Ναυτιλία

Αριστείδης Πίττας: Συμφωνία με διπλάσια ναύλα για την Euroseas

Αριστείδης Πίττας φωτογραφία: Marine Money


Σημαντικά οφέλη για τη ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, αποφέρει η εκτίναξη των τιμών των ναύλων στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων.

H εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία ναύλωσης του χωρητικότητας 1,732 teu feeder Joanna, κατασκευής 1999, για χρονική περίοδο μέχρι 21 μήνες, με ημερήσια ναύλα 16.800 δολάρια, διπλάσια τιμή σε σχέση με την προηγούμενη ναύλωση των 8.050 δολαρίων ημερησίως.

Η νέα συμφωνία θα τεθεί σε ισχύ μεταξύ 20 Απριλίου και 2 Μαΐου, μόλις η Euroseas παραλάβει το πλοίο από τον προηγούμενο ναυλωτή.

Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και CEO της εταιρείας δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη νέα ναύλωση του πλοίου μας, Joanna, για περίοδο τουλάχιστον 18 μηνών, με ναύλα υπερδιπλάσια σε σχέση με την υφιστάμενη συμφωνία. Το νέο ναυλοσύμφωνο θα εξασφαλίσει τουλάχιστον 9 εκατομμύρια δολάρια έσοδα και θα συμβάλει στα ετήσια EBITDA της εταιρείας κατά περίπου 3,2 εκατ. δολάρια. Παράλληλα, η νέα συμφωνία βελτιώνει την κερδοφορία και την ορατότητα των ταμειακών μας ροών”.

Αναφερόμενος στην πορεία της αγοράς των containership, δήλωσε ότι “η συνεχιζόμενη δυναμική της επέτρεψε στην εταιρεία να ανανεώσει τις ναυλώσεις επτά εκ των πλοίων της από το Νοέμβριο του 2020, με ναύλα, κατά κύριο λόγο, υπερδιπλάσια από τα προηγούμενα. Τα ναύλα ενός ακόμη πλοίου του στόλου μας, του Synergy Oakland, είναι συνδεδεμένα με τον δείκτη της αγοράς και αναπροσαρμόζονται κάθε τρίμηνο, σύμφωνα με τα επίπεδα του δείκτη. Επίσης υπάρχουν τέσσερα ακόμη από τα πλοία μας που θα ανανεώσουν τις συμβάσεις ναύλωσης τους κατά τους επόμενους τέσσερις μήνες”.

Παράλληλα, ο εφοπλιστής επισήμανε ότι ο στόλος της ναυτιλιακής θα αποφέρει σημαντικές ταμειακές ροές που θα ισχυροποιήσουν περαιτέρω τον ισολογισμό της και θα χρησιμοποιηθούν για νέες επενδύσεις ή για την επαναδιανομή μερισμάτων, κατά την κρίση του διοικητικού της συμβουλίου.

Στα μέσα Μαρτίου η Euroseas είχε προχωρήσει στην ναύλωση του χωρητικότητας 3,091-teu, EM Kea (κατασκευής 2007), για χρονικό διάστημα 25 έως 28 μήνες, με ναύλα 22.000 δολάρια ημερησίως, από 8.100 δολάρια ημερησίως που ήταν η προηγούμενη ναύλωση.

Επίσης, έκλεισε συμφωνία για το χωρητικότητας 4,235-teu Synergy Busan, κατασκευής 2009, στην τιμή των 25.000 δολαρίων ημερησίως για χρονική περίοδο μέχρι 40 μήνες, έναντι προηγούμενων ημερήσιων ναύλων ύψους 12.000 δολαρίων.

Διαβάστε ακόμα:

Π. Παναγιωτίδης: Η ελληνική ναυτιλιακή που εξαγόρασε το ένατο πλοίο της από τις αρχές του έτους

Παναγιώτης Τσάκος: Το Ίδρυμα Μαρία Τσάκος στην Ουρουγουάη αναγνωρίστηκε από το υπουργείο Παιδείας

Κωνσταντίνος Γαλανάκης: Η Elvictor ανοίγει πανιά για το κύριο ταμπλό του Nasdaq με μια πρωτότυπη ιδέα

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



ΣΧΟΛΙΑ