F

Ναυτιλία

Γ. Αγγελικούσης: Συμφωνία 12ετούς ναύλωσης για υπό κατασκευή πλοίο της Maran Gas

Γιάννης Αγγελικούσης, εφοπλιστής Maran Gas

Γιάννης Αγγελικούσης, εφοπλιστής Maran Tankers


Στη ναύλωση και δεύτερου νεότευκτου πλοίου του στόλου της Maran Gas, συμφερόντων του ομίλου Γ. Αγγελικούση, προχώρησε η ιαπωνική εταιρεία εισαγωγής LNG, JERA.

Σε ανακοίνωση της επισημαίνει ότι η θυγατρικής της, LNG Marine Transport θα ναυλώσει για 12 χρόνια το χωρητικότητας 174,000-cbm, πλοίο της Maran Gas που θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2020 στο ναυπηγείο DSME. Η ναύλωση θα ξεκινήσει μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου 2021, και θα αφορά κατά κύριο λόγο στη μεταφορά LNG σε Ασία και Ωκεανία.

Πρόκειται για τη δεύτερη συνεργασία της ναυτιλιακής του Γιάννη Αγγελικούση με τον ιαπωνικό κολοσσό. Τον περασμένο Απρίλιο οι δύο πλευρές είχαν συνάψει ανάλογη συμφωνία για το χωρητικότητας 173,400 cbm, νεότευκτο πλοίο της Maran Gas, το οποίο παραδόθηκε πρόσφατα στην εταιρεία και κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering. Η ναύλωση του Maran Gas Andros, όπως ονομάστηκε, θα έχει επίσης διάρκεια 12 χρόνια.

Μαζί με το Maran Gas Andros, η JERA ναύλωσε και ένα νεότευκτο της ναυτιλιακή GasLog Ltd., συμφερόντων του εφοπλιστή  Πήτερ Λιβανού,  χωρητικότητας 180,000 cbm, το οποίο κατασκευάζεται στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries, και θα αρχίσει να μεταφέρει LNG από τον Απρίλιο του 2020, για 12 χρόνια.

Η ιαπωνική εταιρεία έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να αυξήσει το στόλο της με τα LNG στα 25 πλοία μέχρι το 2025. Στόχος είναι η ανάπτυξη και βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μεταφοράς καυσίμων, για την επίτευξη «σταθερού, ανταγωνιστικού και ευέλικτου χαρτοφυλακίου καυσίμων».

Με τη ναύλωση του δεύτερου πλοίου της Maran Gas, ο αριθμός του στόλου μεταφοράς LNG της JERA αυξάνεται σε 19 πλοία, εκ των οποίων τα δύο βρίσκονται υπό κατασκευή.

 

 


ΣΧΟΛΙΑ