array(0) {
}
        
    
Menu
0.08%
Τζίρος: 6.29 εκατ.

Intralot: Στο +6% η μετοχή και 640.000 κομμάτια με το «καλημέρα»

Ν. Πατέρας: Επενδύσεις άνω των 250 εκατ. δολαρίων για το στόλο της Contships

Tα 40 πλοία έφτασε ο στόλος της Contships συμφερόντων του Νικόλα Πατέρα, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα εξαγόρασε δυο ακόμα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (feeder). Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η ναυτιλιακή συμφώνησε να καταβάλει 11 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση του χωρητικότητας 1.267-TEU πλοίου Beatriz B (κατασκευής 2008) και το ίδια χωρητικότητας Veronica B (κατασκευής […]

Ερριέτα Κομνηνού
Νικόλας Πατέρας, εφοπλιστής

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νίκος Τσάκος-Σήλια Κριθαριώτη: Το χρυσό ζευγάρι σύμβολο της ελληνικής οικονομικής ανάκαμψης
Γ. Μαρτίνος: Στρατηγική συνεργασία στο μέλλον των data για πλοία ξηρού φορτίου
Νικόλας Πατέρας (Contships): Ισχυρά αποτελέσματα στο γ’ τρίμηνο και κυρίαρχη θέση στην αγορά feeder – mononewsTV

Tα 40 πλοία έφτασε ο στόλος της Contships συμφερόντων του Νικόλα Πατέρα, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα εξαγόρασε δυο ακόμα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (feeder).

Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η ναυτιλιακή συμφώνησε να καταβάλει 11 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση του χωρητικότητας 1.267-TEU πλοίου Beatriz B (κατασκευής 2008) και το ίδια χωρητικότητας Veronica B (κατασκευής 2007). Η Contships πρόκειται να αναβαθμίσει τα δύο πλοία, ώστε να διπλασιάσουν την δυναμικότητα τους.

Ο Νικόλας Πατέρας, που ιστορικά είναι γνωστός για τις κινήσεις του στα δεξαμενόπλοια (και τον Παναθηναϊκό) , ίδρυσε τη νέα ναυτιλιακή του εταιρεία από το μηδέν το 2014. Έκτοτε υπολογίζεται πως έχει επενδύσει περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια για να χτίσει τον στόλο της που πλέον, μετά και την προαναφερθείσα αγορά, έφτασε σε μέγεθος 40 πλοίων.

Όλα είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περιφερειακών πλόων (feeder), χωρητικότητας από 704 TEU έως τα 1.432 TEU ενώ  η μεγάλη πλειοψηφία τους κατασκευάστηκε μεταξύ 2003 και 2009. Καθώς ο στόλος αριθμεί πλέον 40 και 50 πλοία, στόχο που είχε θέσει αρχικά ο Έλληνας εφοπλιστής, αρχίζει πλέον να ξεκαθαρίζει τα μικρότερα και παλαιότερα πλοία του, αντικαθιστώντας τα με νεότερα και μεγαλύτερου μεγέθους.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εξαγορά των Veronica B και Beatriz B αποτελεί μία κίνηση ανανέωσης του στόλου της Contships.

Ο Νίκος (Νικόλας) Πατέρας είναι Έλληνας πλοιοκτήτης και πρώην πρόεδρος της ομάδας ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού. Κατάγεται από τις Οινούσσες της Χίου και γεννήθηκε στην Αθήνα στις 26 Αυγούστου του 1963. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου City του Λονδίνου. Ο πατέρας του Διαμαντής, διετέλεσε για χρόνια παράγοντας του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου και είναι ένας από τους μεγάλους δωρητές της ελληνικής πολιτείας με πλούσιο φιλανθρωπικό έργο υπέρ νοσοκομείων, ναών, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων κλπ.

Το 1992, ο Νικόλας, έχοντας προηγουμένως εργαστεί μαζί με τον πατέρα του, Διαμαντή, και το θείο του, Ιωάννη, ίδρυσε τη δική του ναυτιλιακή εταιρεία καταφέρνοντας να διαχειριστεί στόλο έως και 50 πλοίων που τελικά εκποίησε με μεγάλο κέρδος πριν την κρίση.  Την περίοδο μεταξύ 2008 και 2010 διετέλεσε πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Επιχείρηση δεν έκοψε 25.000 αποδείξεις σε δυο χρόνια και ζήτησε… διαγραφή του προστίμου – Τι επικαλέστηκε στην εφορία για τη νομοθεσία

Χρυσή Βαρδινογιάννη: Στην εκδήλωση μνήμης για τον Βαρδή Βαρδινογάννη με τον πατέρα της, τον Νικόλαο και την Άννα Μαρία

Trendyol: Αγωγή ύψους €500.000 από ελληνική εταιρεία για προσβολή εμπορικού σήματος και αθέμιτo ανταγωνισμό

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Σιγκαπούρη το μεγαλύτερο λιμάνι μεταφοράς κοντέινερ του κόσμου
Ολυμπιακοί Αγώνες: Για πρώτη φορά στην ιστορία, εμπορική ονομασία στο γήπεδο!
Μαρίνα Χατζημανώλη: Είμαστε υπερήφανοι που η Κύπρος διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα Νηολόγια του κόσμου
BriQ Properties: Από σήμερα η διαπραγμάτευση των 743.016 νέων μετοχών στο ΧΑ
Η Κίνα συγχωνεύει τις εταιρείες κρουαζιέρας για να δημιουργήσει τον μεγαλύτερο φορέα κρουαζιέρας στην Ασία
Επανεξελέγη πρόεδρος της HEMEXPO η Ελένη Πολυχρονοπούλου
Διονύσης Θεοδωράτος: Η Ακτοπλοΐα στην πρώτη γραμμή των Βιώσιμων Μεταφορών
Intralot: Σταθερή λειτουργική απόδοση με ΑEBITDA στα €90,1 εκατ. στο 9μηνο – Πώς θα αντιδράσει στην αύξηση φόρων στη Βρετανία
Puma: Κινεζικός κολοσσός βάζει στο στόχαστρο την γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών
L’Oréal: Επένδυση 500 εκατομμυρίων ευρώ για την ενίσχυση της παραγωγής στη Γαλλία