• Ναυτιλία

    Ναυπηγοεπισκευαστές: Ζητούν να μην πάρει η Cosco το επιπλέον 16% του ΟΛΠ

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Διαφωνεί και διεκδικεί η ΟΜΥΛΕ

    Γιου Ζενγκ Γκανγκ, Επικεφαλής COSCO


    Επιμένουν στη θέση τους, που είναι να μην πάρει η Cosco το επιπλέον 16% των μετοχών του ΟΛΠ (σήμερα διαθέτει το 51%), με το σκεπτικό ότι δεν έχει ολοκληρώσει τις υποχρεωτικές επενδύσεις εντός χρονοδιαγράμματος (Αύγουστος 2021), όπως προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης του ΟΛΠ μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και Cosco, οι επιχειρηματικές ενώσεις της ναυπηγοεπισκευής.

    Πιο συγκεκριμένα, οι ΣΕΝΑΒΙ, η Ένωση Βιοτεχνών και η Ομοσπονδία Εκτελωνιστών επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους ότι: «Το άρθρο 16.2 της Σύμβασης Παραχώρησης είναι σαφές. Η μη εκτέλεση Υποχρεωτικών Επενδύσεων συνεπάγεται ποινικές ρήτρες. Διανύουμε τους τελευταίους δύο μήνες της Περιόδου Α και η μη εκτέλεση του 60-70% των Υποχρεωτικών Επενδύσεων είναι μάλλον βεβαία. Διαπιστώνεται επομένως, σοβαρή παράβαση της Σύμβασης Παραχώρησης, για την οποία προβλέπονται ποινικές ρήτρες. Ο καταλογισμός των αντιστοίχων ποσών σε βάρος του ΟΛΠ και υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου είναι υποχρεωτικός».

    Ειδικά για το χώρο της ναυπηγοεπισκευής σημειώνουν ότι ο ΟΛΠ: «εισπράττει από τους πλοιοκτήτες πολύ υψηλά μισθώματα των υποδομών επισκευής πλοίων, χωρίς να συντηρεί τις υποδομές, όπως έχει υποχρέωση. Οι φωτογραφίες 1 και 2 απεικονίζουν κεντρικούς δρόμους της Ναυπηγοεπισκευαστικής Βάσης Περάματος (Ελήφθησαν την 9-4-2021, ημερομηνία έκδοσης εικονιζόμενης εφημερίδας). Οι υποδομές στους χώρους επισκευών πλοίων είναι σήμερα στη χειρότερη παρά ποτέ κατάσταση. Οι εγκαταστάσεις υγιεινής της εργασίας, εν μέσω πανδημίας, είναι κυριολεκτικά υποτυπώδεις με αποκλειστική ευθύνη του ΟΛΠ/COSCO».

    Σημειώνεται ότι οι συζητήσεις μεταξύ ελληνικής κυβέρνησης, ΤΑΙΠΕΔ και Cosco για το θέμα αυτό συνεχίζονται, προκειμένου και η ελληνική πλευρά να πάρει αυτό που θέλει, δηλαδή την πραγματοποίηση σημαντικών επενδύσεων που θα δώσουν υπεραξίες στην τοπική οικονομία, και η κινεζική το 16% των μετοχών για το οποίο πιέζει αφόρητα τον τελευταίο χρόνο.

    Διαβάστε ακόμη:

    Γιώργος Προκοπίου: Ποιος είναι ο Έλληνας εφοπλιστής που πήρε τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά

    Τι λέει η North Star για τον διαγωνισμό των ναυπηγείων Σκαραμαγκά

    Γιώργος Προκοπίου για Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Πολύ θετική εξέλιξη, χρειάζεται πολλή δουλειά

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ