ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Παράταση στην εφαρμογή του κανονισμού του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) που προβλέπει την επιβολή ορίου 0,5% στην περιεκτικότητα θείου στα ναυτιλιακά καύσιμα από τις αρχές του 2020, ζητεί με συνέντευξή του στην Lloyd’s List, ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θ. Βενιάμης.
Η καθυστέρηση θα πρέπει να δοθεί, μέχρι να εγγυηθεί η πετρελαϊκή βιομηχανία την επάρκεια των νέων καυσίμων, αναφέρει, εκφράζοντας την εκτίμηση ότι εξακολουθεί να υπάρχει ακόμη χρόνος και τρόπος για να δοθούν λύσεις σε κρίσιμα ζητήματα και να εξασφαλισθεί η χρήση ασφαλών καυσίμων για την παγκόσμια ναυτιλία.
«Είναι αδιανόητο», τονίζει ο πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, «να αναμένεται να λειτουργήσουν πλοία, χρησιμοποιώντας μη δοκιμασμένα και ασφαλή καύσιμα».
«Η προθεσμία του 2020 που τέθηκε συνεπαγόταν τις κατάλληλες επενδύσεις από τα διυλιστήρια προκειμένου να υπάρχει παγκοσμίως επαρκής διαθεσιμότητα των νέων καυσίμων. Όμως, μέχρι στιγμής, τα καύσιμα αυτά δεν επαρκούν, καθώς υπολογίζεται ότι θα καλυφθεί μόνο το 50% των αναγκών», τονίζει ο πρόεδρος της ΕΕΕ, προσθέτοντας ότι η ημερομηνία προσαρμογής αποδεικνύεται λανθασμένη.
Ο κ. Βενιάμης τάσσεται και κατά της χρήσης των scrubber και εκτιμά ότι σύντομα θα απαγορευτούν, καθώς ουσιαστικά επιβαρύνουν το περιβάλλον.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κιλκίς: Φωτιά ξέσπασε σε δασική έκταση – Επιχειρούν και εναέρια μέσα
- Τζεφ Μπέζος: Δίνει 1 δισ. δολάρια στη Σίντνεϊ Σουίνι για να λανσάρει τη δική της σειρά εσωρούχων
- MSC: Τρεις εκδηλώσεις σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα και Σύρο αναδεικνύουν την προοπτική της κρουαζιέρας
- Αλεξάνδρα Σδούκου: Από εμάς εξαρτάται να μην μετατραπεί η Εξεταστική Επιτροπή σε καλοκαιρινό θίασο εντυπώσεων
