F

Ναυτιλία

Α. Χατζηγιάννης: Στοχευμένες κινήσεις στην αγορά των containerships από την CSL

Ο εφοπλιστής Ανδρέας Χατζηγιάννης

Ο εφοπλιστής Ανδρέας Χατζηγιάννης


Το τρίτο πλοίο τύπου panamax εξαγόρασε η ναυτιλιακή Cyprus Sea Lines (CSL), συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάνννη από την ιαπωνική εταιρεία NYK Line, σύμφωνα με πληροφορίες.

Ναυλομεσίτες συνδέουν την κυπριακή ναυτιλιακή με το πλοίο NYK Apollo, χωρητικότητας 6,492-teu και κατασκευής 2002. Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν ότι το boxship άλλαξε χέρια σε τιμή κατά 500,000 δολάρια χαμηλότερη από την αξία απόσυρσης του, δηλαδή περίπου στα 12 εκατ. δολάρια. Ωστόσο, άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι το τίμημα ανήλθε στα 13 εκατ. δολάρια.

Εκτός από την τιμή, τα σενάρια διίστανται και αναφορικά με τη ναύλωση του πλοίου, καθώς κάποιες πηγές υποστηρίζουν ότι έχει μακροχρόνιο συμβόλαιο με την ελβετική Mediterranean Shipping Co, ενώ κάποιες άλλες τονίζουν ότι μετά την εξαγορά του ο Κύπριος εφοπλιστής έκλεισε συμφωνία ενός έτους για τη ναύλωση του, με ναύλα 14,500 δολάρια ημερησίως.

Σημειώνεται ότι η CLS έχει εξαγοράσει δύο ακόμη πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την Ocean Network Express, στην οποία βασικός μέτοχος είναι η NYK Line. Ειδικότερα, τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο του 2018, απέκτησε τα αδελφά πλοία MSC Dardanelles (πρώην NYK Aphrodite) και MSC Bosphorus (πρώην NYK Artemis), χωρητικότητας 6,492-teu και κατασκευής 2003), τα οποία ήταν ναυλωμένα στην Mediterranean Shipping Co.

Η συγκεκριμένη εταιρεία, με έδρα στη Γενεύη, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες ναυλώτριες containerships χωρητικότητας μέχρι 8,000 teu, όπου υπάρχουν σχετικά λίγα πλοία σε σύγκριση με τις άλλες κατηγορίες της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων. Μάλιστα, οι τιμές ναύλωσης στα πλοία της συγκεκριμένης χωρητικότητας έχουν αυξηθεί κατά 20% από τις αρχές του έτους.

Στο εβδομαδιαίο της report η Clarksons αναφέρει ότι υπάρχει περιορισμένη προσφορά πλοίων post-panamax και αυτό σημαίνει ότι οι τιμές των ναύλων θα συνεχίσουν να βελτιώνονται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Ηλ. Γκότσης: Η Eurotankers πουλά το τέταρτο πλοίο μέσα σε τέσσερις μήνες

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:    Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Αέρας ανανέωσης στον όμιλο Latsco

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Γ. Αλαφούζος: Χρηματιστηριακή αναβάθμιση για την Okeanis Eco Tankers

 


ΣΧΟΛΙΑ