Η ιταλική ναυτιλιακή εταιρεία Moby θα πουλήσει πέντε από τα υπάρχοντα πλοία της, προκειμένου τα έσοδα να αξιοποιηθούν για την αποπληρωμή δανείων που παρείχε η MSC το 2023.

Υπενθυμίζεται ότι η Shipping Agencies Services της MSC είχε αποκτήσει το 49% της Moby Lines, αφού παρείχε δάνεια και απέκτησε δύο πλοία.

1

Η MSC συμφώνησε να παραχωρήσει στην Onorato Group το 49% των μετοχών και τα δικαιώματά της να αποκτήσει το επιπλέον 51% της Moby.

Για την αποπληρωμή του χρέους, το δικαστήριο έχει προγραμματίσει διαδικτυακή δημοπρασία για την επόμενη εβδομάδα, 12 Νοεμβρίου.

Πέντε από τα πλοία της εταιρείας θα προσφερθούν σε μία μόνο διαδικασία με τιμή εκκίνησης τα 229,9 εκατ. ευρώ (264,2 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).

Η δημοπρασία περιλαμβάνει δύο πλοία, το Moby Aki και το Moby Wonder , που λειτουργούν για την Moby Lines.

Το Moby Wonder (36.000 gross tons) κατασκευάστηκε στη Νότια Κορέα το 2001 και έχει χωρητικότητα 2.200 επιβατών και 750 αυτοκίνητα. Το Moby Aki (36.000 gross tons) κατασκευάστηκε από την Fincantieri το 2005 και μεταφέρει έως και 2.000 επιβάτες και 665 αυτοκίνητα.

Η δημοπρασία περιλαμβάνει τρία άλλα πορθμεία που ταξιδεύουν για τη θυγατρική της Moby, Tirrenia.

Το Moby Ale Due (35.736 gross tons) κατασκευάστηκε το 2001 και έχει χωρητικότητα 2.700 επιβατών και 900 αυτοκίνητα. Συμπεριλαμβάνονται επίσης τα αδελφά πλοία Athara (2003) και Janas (2002). Είναι 35.736 gross tons το καθένα με χωρητικότητα 27.00 επιβατών και 820 αυτοκίνητα.

Η Moby επισήμανε σε ανακοίνωση της, ότι μετά τη συμφωνία για τους όρους του διακανονισμού, θα θέσει την εταιρεία σε μια υγιή οικονομική βάση, εξαλείφοντας το χρέος της.

Ανέφερε ότι θα ενοποιήσει ορισμένες υπηρεσίες και θα επικεντρωθεί στα νέα, πιο αποτελεσματικά πλοία του στόλου.

Η απόφαση περί αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας θεωρήθηκε το πρώτο εμπόδιο για την οικογένεια Aponte και την MSC, η οποία σημείωσε ταχεία επέκταση, συμπεριλαμβανομένων πολλών εξαγορών.

Είχε αναδειχθεί το 2023 ως ο σωτήρας για την Moby, η οποία αντιμετώπισε σοβαρά οικονομικά προβλήματα και αντιμετώπισε τον κίνδυνο εκκαθάρισης και χρεοκοπίας.

Ο ανταγωνιστικός όμιλος Grimaldi είχε αντιταχθεί στην ενοποίηση, επικαλούμενος τα υψηλά εμπόδια εισόδου και τον περιορισμένο ανταγωνισμό στις γραμμές πορθμείων της Ιταλίας.

Ο όμιλος Grimaldi είχε αντιταχθεί στον διακανονισμό, αλλά η αντίθεσή του απορρίφθηκε από την αρχή ανταγωνισμού.

Στο πλαίσιο του διακανονισμού, οι ταξιδιώτες που είχαν κάνει κράτηση εισιτηρίου με τα πλοία οφείλουν επίσης αποζημίωση.

Διαβάστε επίσης

Εκτός του MSCI Standard Greece τέθηκε η Metlen

Όμιλος Ιατρόπολις: Η νέα επένδυση στο CyberKnife S7 και το πρώτο εγχείρημα εκτός Αττικής

Γυάλινα τούβλα πλημμυρίζουν με φως μια υπέροχη κατοικία του ’30 στη Μελβούρνη