• Ναυτιλία

    Paul Wogan (GasLog): Ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να επηρεάσει την αγορά LNG

    Paul Wogan. Διευθύνων Σύμβουλος GasLog


    Τον προβληματισμό του για τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει στην αγορά LNG ο εμπορικός πόλεμος που έχει ξεσπάσει, εκφράζει ο CEO της ναυτιλιακής GasLog, Paul Wogan. Η εταιρία, συμφερόντων του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού, δραστηριοποιείται με επιτυχία στη συγκεκριμένη αγορά και σύμφωνα με τον κ. Wogan, επί του παρόντος δεν υπάρχει λόγος ικανός να την αποτρέψει να συνεχίσει τις επενδύσεις.

    Μιλώντας στο Bloomberg, o Paul Wogan εξέφρασε το φόβο ότι ο Donald Trump θα μπορούσε να διαταράξει την ανάκαμψη της αγοράς LNG, αν στρέψει τα πυρά του και στα εμπορεύματα, τη στιμή που ο εμπορικός πόλεμος με την Κίνα κλιμακώνεται.

    Το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) δεν έχει συμπεριληφθεί μέχρι στιγμής στη λίστα του Trump, αλλά αν υπάρξει ένα νέος γύρος επιβαρύνσεων οι κίνδυνοι αυξάνονται.

    Ο Paul Wogan επισημαίνει ότι αν συμπεριληφθεί το LNG στον εμπορικό πόλεμο, αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει την τιμολόγηση του και να αποθαρρύνει τους αγοραστές, την ώρα που οι ναύλοι στη συγκεκριμένη αγορά ανακάμπτουν μετά από πολυετή ύφεση.

    “Η ανησυχία μου είναι ότι η υψηλότερη τιμολόγηση μπορεί να περιορίσει τη ζήτηση”, τόνισε ο Wogan.

    Κατά τις τελευταίες ημέρες, ο Trump δήλωσε ότι είναι έτοιμος να προχωρήσει με νέους δασμούς για κινέζικα αγαθά αξίας 500 δισ. δολαρίων.

    Η Κίνα έχει αναδειχθεί στον δεύτερο μεγαλύτερο εισαγωγέα LNG παγκοσμίως και οποιαδήποτε ενέργεια από τις ΗΠΑ θα μπορούσε να αλλάξει τις εμπορικές ροές, με τη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο να προμηθεύεται το φυσικό αέριο από την Αυστραλία.

    Ωστόσο, ο Wogan διευκρίνησε πως παρά το γεγονός ότι ο εμπορικός πόλεμος είναι ανησυχητικός, δεν είχε φθάσει ακόμη σε τέτοιο επίπεδο που θα απέτρεπε τη GasLog από το να προχωρήσει σε επενδύσεις. “Αλλά όλα αυτά είναι σίγουρα κάτι που πρέπει να παρακολουθούμε”, είπε.

    Πήτερ Λιβανός GasLog
    Πήτερ Λιβανός, εφοπλιστής GasLog

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Vrontados Shipping: H νέα κίνηση ανανέωσης του στόλου της οικογένειας Λω

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Ελληνική ναυτιλιακή εγκαταλείπει τα τάνκερ και μένει με ένα μόνο bulker

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Άγονος και ο τρίτος πλειστηριασμός του «Αίολος Κεντέρης Ι»

     



    ΣΧΟΛΙΑ