Η εταιρεία ένδυσης Shein και ο συνεργάτης της στην Ινδία, Reliance Retail, σχεδιάζουν να επεκτείνουν άμεσα τη βάση των Ινδών προμηθευτών τους και να ξεκινήσουν διεθνείς πωλήσεις ενδυμάτων με την επωνυμία Shein που θα κατασκευάζονται στην Ινδία, εντός 6 έως 12 μηνών, δήλωσαν πηγές που επικαλείται το reuters.

Η Shein, που ιδρύθηκε στην Κίνα και έχει πλέον έδρα στη Σιγκαπούρη, ξεκίνησε τις συζητήσεις για τα συγκεκριμένα σχέδια με την ινδική εταιρεία πριν ακόμη οι ΗΠΑ επιβάλουν δασμούς στις κινεζικές εισαγωγές, οι οποίοι ενίσχυσαν την ανάγκη να διαφοροποιήσεις τις πηγές προμηθειών της, αναφέρουν οι πηγές.

1

Στόχος είναι να αυξηθούν οι Ινδοί προμηθευτές από 150 σε 1.000 μέσα σε ένα έτος, είπαν.

Σε δήλωσή της στο Reuters, η Shein ανέφερε ότι η συνεργασία της με τη Reliance περιορίζεται στη χορήγηση άδειας χρήσης της επωνυμίας της για κατανάλωση μόνο εντός της Ινδίας. Η Reliance δεν απάντησε σε σχετικές ερωτήσεις.

Η Shein πουλάει ρούχα σε χαμηλές τιμές – όπως φορέματα αξίας 5 δολαρίων ή τζιν των 10 δολαρίων – τα οποία αποστέλλονται απευθείας από περίπου 7.000 προμηθευτές στην Κίνα, σε πελάτες της πλατφόρμας σε περίπου 150 χώρες.

Η μεγαλύτερη αγορά της είναι οι ΗΠΑ, όπου προσαρμόζεται πλέον στους δασμούς που επιβλήθηκαν για πακέτα χαμηλής αξίας από την Κίνα, τα οποία προηγουμένως εισάγονταν χωρίς δασμούς.

Η εταιρεία εισήλθε στην ινδική αγορά το 2018, αλλά η εφαρμογή της απαγορεύτηκε το 2020 στο πλαίσιο κυβερνητικών ενεργειών κατά εταιρειών που συνδέονται με την Κίνα, εν μέσω εντάσεων στα σύνορα με τον βορειοανατολικό της γείτονα.

Επέστρεψε τον Φεβρουάριο με συμφωνία αδειοδότησης με μονάδα της Reliance Industries, η οποία λάνσαρε το SheinIndia.in, που πουλά ρούχα με το εμπορικό σήμα Shein κατασκευασμένα σε τοπικά εργοστάσια. Αντίθετα, οι άλλοι ιστότοποι της Shein διαθέτουν κυρίως προϊόντα που προέρχονται από την Κίνα.

Η Reliance, που ελέγχεται από τον πλουσιότερο άνθρωπο της Ασίας, τον Μουκές Αμπάνι, έχει ήδη συνεργαστεί με 150 κατασκευαστές ενδυμάτων και βρίσκεται σε συζητήσεις με άλλους 400, ανέφεραν οι πηγές που ζήτησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους.

Ο στόχος είναι 1.000 ινδικά εργοστάσια να παράγουν ρούχα με την επωνυμία Shein εντός ενός έτους, τόσο για την ινδική αγορά όσο και για κάποιους από τους διεθνείς ιστότοπους της Shein, σημείωσαν οι πηγές.

Η Shein σκοπεύει αρχικά να διαθέσει τα προϊόντα που κατασκευάζονται στην Ινδία στους ιστότοπους των ΗΠΑ και της Βρετανίας, σύμφωνα με πληροφορίες. Οι συζητήσεις διαρκούν εδώ και μήνες και το χρονοδιάγραμμα των 6 έως 12 μηνών μπορεί να αλλάξει ανάλογα με την εξέλιξη του δικτύου προμηθευτών.

Η αλυσίδα προϊόντων χαμηλού κόστους έχει δώσει άδεια για τη χρήση του εμπορικού σήματός της στην εγχώρια αγορά στην Reliance, η οποία «είναι υπεύθυνη για την παραγωγή, την εφοδιαστική αλυσίδα, τις πωλήσεις και τη λειτουργία αποκλειστικά στην ινδική αγορά», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Τον Δεκέμβριο, ο Υπουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ινδίας, Πιγιούς Γκογιάλ, δήλωσε στο κοινοβούλιο ότι η συνεργασία Shein–Reliance στοχεύει στη δημιουργία δικτύου Ινδών προμηθευτών για πώληση των ενδυμάτων με την επωνυμία Shein «σε εγχώριες και διεθνείς αγορές».

Η Shein έχει ετήσια έσοδα άνω των 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων, βασισμένα στην πολιτική των χαμηλών τιμών και στο επιθετικό μάρκετινγκ. Τα περισσότερα προϊόντα της προέρχονται από την Κίνα, καθώς και από χώρες όπως η Τουρκία και η Βραζιλία.

Η επέκτασή της στην Ινδία αντανακλά το αυξανόμενο ενδιαφέρον της για την εύρεση εναλλακτικών προμηθευτών εκτός Κίνας, εν μέσω του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ–Κίνας.

Διαβάστε επίσης:

ΗΠΑ–Κίνα: Δεύτερος γύρος των κρίσιμων εμπορικών συνομιλιών – Στο τραπέζι τεχνολογία και σπάνιες γαίες

Μάχες στα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου και φιλικό παιχνίδι η Εθνική Ομάδα με τη Βουλγαρία

Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας: Πρόβλημα στην κυκλοφορία – «Μετωπική» ανάμεσα σε 3 φορτηγά