• Ναυτιλία

    Γ. Οικονόμου: Σημαντική αύξηση κερδών για τη Dryships

    Οικονόμου ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής DryShips


    Αξιόλογη αύξηση παρουσίασαν τα κέρδη της ναυτιλιακής Dryships, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, γεγονός που αποδίδεται στην άνοδο των τιμών των ναύλων τόσο στα πλοία ξηρού φορτίου όσο και στα δεξαμενόπλοια.

    Ειδικότερα, η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία, εμφάνισε στο τελευταίο τρίμηνο του 2018 κέρδη 5,8 εκατ. δολαρίων έναντι 1,78 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017. Στο σύνολο του 2018 η ναυτιλιακή κατέγραψε κέρδη 21,7 εκατ. δολαρίων έναντι ζημιών 42,5 εκατ. δολαρίων του 2017.

    Σημειώνεται ότι τα κέρδη της εταιρείας επιβαρύνθηκαν από 2 εκατ. δολάρια που αφορούσαν έξοδα απομειώσεων και δεξαμενισμού.

    Τα έσοδα πέρυσι στο τέταρτο τρίμηνο του 2018 ανήλθαν στα 49,3 εκατ. δολάρια έναντι 42,5 εκατ. δολαρίων του 2017, ενώ στο σύνολο του έτους διαμορφώθηκαν στα 186,13 εκατ. δολάρια έναντι 100,7 εκατ. δολαρίων του 2017.

    Στα τάνκερ, τα έσοδα από το ισοδύναμο χρονοναύλωσης διπλασιάστηκαν στο τελευταίο τρίμηνο του 2018 στα 13.375 δολάρια από 6.257 δολάρια, ενώ συνολικά το 2018 ανήλθαν στα 34.904 δολάρια έναντι 12.040 δολάρια το 2017.

    Αντίστοιχα, στα φορτηγά πλοία τα έσοδα με βάση το ισοδύναμο χρονοναύλωσης ανήλθαν πέρυσι στα 86,1 εκατ. δολάρια έναντι 55,8 εκατ. δολαρίων το 2017.

    Η ναυτιλιακή διαθέτει διαφοροποιημένο στόλο που αποτελείται από 31 πλοία, εκ των οποίων 6 Panamax φορτηγά πλοία,  8 Newcastlemax φορτηγά πλοία, 5 Kamsarmax, ένα VLCC, 3 Aframax τάνκερ, 2 Suezmax τάνκερ και 6 OSV.

    Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών

    Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2019, η εταιρεία είχε αγοράσει συνολικά 6,523,854 ίδιες κοινές μετοχές, αξίας σε 37,3 εκατ. δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των προμηθειών. Οι αγορές έγιναν στο πλαίσιο του προγράμματος επαναγοράς μετοχών αξίας μέχρι 50 εκατ. δολαρίων, που έχει ανακοινώσει η Dryships και θα είναι σε ισχύ μέχρι τις 29 Οκτωβρίου 2019.

    Το αντίστοιχο πρόγραμμα της προηγούμενης χρονιάς ολοκληρώθηκε στις 5 Οκτωβρίου 2018 και η ναυτιλιακή εξαγόρασε 10,864,227 κοινές μετοχές, αξίας 50,2 εκατ. δολαρίων.

    γιωργος οικονομου
    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “Raraka” της DryShips είναι χωρητικότητας 76.037-dwt και κατασκευής του έτους 2012

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Αλλαγή ονόματος και P&I Club για ελληνική ναυτιλιακή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:    Α. Χατζηγιάννης: Στοχευμένες κινήσεις στην αγορά των containerships από την CSL

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Ελληνική ναυτιλιακή αφήνει τα νεότευκτα και στρέφεται στα μεταχειρισμένα

     



    ΣΧΟΛΙΑ