ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το φετινό θέμα, «Πλοηγώντας στο μέλλον: Πρώτα η ασφάλεια!», υπογραμμίζει την ευαισθητοποίηση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού και της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας, επισημαίνοντας τη σημαντική πρόοδο σε θέματα ασφάλειας, προστασίας της ζωής και του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Η., κ. Μηνάς Παπαδάκης, δήλωσε:
«Η φετινή θεματική μας οδηγεί να οραματιστούμε το μέλλον της ελληνικής και της παγκόσμιας ναυτιλίας, ενθαρρύνοντας την αξιοποίηση βέλτιστων πρακτικών και τη συνεργασία με διεθνείς και εθνικούς φορείς ναυτιλιακής πολιτικής για την επίτευξη της ασφάλειας στη ναυσιπλοΐα (safety) και στη θάλασσα (security), την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, και τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και διαβίωσης στα πλοία.»
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου υιοθετεί δράσεις για μια πιο πράσινη, ασφαλή και ενεργειακά αποδοτική ναυτιλία, με έμφαση στις βιώσιμες μεθόδους μείωσης των ανθρακούχων εκπομπών. Προωθείται η ανάπτυξη μελετών για την εγκατάσταση ασφαλών υποδομών εφοδιασμού των πλοίων με εναλλακτικά καύσιμα/ηλεκτρικής ενέργειας από ήπιες μορφές. Τα λιμάνια οφείλουν να μετασχηματιστούν σε πράσινους ενεργειακούς κόμβους, επενδύοντας στη ναυτιλιακή πράσινη καινοτομία.
Τέλος, ο κ. Παπαδάκης αναφέρθηκε στην ασφάλεια του εργασιακού περιβάλλοντος και στον σεβασμό των δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτικών, οι οποίοι διακρίνονται παγκοσμίως για τις ικανότητες, την εμπειρία και την αφοσίωσή τους, διατηρώντας τη ναυτιλία στην κορυφή των οικονομικών δραστηριοτήτων. Κοιτάζοντας το μέλλον, οι ναυτικοί θα παίξουν κρίσιμο ρόλο στην εξέλιξη της ναυτιλίας προς υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας και βιωσιμότητας.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μετά την κυβέρνηση της Τρίπολης και η πλευρά του Χάφταρ κατηγορεί την Ελλάδα για παραβίαση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Λιβύης
- Θα συνεχίσει να κερδίζει η Mercedes;
- Οι σύμμαχοι του ΝΑΤΟ επιδιώκουν να επηρεάσουν την Ισπανία προς τον στόχο δαπανών που έθεσε ο Τραμπ
- Μαρκ Γουόλτερ: Δημιουργεί μια αθλητική αυτοκρατορία αγοράζοντας τους Lakers με 10 δισ. δολάρια
