• Ναυτιλία

    Γ. Μαρτίνος: Στρατηγική συνεργασία στο μέλλον των data για πλοία ξηρού φορτίου

    Iωάννης Μαρτίνος (Πηγή φωτογραφίας Πρώτο Θέμα)


    H ναυτιλιακή Signal Ocean του Γιάννη Μαρτίνου συνεργάζεται με την αμερικανική ναυλομεσιτική Simpson Spence Young (SSY) για την παροχή νέων «υψηλής επίδρασης» τεχνολογικών υπηρεσιών για την εμπορική διαχείριση πλοίων ξηρού φορτίου.

    Όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους συνεργασίας αμφότερες θα επενδύσουν χρήματα για να προσφέρουν λύσεις για επαγγελματίες των ναυλώσεων, με βάση δεδομένα.

    Η Signal Ocean, μία τεχνολογική start-up, ξεκίνησε την πλατφόρμα Signal Ocean Platform το 2018, η οποία απευθυνόταν στις κατηγορίες των μεγαλύτερων τάνκερ.

    Ο πρόεδρος της SSY, Mark Richardson, δήλωσε ότι με τη συνεργασία αυτή η εταιρεία του μπορεί να εστιάσει σε μία περιοχή των ναυτιλιακών δεδομένων που γρήγορα εξελίσσεται σε «ειδοποιό διαφορά για τις επιχειρήσεις».

    «Στο πλαίσιο της τεχνολογικής μας στρατηγικής, αναγνωρίζουμε ότι υπάρχει αυξανόμενη ανάγκη για νέα, υποστηριζόμενη από δεδομένα τεχνολογία στον ναυλομεσιτικό κόσμο. Η Signal Ocean ήδη παρέχει κορυφαίες λύσεις στην αγορά και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε για να αναπτύξουμε περαιτέρω καινοτομίες», τόνισε ο ίδιος.

    Από την πλευρά του, ο Γιάννης Μαρτίνος ανέφερε: «Η στρατηγική συνεργασία μας με την SSY, έναν από τους μεγαλύτερους και πιο διορατικούς ναυλομεσίτες του κόσμου, μας βάζει σε μοναδική θέση για να αναπτύξουμε μία ιδιαίτερα προσοδοφόρα λύση για την αγορά του ξηρού φορτίου. Η φιλοδοξία μας είναι να καλύψουμε όλα τα μεγέθη πλοίων ξηρού φορτίου, παρέχοντας στους χρήστες μας ανώτερη κατανόηση της κατάστασης της δραστηριότητας στο ξηρό φορτίο σε πραγματικό χρόνο».

    Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, η αγορά σήμερα χαρακτηρίζεται από «έναν τεράστιο αριθμό» προκλήσεων», με τους υπαλλήλους της να συλλέγουν, να επεξεργάζονται και να ερμηνεύουν χιλιάδες πληροφορίες καθημερινά. Η Signal Ocean σχεδιάζει να βελτιώσει τη ροή και την ανάλυση αυτών των πληροφοριών.

    Η πρώτη φάση της συνεργασίας των δύο εταιρειών θα επικεντρωθεί στη δοκιμή και την τελειοποίηση της τεχνολογίας.

    Ο Γιάννης Μαρτίνος είχε αναφέρει πέρυσι ότι η πλατφόρμα του για τα τάνκερ χρησιμοποιείτο από χρήστες που αντιπροσώπευαν το 50% των ναυλώσεων spot μεγάλων τάνκερ. Η πλατφόρμα αυτή αντλεί στοιχεία από αναφορές για ναυλώσεις και από e-mail, σε συνδυασμό με στοιχεία που είναι διαθέσιμα στο κοινό, παρέχοντας μία ενιαία εμπορική άποψη για την τρέχουσα αγορά.

    Σημειώνεται ότι ο Γιάννης Μαρτίνος έχει σπουδάσει μηχανικός αεροσκαφών και εργάστηκε για περίπου δέκα χρόνια στην οικογενειακή επιχείρηση Thenamaris πριν αρχίσει να χρησιμοποιεί την εμπειρία και τις δεξιότητές του για να επινοήσει μία τεχνολογία που ήθελε η Thenamaris, σύμφωνα με το TradeWinds.

    «Δημιουργήσαμε την πλατφόρμα αρχικά για μας. Και φαίνεται ότι αυτό που χρειαζόμασταν εμείς ως ιδιοκτήτες ήταν κοντά σε αυτό που χρειάζονταν οι ναυλωτές», είχε δηλώσει ο ίδιος, ξεκαθαρίζοντας: «Δεν προσπαθούμε να αναστατώσουμε τη ναυτιλία με τον ίδιο τρόπο που το Uber προσπάθησε να αναστατώσει την αγορά των ταξί».



    ΣΧΟΛΙΑ