• Business

    Renault: Κοινοπραξία με την κινεζική Zhejiang Geely αξίας 8,8 δισ. δολαρίων

    • Bloomberg
    Luca de Meo, CEO Renault

    Luca de Meo, CEO Renault


    Η γαλλική Renault υπέγραψε συμφωνία κοινοπραξίας με την κινεζική Zhejiang Geely Holding Group για τη δημιουργία νέας εταιρείας κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικών κινητήρων, ενώ και η Saudi Aramco εξετάζει το ενδεχόμενο επένδυσης σε αυτήν.

    Η κίνηση αυτή πραγματοποιήθηκε μετά την επιστολή προθέσεων που υπέγραψαν οι τρεις εταιρείες τον Μάρτιο, καθώς το joint venture επιδιώκει να συγκεντρώσει πόρους για να εστιάσει στην υβριδική τεχνολογία και τα συνθετικά καύσιμα και να τροφοδοτήσει το 80% της παγκόσμιας αγοράς κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικών, ανέφεραν οι εταιρείες την Τρίτη.

    Η Renault ανανεώνει την εταιρική της δομή για να αντιμετωπίσει τη στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να ενισχύσει τα κέρδη.

    Στο πλαίσιο αυτού του σχεδίου, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία με την Geely δημιούργησαν μία νέα οντότητα την Horse που ξεκίνησε να λειτουργεί αυτόν τον μήνα και θα σχεδιάζει θερμικά συστήματα κίνησης (περιλαμβανομένων των υβριδικών συστημάτων).

    Η θυγατρική της Geely, Aurobay Technology Group, η οποία παρέχει ανάπτυξη κινητήρων για την Geely και τη Volvo, θα μεταφερθεί στη νέα επιχείρηση, σύμφωνα με μια κατάθεση στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ.

    Η ενοποίηση ανέρχεται σε περίπου 8 δισεκατομμύρια ευρώ (8,8 δισεκατομμύρια δολάρια) μέσω του συνδυασμού των συνεισφορών της Renault και της Geely.

    Η κατασκευάστρια των αυτοκινήτων Clio και η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία θα κατέχουν από 50% των μετοχών η κάθε μία στη νέα εταιρεία, η οποία θα έχει την έδρα του στο Ηνωμένο Βασίλειο.

    Στο μεταξύ, θα λειτουργήσουν περιφερειακοί κόμβοι στη Μαδρίτη και στο Hangzhou στην Κίνα. Η κοινοπραξία- η οποία δεν έχει ακόμη επίσημο όνομα – θα έχει 17 εργοστάσια και 19.000 υπαλλήλους και την ικανότητα να προμηθεύει περισσότερους από 5 εκατομμύρια κινητήρες εσωτερικής καύσης, υβριδικούς και plug-in υβριδικούς, ετησίως.

    Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, με την επιφύλαξη έγκρισης από τις αντιμονοπωλιακές αρχές και τις αρχές ξένων άμεσων επενδύσεων.

    Εάν συμμετέχει στην κοινοπραξία και η κρατικά ελεγχόμενη Saudi Aramco, αυτή η κίνηση θα την βοηθήσει να αναπτυχθεί σε μια βιομηχανία που υφίσταται μια συνταρακτική μετατόπιση προς ένα μέλλον με μπαταρίες.

    Παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων απογειώνονται, τα υβριδικά αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα θα εξακολουθούν να έχουν ζήτηση για τα επόμενα χρόνια, ειδικά στις αναπτυσσόμενες χώρες.

    Η μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαίου στον κόσμο θα βοηθήσει επίσης στην υποστήριξη της έρευνας και της ανάπτυξης σε συνθετικά καύσιμα και τεχνολογίες υδρογόνου επόμενης γενιάς.

    Η Saudi Aramco εργάζεται ήδη για την ανάπτυξη τεχνολογίας που μπορεί να μειώσει τις εκπομπές κινητήρων και να βελτιώσει την απόδοση καυσίμου.

    Διαβάστε ακόμη:

    Renault: Εκτίναξη των εσόδων κατά 30% το πρώτο τρίμηνο

    Renault: Πουλά το 24% της ομάδας της στη Formula 1 έναντι 200 εκατ. ευρώ

    Οι business των Ράιαν Ρέινολντς και Τζέρι Καρντινάλε της Μίλαν με τη Formula 1



    ΣΧΟΛΙΑ