το τελευταίο από το πρόγραμμα εξαγοράς έξι πλοίων μεταφοράς LNG που ανακοίνωσε πρόσφατα η εταιρεία. Η αγορά του χρηματοδοτήθηκε με μετρητά 82 εκατ. δολαρίων και δάνειο 123 εκατ. δολαρίων.

    Ο CEO της ναυτιλιακής, Τζέρι Καλογηράτος, σχολίασε: “Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που ολοκληρώσαμε αυτήν τη σημαντική επένδυση, ύψους άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, για έξι LNG carriers τελευταίας γενιάς, με μακροχρόνια ναύλωση. Πιστεύουμε ότι αυτή η συναλλαγή είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον μετασχηματισμό της εταιρείας και μας τοποθετεί ισχυρά στην αγορά LNG”.

    “Η ναυλαγορά LNG υποστηρίζεται από θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, καθώς τόσο το φυσικό αέριο όσο και το LNG αναμένεται να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση στην εποχή των μηδενικών εκπομπών αερίων. Είμαστε ενθουσιασμένοι που αναπτυσσόμαστε σε αυτό το τμήμα την κατάλληλη στιγμή”, συμπλήρωσε.

    Παράλληλα η Capital Product Partners ανακοίνωσε ότι παρέδωσε στις 13 Δεκεμβρίου το χωρητικότητας 115,145 dwt πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Adonis (κατασκευής 2015), στο νέο του ιδιοκτήτη. Από την πώληση η εταιρεία του κ. Μαρινάκη εξασφάλισε ακαθάριστα έσοδα περίπου 49,3 εκατ. δολάρια, μετά τη αποπληρωμή των υπολοίπων δανειακών υποχρεώσεων.

    Η Capital Product Partners διαθέτει στόλο με 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 14 containership (panamax και post panamaxes), ενός φορτηγού πλοίου capesize και έξι LNG carriers.

    Διαβάστε ακόμη:

    Μαρινάκης (Capital Product Partners): Αύξηση κερδών κατά 53% στο τρίτο τρίμηνο και νέες αγορές LNG carriers



    ΣΧΟΛΙΑ