• Ναυτιλία

    Δημήτρης και Γιώργος Βερνίκος: Επεκτείνονται και στα φορτηγά πλοία

    Ο Δημήτρης Βερνίκος, Διευθυντής της Vernicos Scafi

    Δημήτρης Βερνίκος, Διευθυντής της Vernicos Scafi (Πηγή: vernicostugs.gr)


    Τα αδέρφια Δημήτρης και Γιώργος Βερνίκος, παιδιά του Τοτή (Κωνσταντίνου) Βερνίκου, ίδρυσαν μια νέα εταιρεία με την επωνυμία Nautilus Management, η οποία έκανε την πρώτη της αγορά πλοίου handysize.

    Πρόκειται για το πλοίο V Bros, το οποίο είναι το πρώην Clipper Nassau, χωρητικότητας 36.200 dwt, κατασκευής 2010. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του πλοίου ήταν η Clipper Group με έδρα την Κοπεγχάγη.

    Τα αδέλφια Γιώργος και Δημήτρης Βερνίκος, διαχειρίζονται με την εταιρεία τους Ancora Investment Trust, που δημιουργήθηκε το 1986 και έχει οκτώ δεξαμενόπλοια MR.

    Η εταιρεία Ancora αρχικά επικεντρώθηκε στα bulkers, αλλά γρήγορα επεκτάθηκε στα τάνκερ τη δεκαετία του 1990. Η οικογένεια Βερνίκου είχε δραστηριοποιηθεί στη μεταφορά ξηρού χύδην φορτίου και μέσω της Vernicos Maritime.

    Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, η Nautilus στοχεύει να παρέχει τεχνική και εμπορική διαχείριση τόσο σε πλοία ξηρού φορτίου όσο και σε δεξαμενόπλοια αργού και προϊόντων.

    Στην εταιρεία δραστηριοποιείται και ο Νικόλαος Αρκάδης, ο οποίος εργάζεται ως διευθύνων σύμβουλος και τεχνικός διευθυντής σε διάφορες ναυτιλιακές εταιρείες εδώ και τέσσερις δεκαετίες.

    Η οικογένεια Βερνίκου είναι περισσότερο γνωστή στον τομέα της διάσωσης, όπου είναι παρούσα για περισσότερο από έναν αιώνα, με σύγχρονα ρυμουλκά και ναυαγοσωστικά σκάφη.

    Συμμετέχει στο επιχειρηματικό εγχείρημα Vernicos Scafi Tugs & Salvage, που αποτελεί μέρος της κοινοπραξίας Med Tugs που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και σε άλλες περιοχές της Ανατολικής Μεσογείου, με στόλο 49 ρυμουλκών.

    Η Ancora Investment Trust ιδρύθηκε στη Ελλάδα το 1986, και αρχικά διαχειριζόταν bulk carriers, αλλά από το 1996 και μετά εστίασε επικεντρώθηκε στα δεξαμενόπλοια, τα οποία ταξίδευαν κυρίως σε Μεσόγειο και Μαύρη Θάλασσα, ενώ το 1999 έφυγε από τα γραφεία της στον Πειραιά, και μετεγκαταστάθηκε στα Νότια προάστια στην Ελλάδα.

    Το 1994, ίδρυσε στις Φιλιππίνες, την Medbulk Maritime Management εταιρεία πληρωμάτων που διαθέτει και training center, προκειμένου να τροφοδοτεί αποκλειστικά τον στόλο της με σωστά καταρτισμένους ναυτικούς.

    Διαβάστε επίσης

    Π. Κατσίβελας: Οι δυνατότητες του ΕΚΕΑ, το «στοίχημα» και το νέο νομοσχέδιο για την αιμοδοσία



    ΣΧΟΛΙΑ