ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αν η απεργία στο λιμάνι του Πειραιά συνεχιστεί, είναι βέβαιο, καθώς στο παγκόσμιο εμπόριο υπάρχει διαταραχή στην εφοδιαστική αλυσίδα, ότι θα έχουμε πρόβλημα στην κίνηση όλου του εμπορίου στη χώρα τις ημέρες των εορτών, ανέφερε σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΙ 100.3, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης.
Σχετικά με την απόφαση σωματείου της Ένωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (ΕΝΕΔΕΠ) στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ να προχωρήσει σε νέες κινητοποιήσεις στις 5 και 6 Νοεμβρίου, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι η κυβέρνηση παρακολουθεί τα τεκταινόμενα, ενώ πρόσθεσε ότι η απεργία που σταμάτησε σήμερα, ήδη, είχε διαρκέσει επτά ημέρες και έχει κριθεί από το δικαστήριο παράνομη και καταχρηστική. Το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι ένα «έμφραγμα» στο λιμάνι, ανέφερε ο υπουργός.
Αναφερόμενος στα μέτρα κατά της πανδημίας, υπενθύμισε ότι στους αμιγείς χώρους όπου μπαίνουν μόνο εμβολιασμένοι δεν υπάρχει περιορισμός στη χωρητικότητα, ενώ δήλωσε ότι οι έλεγχοι είναι συνεχείς.
Ο υπουργός επεσήμανε τη σημασία του εμβολιασμού, λέγοντας ότι αυτό φαίνεται από τα στοιχεία, καθώς στην Πορτογαλία που έχει 90% των πολιτών εμβολιασμένους καταγράφεται μισός θάνατος ανά εκατομμύριο πληθυσμού. Αντίθετα, στη Ρουμανία που το ποσοστό εμβολιασμού είναι 30%, καταγράφονται 26 θάνατοι ανά εκατομμύριο.
Εάν είχαν προχωρήσει οι εμβολιασμοί δε θα συζητούσαμε για την πανδημία στην Ελλάδα, τόνισε ο υπουργός.
Διαβάστε επίσης:
Άνοιξε πόρτες για επενδύσεις δισεκατομμυρίων το ταξίδι Μητσοτάκη στη Σαουδική Αραβία
Εξοργισμένος ο Ερντογάν για Rafale και Αλεξανδρούπολη: Οι Έλληνες έχουν χρήματα, του απάντησε ο Μακρόν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- EuroLeague: Πόσο θα κοστίσει το Final-4 που θα γίνει στο ΟΑΚΑ – Τα έσοδα και οι αντιδράσεις
- Και Γιάννης και… Κώστας Αντετοκούνμπο: Τα συμβόλαια και το πώς ηγούνται της Εθνικής στο Eurobasket
- Η Chevron, ο «τσάρος της Ενέργειας» και η Κίμπερλι, το χρυσό Rolex του υφυπουργού, η κουβέντα για τον Greg και οι Κλουζώ του ΟΠΕΚΕΠΕ
- Μαυροβούνι – Έδεσσα: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – MYTILINEOS και ΑΒΑΞ στη μάχη για το ΣΔΙΤ των 445 εκατ. ευρώ
